تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812797907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از ورزش شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از ورزش شهرستانها
كسب مدال طلا
چناران- خبرنگار كيهان: مصطفي صباغي نوجوان جودوكار موفق چناراني پس از كسب مدال طلاي مسابقات يمن در ميان استقبال همشهريان خود و مسئولان محلي وارد زادگاهش شد.
صباغي كه عضو تيم ملي جودو است پس از شركت در اردوي ارمنستان و كسب مدال طلاي مسابقات بين المللي ارمنستان در اوايل تير ماه عازم يمن شد و در اين مسابقات با غلبه بر حريفاني به ترتيب از كويت- چين- قزاقستان مدال طلاي مسابقات را كسب كرد. همچنين به گفته مربي تيم ملي جودو ايران، صباغي تكنيكي ترين جودوكار اين مسابقات نيز شناخته شده است.
دومين سالن ورزشي
گنبدكاووس- خبرنگار كيهان: دومين سالن ورزشي «بدنسازي» ويژه بانوان فرهنگي با حضور جمعي از مسئولان و بانوان فرهنگي در گنبدكاووس به بهره برداري رسيد.
سالن هاي ورزشي ويژه بانوان آموزش و پرورش به وسايل بدنسازي ازجمله دستگاه هاي «ويبراتور بدنسازي، دوكاره مسگري، آبكينگ، ميله بارفيكس، دوچرخه ثابت، چوب موازنه و وسايل چند كاره» مجهز شده است.
در دو سالن ورزشي بانوان، دو مربي برجسته خانم در رشته بدنسازي حضور فعال دارند.
بسيج امكانات ورزشي
فرماندار گنبد كاووس بر بسيج امكانات براي ميزباني المپياد ورزشي در اين شهرستان تاكيد كرد. غلامعلي سوسراني اظهار داشت: براي ميزباني هرچه بهتر اين مسابقات كه با شركت 22 تيم از سراسر كشور هم اكنون در گنبد در حال برگزاري است و تا 29 تير ماه ادامه داد، 17 كميته مختلف تشكيل شده است كه هر يك وظيفه اي خاص را در مدت برگزاري مسابقات برعهده خواهند داشت.
انتخاب نفرات برتر
زنجان- خبرنگار كيهان: دبير هيئت تنيس روي ميز استان زنجان گفت: اعضاي تيم بزرگسالان تنيس روي ميز استان زنجان براي حضور در مسابقات آزاد بزرگسالان طي مسابقه اي انتخاب شدند. مرتضي قلمچي افزود: بهزاد بيات، جمال داوودي و فرشيد بيات توانستند به عنوان نفرات برتر اين دوره از رقابتها انتخاب شوند.
30 تيم فوتبال
ملاير- خبرنگار كيهان: 30 تيم فوتبال 13 ساله ها براي حضور در دومين المپياد ورزشي ايرانيان وارد ملاير شدند. اين تيمها در 6 گروه چهار تيمي و دو گروه 3 تيمي با هم به رقابت خواهند پرداخت كه در نهايت دو تيم صعودكننده به مرحله حذفي راه مي يابند.
مسابقات دانشجويان تربيت معلم
مشهد- خبرنگار كيهان: هفدهمين دوره مسابقات ورزشي دانشجويان مراكز تربيت معلم در مشهد برگزار شد. در اين رقابتها يك هزار و 97 دانشجو در قالب 136 تيم ورزشي در پنج رشته ورزشي شامل فوتسال، واليبال، هندبال، تنيس روي ميز و شطرنج در بخش پسران و 5 رشته ورزشي شامل بسكتبال، واليبال، بدمينتون، تنيس روي ميز و شطرنج در بخش خواهران به رقابت پرداختند.
پياده روي بانوان
كرج - خبرنگار كيهان: نخستين همايش بزرگ پياده روي بانوان در منطقه 3شهرداري به طول دو كيلومتر با حضور تعدادي از مسئولان شهري و بانوان اين منطقه برگزار و در پايان به نفرات برنده اين مسابقه جوايزي اهدا شد.

قهرماني شطرنج
مسابقات قهرماني شطرنج با حضور 86 نفر از شطرنج بازان كرج و توابع در 9 دور به روش سوئيسي در هيئت شطرنج كرج برگزار شد. در اين مسابقات امير ملكي به مقام اول رسيد و پويا پولادي، بهروز رزاقي، علي نجاري، كيومرث عشقي و سينا فرحزادي مقامهاي دوم تا ششم را كسب كردند.
مجمع خيران ورزشيار
اصفهان- خبرنگار كيهان: مجمع خيران ورزشيار استان اصفهان فعاليت خود را رسما آغاز كرد. اين مجمع در زمينه ساخت ، توسعه و تجهيز فضاهاي ورزشي فعاليت مي كند.
حاج مهدي هدايت نايب رئيس مديرعامل اين مجمع گفت: علاوه بر 9 نفر اعضاي هيئت مديره و 2 بازرس، 12 نفر ديگر از خيران استان تاكنون آمادگي خود را براي همكاري اعلام كرده اند.
مسابقات فوتسال
بادرود- خبرنگار كيهان: سومين دوره مسابقات فوتسال كاركنان جهاد كشاورزي شهرستان هاي استان اصفهان به ميزباني نطنز برگزار شد. اين مسابقات به مدت سه روز و با حضور تيمهاي شهرستانهاي اصفهان، گلپايگان، زرين شهر، برخوار و ميمه، نائين، كاشان، آران و بيدگل و نطنز برگزار شد، كه در نهايت رقابت ها، تيمهاي اصفهان، كاشان و نطنز مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.
دوچرخه سواري عمومي
سرويس شهرستانها: به مناسبت هفته صنعت و معدن، مسابقات دوچرخه سواري عمومي در مشهد برگزار شد. به گزارش روابط عمومي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي، در رشته دوچرخه كورسي، هادي تيموري، و در رشته دوچرخه كوهستان جواد آقابيگ زاده مقام هاي اول را از آن خود كردند.
صعود به قله
ميامي- خبرنگار كيهان: بسيجيان پايگاه مقاومت صاحب الزمان(عج) ميامي و گردان 151 عاشورا شهر ميامي به قله نيزوا در شهميرزاد صعود كردند. اين گروه 30 نفره كه از سوي سپاه ناحيه ميامي اعزام شده بودند در مدت دو روز موفق به صعود به اين قله شدند و هدف از اين برنامه بالا بردن توان جسمي بسيجيان اعلام شد.
فوتبال دانش آموزي
اسفراين- خبرنگار كيهان: مسابقات فوتبال دانش آموزي مرحله استاني با معرفي تيم هاي برتر در شهرستان اسفراين پايان يافت. در اين مسابقات 210 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدايي و راهنمايي در قالب 7 تيم با انجام 20 بازي با هم به رقابت پرداختند. در اين مسابقات در مقطع ابتدايي تيم هاي بجنورد، جاجرم، اسفراين و در مقطع راهنمايي نيز تيم هاي بجنورد، شيروان، اسفراين به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به دست آوردند.
جام مهر گستر
داراب- خبرنگار كيهان: مسابقات دووميداني جام مهر گستر بانك كشاورزي در شهرستان داراب برگزار شد. اين مسابقات با حضور 300 نفر از برادران ورزشكار و دونده از بخشها و روستاهاي مختلف شهرستان داراب برگزار شد. در پايان اين مسابقات از سوي بانك كشاورزي به نفرات برتر هدايايي اهدا شد.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن