تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805514284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*پرده‌برداري از خودروهاي ويژه معلولان* مديرعامل سايپا: اين محصولات را آبان‌ماه عرضه مي‌كنيم رفتنم به وزارت كار شايعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *پرده‌برداري از خودروهاي ويژه معلولان* مديرعامل سايپا: اين محصولات را آبان‌ماه عرضه مي‌كنيم رفتنم به وزارت كار شايعه است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

با حضور رييس سازمان بهزيستي، مدير عاملان سايپا و پارس خودرو، اعضاي هيات مديره و كاركنان شيرخوارگاه آمنه، از خودروهاي مناسب‌سازي شده براي افراد معلول و جانباز در شيرخوارگاه آمنه پرده‌برداري شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم مهرداد بذرپاش - مدير عامل سايپا - عرضه اين خودروهاي مناسب‌سازي شده براي افراد معلول را خدمتي متفاوت از اين گروه خودروسازي اعلام كرد و گفت: طبق قولي كه داديم، در نيمه اول امسال نمونه‌هايي از اين محصولات را توانستيم عرضه كنيم و اين كار طبق تفاهم‌نامه‌اي بود كه 12 آذر سال گذشته با سازمان بهزيستي امضا كرديم.

وي با اشاره به اين كه اين محصولات را در چهار گروه خودرو پرايد GTX ، 141 ، مگان و تندر90 عرضه مي‌كنيم، اظهار كرد: براي چهار محصول ياد شده 17 نوع خدمت عرضه مي‌شود كه خودروها براي شرايط مختلف و بر اساس كمبودهاي جسمي طراحي مي‌شوند و تقريبا خدماتي هستند كه حالت عمومي‌تري براي معلولان دارند.

او همچنين تصريح كرد: از نيمه شعبان ثبت‌نام متقاضيان اين خودروها را آغاز مي‌كنيم و عرضه اين محصولات نيز از آبان ماه آغاز خواهد شد. براي طرح‌مان نيز به دنبال نامي خوبي مي‌گرديم و به سازمان بهزيستي نيز پيشنهاد مي‌دهيم به معلولاني كه نامي در خور اين طرح مبارك يافتند، يك يا دو محصول از همين خودروهاي مناسب‌سازي شده به عنوان جايزه هديه ‌كنيم.

وي درباره قيمت خودروهاي عرضه شده نيز تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم كه قيمت اين خودروها با قيمت ساير محصولات‌مان تفاوت چنداني نداشته باشد و به عنوان خدمتي رايگان عرضه شود. همچنين سعي مي‌كنيم كه دركوتاه‌ترين زمان مدل‌هاي سفارشي خودروهاي ياد شده كه از سوي سازمان بهزيستي درخواست شده را عرضه كنيم.

بذرپاش درباره خريد خودرو توسط معلولان يادآور شد: خريد خودرو توسط متقاضيان از دو طريق حمايت مي‌شود؛ يكي اين‌كه سازمان بهزيستي از طريق وام در اين زمينه كمك كند و ديگر اين كه بخشي از كمك از طريق سايپا و توسط ليزينگي كه داريم تعهد مي‌شود.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه آيا تجهيزاتي كه روي خودروها نصب مي‌شود، كپي‌كاري بوده و يا نوآوري محسوب مي‌شود؟ گفت: اين كار نوآوري است، ولي استفاده از نمونه‌هاي ديگران را نيز نمي‌توان كپي‌برداري محسوب كرد. اين كار به طور كامل توسط مهندسان داخلي انجام شده و از نمونه‌هاي به روز دنياست. در ساير كشورها نيز اين چنين محصولاتي با تجهيزات بيشتري نسبت به چيزي كه ما عرضه كرديم، تقريبا وجود ندارد.

او مناسب‌سازي خودروهاي معلولان را چهاردهمين پروژه از 30 پروژه‌اي كه قرار است امسال افتتاح شوند، ذكر و اظهار كرد: فردا نيز پانزدهمين پروژه سايپا در كشور الجزاير افتتاح مي‌كنيم.

وي همچنين در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اين‌كه آيا برنامه‌اي براي مناسب‌سازي خودروهايي از گروه سايپا كه هم اكنون در حال تردد هستند، داريد؟ توضيح داد: بعد از اين‌كه نمونه‌هاي توليدي داخل شركت را عرضه كرديم، از طريق فراخوان سال آينده مناسب سازي خودروهاي ياد شده را از طريق كارگاهي انجام مي‌دهيم، زيرا نمي‌توان خودرو را دوباره به خط توليد برد و كارهاي لازم را روي آن انجام داد.

او همچنين درباره بحث خدمات پس از فروش اين خودروها گفت: در گذشته مناسب‌سازي‌هايي كه براي چنين خودروهايي انجام مي‌شد، مشتريان اين خودروها را در دريافت خدمات پس از فروش به دليل نبود نمايندگان ماهر در اين زمينه دچار مشكل مي‌كرد. حسن كاري كه سايپا در حال حاضر قرار است انجام دهد، اين است كه اين خودروها در شبكه خدمات پس از فروش شركت تعريف مي‌شوند و مي‌توانند خدمات امدادي بگيرند. همچنين قطعات يدكي چنين خودروهايي در كليه نمايندگي‌ها توزيع مي‌شود.

بذرپاش همچنين بحث‌هاي راجع به رفتنش به وزارت كار را يك شايعه دانست.

گفتني است، در محصولاتي كه امروز به صورت نمونه از آنها پرده‌برداري شد، تجهيزاتي مثل سيستم ريموت، صندلي گردان، گيربكس اتوماتيك، سيستم كنترل گاز و ترمز، سيستم تعويض پدال، كلاچ هوشمند AMT و سيستم بالابر ويلچر نصب شده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن