تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816616394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
صعود تيم كوهنوردي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن به قله علم كوه

رودهن - خبرنگار آفرينش
تيم كوهنوردي دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن موفق به صعود قله 4850 متري علم كوه رسيد.
به گزارش خبرنگار آفرينش; به نقل از صالح نيا رئيس اداره تربيت بدني واحد رودهن، تيم كوهنوردي اين واحد با كسب مجوز از سازمان مركزي از مورخ 18/4/87 لغايت 87/4/21 به قله 4850 متري علم كوه اعزام گرديد و پس از عبور از منطقه كلاردشت رودبارك از طريق تنگه گلو به منطقه 4000 متري حصارچال رسيد و در آنجا اقدام به ايجاد كمپ و اقامت نمود.
وي ادامه داد: تيم 15 نفري واحد رودهن از محل كمپ به سوي يالي پر شيب و قله مرجيكش به راه افتاد و سپس از اين قله به شيب تند و سنگلاخي و بعد از آن به قله 4850 متري علم كوه صعود نمود.
وي در پايان افزود: اعضاي تيم كوهنوردي اداره تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن با همكاري واحد سما و بسيج كاركنان واحد رودهن در اين اعزام را ابوالفضل همتي، علي رمضان كريمي، فريدون خسروي، محمد حيدري فرامرزي، شعبان رضايي، اسفنديار نعمت زاده، محمد آقا ميرزايي، محمد شير محمدي، بهزاد خان محمدي، الهوردي جبار پور، شعبان ديوسالار، حسين محمدي و همچنين علي براري به عنوان سرپرست، بهرام صالح نيا مربي تيم و يوسف اسمائيلي راهنماي تيم كوهنوردي واحد رودهن بودند

تقدير از دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر جهت برگزاري انتخابات پرشور كانون فارغ التحصيلان

به جهت برگزاري انتخابات پرشور كانون فارغ التحصيلان و مشاركت انتخابات كانون فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر
به گزارش ايسكانيوز از اهر ، به جهت برگزاري انتخابات پرشور با مشاركت حداكثري فارغ التحصيلان ، كانون فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر رتبه اول را در بين كانون هاي منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامي كسب و طي نامه اي از سوي مصطفي كلهر معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي ، مهندس محمد جديري عباسي معاون دانشجويي واحد اهر به جهت بسترسازي مناسب در افزايش سطح مشاركت فارغ التحصيلان مورد تقدير قرار گرفت .
در جريان اولين دوره انتخابات هيات اجرائي كانون فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي بصورت همزمان در واحد هاي سراسر كشور برگزار شده بود واحد اهر با 700 نفر شركت كننده حائز بالاترين آمار شركت كنندگان گرديده بود و از ميان 42 كانديدا ،تعداد 5 نفر به عنوان اعضاي اصلي و 2 نفر به عنوان اعضاي علي البدل اين كانون انتخاب شدند.

به ميزباني واحد دزفول;
همايش روساي انجمن اوليا و مربيان مدارس سما منطقه 6 كشور برگزار شد

همايش يكروزه روساي انجمن هاي اوليا» و مربيان منطقه شش كشور به ميزباني معاونت سما واحد دزفول در آموزشكده بزرگ فني و حرفه اي سما دزفول برگزار شد.
به گزارش آنا، رضا صادقي جولا معاون دانشگاه و رييس مركز آموزشي و فرهنگي سما واحد دزفول با اعلام اين مطلب افزود: در اين همايش كه به صورت كارگاه آموزشي يكروزه برگزار شد، مسائل و مشكلات مدارس سما و نيز به كار گيري شيوه هاي تربيتي و پژوهشي و ارائه راهكار هاي لازم از موضوعات قابل طرح در اين همايش بود.
وي افزود: اين همايش با هدف بررسي وضعيت مدارس از نظرمشكلات مالي وتلاش براي برون رفت از تنگناهاي مالي مدارس سما واحدهاي دانشگاهي منطقه شش كشور به ميزباني واحد دزفول برگزار و دستاوردهاي خوبي در اين زمينه به همراه داشته است.
گفتني است حوزه سما وابسته به معاونت سما واحد دزفول با دارا بودن اساتيد ومربيان مجرب به عنوان يكي از مراكز معتبر آموزشي در سطح منطقه و كشور است كه در زمينه هاي علمي، پژوهشي، ورزشي، ومخترعان و... حائز كسب مقام كشوري و منطقه اي است.

در اهواز
اولين نشست بزرگ علمي شيعه شناسي
دانشگاه هاي خوزستان برگزار شد

اولين نشست بزرگ علمي و تخصصي شيعه شناسي دانشگاه هاي استان خوزستان با حضور انديشمندان و اساتيد حوزه دين و انديشه امروز 22 تيرماه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز برگزار شد .به گزارش ايسكانيوز اين نشست علمي و تخصصي كه براي اولين بار در سطح دانشگاه هاي استان خوزستان و در آستانه ميلاد باسعادت حضرت امير المومنين علي (ع) با هدف آشنايي با تشيع ، تاريخچه و بازخواني گروه ها و معاندان تشيع و پاسخ گويي به شبهات مطرح شده از سوي فرقه ضاله وهابيت برگزار شد.

انتصاب در دانشگاه آزاد اسلا مي واحد تهران مركزي

دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، با صدور حكمي دكتر بهرام خيري را به سمت معاونت اداري و مالي و دكتر مهدي حيدري را به سمت معاونت دانشجويي واحد تهران مركزي منصوب كرد.
به گزارش ايسكانيوز دكتر خيري داراي مدرك دكتراي رشته مديريت بازرگاني از واحد علوم و تحقيقات است.
وي پيش از اين رياست دانشكده مديريت اين واحد دانشگاهي را عهده دار بود.
دكتر مهدي حيدري داراي مدرك دكترا در رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات است كه قبل از اين رياست دانشكده زبان هاي خارجي و رياست مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم (ص) واحد تهران مركزي را برعهده داشت.

كسب رتبه اول جشنواره سراسري مبارزه با مواد مخدرتوسط دانشجوي واحد تهران مركزي

دانشجوي زبان و ادبيات فارسي واحد تهران مركزي در جشنواره سراسري مبارزه با مواد مخدر رياست جمهوري، رتبه اول كشور را در بخش دانشجويي به دست آورد.
به گزارش ايسكانيوز سهيل رجبي در مراسم اختتاميه اين جشنواره، مقاله خود را به صورت point power در قالب 59 صفحه به صورت علمي و كلاسيك ارائه داد.
رجبي پيش از اين با ارائه مقاله فوق به فراخوان ملي دانشجويي حكمت مطهر در بخش مقاله نويسي رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

رييس دانشگاه سيستان و بلوچستان خواستار شد:
لحاظ شرايط جوي مناطق دانشگاههاي كشور در تعيين زمان آغاز سال تحصيلي جديد

گروه آزمون وسنجش : رييس دانشگاه سيستان و بلوچستان در مورد پيشنهاد وزارت علوم مبني بر آغاز سال تحصيلي جديد از 20 شهريور; اظهار كرد: اين امر بايد با منطقه بندي كشور از نظر آب و هوايي صورت گيرد و شرايط جوي مناطق دانشگاهها نيز در اين تصميم گيري لحاظ شود. به عنوان مثال زاهدان، كرمان و ساير مناطق گرمسير هر چه زودتر ترم را شروع و تمام كنند بهتر خواهد بود.
دكتر اكبري در گفتوگو با ايسنا ، هدف كلي اين تصميم را كاملتر شدن ترم دوم دانست و اظهار داشت: آغاز سال تحصيلي از 20 شهريور همزمان با هفته دفاع مقدس خواهد بود و امكان برگزاري پرشورتر ويژه برنامه هاي اين هفته در دانشگاهها بيشتر ميشود.
دكتر پيري ، رييس دانشگاه پيام نور زاهدان نيز به ايسنا گفت: دانشجويان و خانواده ها با آغاز سال تحصيلي از اول مهر ماه خو گرفته اند، اما استدلال وزارت علوم بر اين است كه ترم دوم كاملتر برگزار شود. وي درمورد استقبال دانشجويان از اين تصميم گفت: هنوز اعلام نظر خاصي از دانشجويان نديده ايم و دليلي براي مخالفت نيست چون با شروع زودتر، ترم دوم قبل از گرماي شديد به پايان خواهد رسيد و ازاين نظر به نفع مناطق گرمسير خواهد بود.

كارشكني برخي كشورها در برابر فارغ التحصيلي دانشجويان ايراني خارج كشور

گروه آزمون وسنجش : رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت گفت: متاسفانه برخي از كشورها از جمله انگلستان بر سر راه اتمام درس دانشجويان ايراني كه در اين كشورها مشغول به تحصيل هستند، موانعي ايجاد مي كنند كه طول دوره تحصيل دانشجو افزايش مي يابد.
دكترغلامرضا حسن زاده در گفتگو با مهر افزود: افرادي كه بورسيه وزارت بهداشت هستند بايد به كشور بازگردند و تعهدات خدمت خود را بگذرانند و افرادي هم كه از ارز دولتي استفاده كرده اند نيز بايد با وزارت بهداشت تسويه حساب كنند.
رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت گفت: براي وزارت بهداشت اين موضوع اهميت دارد كه افراد به تعهد خود عمل كنند و در اين ميان اگر افرادي باشند كه در كشوري كه براي تحصيل به آنجا سفر كرده اند مشغول به كار شده اند، به هر صورت بايد وضعيت خود را مشخص كنند.
وي خاطرنشان كرد: اصولا دانشجوياني كه به ايران بازنگشته اند دلايلي از جمله مشكلات خانوادگي، فرا نگرفتن زبان كشور مقصد، مشكلات تحصيلي و آموزشي دارند. ممكن است فردي به دليل مشكلات خانوادگي نتوانسته باشد در زمان مقرر تحصيلات خود را به پايان برساند و يا به دليل مشكلات در درك زبان كشور مقصد در زمينه درك مطالب درسي با مشكلاتي مواجه شده باشد.
رئيس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت اضافه كرد: در اين ميان متاسفانه در برخي از كشورها از جمله انگلستان مشاهده شده است كه براي ايجاد مانع بر سر راه اتمام درس دانشجويان ايراني، اساتيد راهنما پايان نامه تحصيلي اين دانشجويان را از ميان اساتيد صهيونيست انتخاب مي كنند و اين امر مشكلاتي را براي پايان تحصيلات دانشجويان ايراني ايجاد مي كند.
وي تاكيد كرد: اين مسائل موجب مي شود كه دانشجويان نتوانند به موقع تحصيل خود را به پايان برسانند و با توجه به اينكه مدت زمان هر بورس تحصيلي مشخص است براي دانشجو مشكلاتي از نظر تعهد به كشور خود و پايان تحصيل بوجود مي آيد.
حسن زاده يادآور شد: وزارت بهداشت از تحصيل افراد در خارج از كشور به منظور كسب علم و فن و تكنولوژي هاي نوين و رشته هاي مورد نياز كشور استقبال مي كند اما توصيه مي كنيم كه با دقت بيشتري به ادامه تحصيل در كشورهاي مختلف اقدام كنند.

رئيس دانشگاه پيام نور اعلام كرد :
برگزاري آزمون دوره فراگير كارشناسي دانشگاه پيام نور در مرداد ماه

: رئيس دانشگاه پيام نور از پذيرش 100 هزار دانشجو از طريق آزمون فراگير اين دانشگاه در سال جاري خبر داد. محمد حسيني در گفت وگو با فارس با بيان اينكه آزمون امسال دوره فراگير كارشناسي دانشگاه پيام نور در مرداد برگزار ميشود، گفت: دانشگاه پيام نور امسال از طريق آزمون سراسري 200 هزار دانشجو پذيرش ميكند. وي با اشاره به پذيرش 300 هزار دانشجو در سال جاري در دانشگاه پيام نور افزود: دانشگاه پيام نور ديگر برنامه اي براي توسعه كمي ندارد و بيشتر توجه اين دانشگاه از اين پس معطوف به افزايش سطح كيفي دانشگاه پيام نور است.
رئيس دانشگاه پيام نور تاكيد كرد: دانشگاه پيام نور ديگر قصد تاسيس واحد جديد را مگر در موارد ضروري ندارد.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن