تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش امر به معروف و نهي از منكر در شيراز برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: همايش امر به معروف و نهي از منكر در شيراز برگزار شد
شيراز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همايش نقش امر به معروف و نهي از منكر در حقوق شهروندي و مردم سالاري ديني در سالن جهاد دانشگاهي شيراز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما آيت الله حائري رئيس ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر فارس در اين مراسم گفت : در اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر آمران اين فريضه با دشواريهاي زيادي روبرو مي شوند كه بايد با انجام دادن مقدمات كار موارد عمل شوند.
وي خطاب به اعضاي ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس تاكيد كرد در اجراي ماموريت با حفظ حقوق يك شهروند وي را تكريم و تعليم داده و تحقير نكنيد.
آيت الله حائري شرط تاثير امر به معروف و نهي از منكر را تكريم شهروندان بيان داشت و گفت : در اجراي امر به معروف و نهي از منكر ابتدا بايد معروفيت احيا گردد و سپس امر به معروف و نهي از منكر را احيا كنيم .
در ادامه اين همايش شريعتمداري عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز بزرگترين مشكل جامعه را نداشتن تربيت اسلامي به معناي واقعي دانست و گفت : اقدامات اسلامي و ريشه اي برپايه اعتقادات در كشور فراهم شده و بايد از فرصت استفاده كرد.
وي به تاثير علم و دانش در امر به معروف و نهي از منكر اشاره كرد و افزود : آمران امر به معروف و نهي از منكر بايد با احساس مسووليت در مقابل خود و ديگران يك مربي باشند و از فرصت ها براي ارتقاي سطح علمي خود استفاده كنند.
در ادامه سردار مهديانفر دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر فارس گفت : رسالت اصلي اين ستاد غني سازي نظري و تئوري اين فريضه و پاسخگويي به شبهات است .
وي افزود : در دومين همايش ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس كه با عنوان نقش امر به معروف و نهي از منكر در حقوق شهروندي و مردم سالاري ديني برگزار شد شركت كنندگان با ارايه مقاله با ابعاد مختلف اين فريضه بيشتر آشنا شدند.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن