تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /پيام تبريك هنرمندان به شهردار تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /پيام تبريك هنرمندان به شهردار تهران
پيام تبريك هنرمندان به شهردار تهران، اركستر موسيقي ملي در شيراز و صدور پروانه نمايش "سه زن" عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 23 تيرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با دكتر حسن بلخاري نويسنده كتابي پيرامون "مفهوم‌شناسي خيال در آراء مولانا"، نگاهي به نمايش "عروس، كابوس، افسوس، بلوتوث" و درباره نمايش "پينوكيو". اجراي اركستر موسيقي ملي در شيراز، پايان فيلمبرداري "كودك و فرشته"، پايان دوسالانه عكس جهان اسلام، درگذشت احمد خليلي نقاش قهوه خانه‌اي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با سيامك صفري بازيگر تئاتر و يك يادداشت. نگاهي به فيلم خارجي "گل‌هاي سرخ و نفت" و مروري بر فيلم "اسپيد ريسر" در صفحه سينما و پيام تبريك هنرمندان به شهردار تهران، اختتاميه اولين دوسالانه بين‌المللي عكس جهان اسلام، اكران فيلم "حقيقت گمشده" در گروه سينمايي آزاد و اخباري كوتاه از همايون شجريان، مائده طهماسبي، افسانه ماهيان و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام ‌مي‌كند.

"اعتماد ملي" در صفحه كافه روزنامه مي‌پردازد به تأملي بر مجموعه "مرگ تدريجي يك رويا" و‌ گفتگو با خاطره پروانه خواننده. اجراي اركستر ملي در شب ولادت امام علي (ع)، گپي با جمشيد مشايخي، اكران فيلم "سه زن" در عيد فطر، نقاشي مرشد ترابي در تورنتو، گفتگو با رئيس انجمن تئاتر عروسكي، روزانه‌هايي از تجسمي،‌ موسيقي و سينما، اخباري كوتاه چون تقدير از داريوش مهرجويي در ارمنستان، پنج نمايش جديد روي صحنه و ... در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به گزارش پشت صحنه فيلم "بي‌پولي"،‌ گزارش فروش سينماهاي تهران در هفته سوم تيرماه و اخبار كوتاه. گفتگو با حميد متبسم پيش از كنسرت گروه دستان و اخبار كوتاه در صفحه موسيقي و صدور پروانه نمايش فيلم "سه زن"،‌ اجراي موسيقي مجموعه "امام علي (ع)" در شيراز،‌ درگذشت نقاش مكتب قهوه‌خانه، اكران انيميشن "جنگ‌هاي ستاره‌اي" از 20 مردادماه،‌ چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با اميرحسين افراسيابي شاعر و مروري بر رابطه متقابل داستان و نمايشنامه در ايران. تشريح برنامه‌هاي اركستر ملي در شيراز، نگاهي به وضعيت سينماي حادثه‌اي در ايران به بهانه برگزاري جشنواره پليس و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به نقدي بر فيلم "حس پنهان"، بررسي عرفان‌هاي دروغين و سلسله مقالات "هاليوود و تروريسم". گفتگو با كارشناسان به بهانه حذف منتقدان از رسانه ملي، سخنان وزير ارشاد در دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال، حرف‌هاي دبير ششمين جشنواره تئاتر رضوي، نقدي بر فيلم "حس پنهان"، پشت صحنه سينما و تلويزيون و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"كارگزاران" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با آگوستو بوآل بنيانگذار تئاتر ستمديدگان، مطلبي درباره تئاتر جهان، نگاهي به نمايش "پاي پياده" و اخبار كوتاه. گزارش پشت صحنه فيلم "بي‌پولي"، گزارش فروش فيلم‌هاي سينماي ايران و يادداشتي بر فيلم "ماهي‌ها عاشق مي‌شوند" در صفحه سينما و اكران فيلم "سه زن" در عيد فطر، كنسرت اركستر موسيقي ملي در شيراز و گردگيري‌هاي تازه در جشنواره فيلم رم در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن