تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منتشر شد مختصري از زندگي و سوابق سرتيپ اسدي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: از سوي روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منتشر شد مختصري از زندگي و سوابق سرتيپ اسدي
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مختصري از زندگي و سوابق سردار سرتيپ پاسدار محمدجعفر اسدي را در اختيار رسانه‌ها قرار داد.
به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرتيپ پاسدار محمد جعفر اسدي سوم ديماه 1336 در نورآباد ممسني استان فارس ديده به‌جهان گشود.
وي پس از گذراندن تحصيلات مقدماتي با پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي هفتم اسفند 1358 به عضويت نهاد مقدس سپاه درآمد و در طول اين مدت تحصيلات خود را تا مقطع دكتراي علوم استراتژيك ادامه داد.
او در مهرماه سال 1359 به سمت مسوول فارسيات اهواز منصوب و در تاريخ بيستم خرداد سال 1360 مسووليت محور عملياتي آبادان را عهده‌دار شد.
تيرماه سال1361 به عنوان فرمانده 33 المهدي معرفي و در طول اين مدت در عملياتهاي بزرگي همچون فتح المبين، بيت المقدس، رمضان، محرم، والفجر مقدماتي، والفجر 1 و 2 ، خيبر، بدر، والفجر 8 ، كربلاي 2 ، 4، 5، 10، نصر4، ظفر7، والفجر 10 ، بيت المقدس 7 ، و عمليات مرصاد يگان خود را فرماندهي مي‌كرد.
سردار اسدي در نوزدهم شهريورسال1370 از تيپ مستقل 33 المهدي توديع و در بيستم شهريور سال 1370 به عنوان فرمانده لشكر 19 فجر معرفي شد.
وي به خاطر كفايت، لياقت و تعهد فرماندهي سپاه پنجم عاشورا در استان آذربايجان شرقي، جانشين فرماندهي نيروي زميني سپاه و جانشيني بازرسي ستاد كل فرماندهي كل قوا را در كارنامه درخشان خود دارد.به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، سردار اسدي امروز به عنوان فرمانده نيروي زميني سپاه منصوب شد./05/120
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 356]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن