تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820865329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهاي كوتاه راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**راديو گفت وگو*

*داوري جشنواره سراسري نماز و نيايش

به گزارش ايسنا به نقل از واحد ارتباطات راديو گفت و گو، دو برنامه اين شبكه راديويي از ميان پنج برنامه برگزيده شبكه هاي راديويي به هفتمين جشنواره سراسري نماز و نيايش راه يافتند.

در اين جشنواره كه با هدف ايجاد انگيزه بيشتر در برنامه سازان جهت ابداع و نوآوري در برنامه هاي مربوط به نماز، ايجاد شرايط و فراهم آوردن بستر مناسب جهت رقابت سالم در بين برنامه سازان در ارديبهشت ماه هر سال برگزار مي شود، "قصه يك اثر" به سردبيري حميدرضا پورعلي محمد و "لطيف ترين نياز سخن با خدا" به سردبيري هادي پرگير به بخش داوري رسيدند. لازم به ذكر است صداي جمهوري اسلامي با 35 برنامه در اين جشنواره شركت نموده است.

* گاهي به آسمان نگاه كن

"گاهي به آسمان نگاه كن" در برنامه انديشه هاي روبروي دوشنبه 24 تير ماه ساعت 22:45 در راديو گفت و گو مورد تحليل و بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه انديشه هاي روبرو گفت: در اين برنامه با حضور غلامرضا جهاني مقدم، اين كتاب مورد بحث و ارزيابي قرار مي گيرد.

احمد خالصي خاطرنشان كرد: اين مجموعه كتاب از جمله كتاب هاي مترو مي باشد و در اين برنامه محتواي آن از سوي كارشناس اين برنامه نقد و تحليل مي شود.

* ساختارهاي نوين اقتصادي

مفاهيم و موضوعات علم اقتصاد در سير نظريه هاي گوناگون در برنامه "نقد اقتصادي" از مجموعه برنامه هاي راديو گفت و گو مورد تعريف و بازخواني قرار مي گيرد.

سردبير برنامه نقد اقتصادي گفت: در دومين برنامه از اين مجموعه برنامه ها، ساختارسازي اقتصاد نوين بررسي مي شود.

وي از حضور مسعود دانشمند، عضو هيئت رئيسه اتاق بازرگاني ايران در اين برنامه خبر داد و اظهار داشت: دكتر مهدي پازوكي از ديگر كارشناسان اين برنامه است كه درباره ساختارهاي اقتصادي نظرات خود را در برنامه نقد اقتصادي مطرح مي كند. علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را از راديو گفت و گو دو شنبه ها ساعت 23 بر روي موج اف. ام رديف 103:9 مگاهرتز بشنوند.

*بررسي آخرين تحولات پرونده هسته اي

آخين تحولات پرونده هسته اي ايران با حضور كارشناسان و تحليلگران مسائل سياسي در برنامه گفت و گوي روز بررسي مي شود.

سردبير برنامه گفت و گوي روز گفت: تحليل ملاقات جليلي و سولانا و مذاكرات ايران و اروپا از موضوعات مورد بحث در اين برنامه است.

مهرداد درهمن رابطه از حضور دكتر محمد عسگر خاني ، استاد روابط بين الملل دانشگاه تهران در اين برنامه خبر داد و افزود: دكتر عليرضا اكبري، تحليلگر مسائل سياسي و هسته اي از ديگر كارشناسان اين برنامه است.

علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را سه شنبه 25 تير ماه ساعت 18 از راديو گفت و گو بر روي موج اف. ام رديف 103:9 مگاهرتز بشنوند.

*مروري بر فعاليت هاي بابك امين تفرشي

زندگي، آثار و فعاليت هاي بابك امين تفرشي در برنامه كاشفان جهان مورد بررسي قرار مي گيرد.

سردبير برنامه كاشفان جهان گفت: در دومين بخش اين برنامه با حضور بابك امين تفرشي، منجم آماتور و مستند ساز حوزه نجوم، آثار، برنامه ها و دستاوردهاي نجوم آماتوري ايران تحليل و ارزيابي مي شود.

پروين كاووسي با بيان اين مطلب كه تفرشي امين موسس انجمن منجمان بدون مرز است، اظهار داشت: بررسي وضع نجوم آماتوري در ايران و پروژه ي جهاني در حال انجام اين منجم از ديگر بخش هاي برنامه كاشفان جهان است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را از راديو گفت و گو سه شنبه 25 تير ماه ساعت 23:30 بر روي موج اف. ام رديف 103:9 مگاهرتز بشنوند.

**راديو تجارت***

*" سوي توسعه " با شركت هاي پتروشيمي در بورس

برنامه " سوي توسعه " از برنامه هاي زنده است كه روزهاي دوشنبه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود . به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، موضوع روز دوشنبه بيست و چهارم تير ماه برنامه " سوي توسعه " بررسي شركت هاي پتروشيمي در بورس براساس اصل 44 قانون اساسي مي باشد . در اين برنامه مهدي آقا جاني عضو هيات مديره پتروشيمي ، دكتر زاد مهر معاون شركت پتروشيمي حضور دارند. كارشناس مجري برنامه دكتر بيژن عبدي است . اين برنامه از ساعت 11:35 تا 12:55 از راديو تجارت پخش مي شود .

*" سرمايه فردا " بيمه هاي رايگان منازل

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه " سرمايه فردا " در روز دوشنبه بيست و چهارم تير ماه با در ادامه برنامه هاي قبلي با موضوع بيمه هاي رايگان منازل ارائه مي شود . در اين برنامه كه از ساعت 13:15 تا 13:55پخش مي شود ، حسيني مقدم كارشناس بازار بورس و اوراق بهادار بعنوان كارشناس و براتي معاون فيزيكي آتش نشاني حضور دارند . برنامه سرمايه فردا كاري از گروه دانش و تجارت است كه بصورت توليدي از راديو تجارت پخش مي شود .

* " اميد ايران " همراه با استان گيلان

برنامه " اميد ايران " يك برنامه زنده از گروه ايران و تجارت است كه هر روز به مدت 30 دقيقه از راديو تجارت پخش مي شود . برنامه " اميد ايران " هر روز يكي از مسايل روز اقتصادي و تجاري را به بحث مي گذارد . در برنامه روزدوشنبه بيست و چهارم تير ماه در ادامه برنامه قبلي پتانسيل هاي تجاري واقتصادي استان گيلان را بررسي مي كند . ميهمان تلفني برنامه رئيس سازمان بازرگاني اين استان است و در باره سرمايه گذاري ها و راههاي تجاري استان گيلان توضيحات لازم را ارائه مي دهد و پاسخگوي سوالات است . اين برنامه هر روز راس ساعت 11 صبح از راديو تجارت پخش مي شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن