تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816396243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنايتكار بزرگراه در دايره سرخ مات شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: جنايتكار بزرگراه در دايره سرخ مات شد


داخلي- گروه حوادث- مهديه مصطفايي:
جنايتكار بزرگراه كه بعد از قتل زنان و دختران جوان، اجساد آنها را در كنار جاده‌ها و بزرگراه‌هاي حاشيه كرج رها كرده بود

وقتي براي اجراي نقشه ششمين جنايت، با قرباني‌اش تماس تلفني گرفت، سرنخي از خود برجاي گذاشت كه او را به دام انداخت.

« از زنان نفرت داشتم. 8 ماه پيش زني را به‌عنوان مسافر از كنار خيابان سوار پيكان قهوه‌اي رنگم كردم، در مسير با هم درگير شديم و او از من شكايت كرد.

پس از آنكه به اين زن 150 هزار تومان براي رضايت دادن پرداختم، تصميم گرفتم از زناني كه با آنها آشنا مي‌شدم انتقام بگيرم و اين‌طوري بود كه جنايت‌هايم را آغاز كردم.»

اينها بخشي از اعترافات اميد، قاتل زنجيره‌اي 23 ساله كرج است كه در مدت كمتر از6 ماه، 8 زن را قرباني انتقام‌جويي‌ مرگبار خود كرده است. او جوان سابقه‌داري است كه با اين سن كم، 6 فقره سابقه كيفري با جرايم سرقت، كيف قاپي و آدم‌ربايي را در پرونده‌اش دارد.

جنايتكاري كه سرنخي برجا نمي‌گذاشت

قاضي حسيني رازليقي- بازپرس ويژه قتل كرج- كه مسئوليت قضائي اين پرونده را برعهده داشت، صبح ديروز در گفت‌وگو با همشهري گفت: متهم از زيركي و هوش بالايي برخوردار است و توانسته بعد از كشاندن تعدادي از قربانيانش به خانه‌اش در منطقه كمالشهر، آنها را با روسري خودشان خفه كرده و سپس با شگردي خاص بدون آنكه كسي متوجه ماجرا شود، اجساد آنها را به محل‌هاي رها كردن آنها انتقال دهد.

بازپرس حسيني افزود: اين جنايتكار حرفه‌اي در هيچ‌يك از محل‌هاي كشف اجساد ردي از خود بر جاي نگذاشته بود و حتي رد لاستيك خودرواش در صحنه رها كردن اجساد را نيز محو مي‌كرد.

اشتباه در ششمين شكار

سردار عليرضا اكبرشاهي – فرمانده انتظامي استان تهران- صبح ديروز با اعلام جزئيات خبر دستگيري مرد جوان در يك نشست مطبوعاتي گفت: پس از كشف سومين جسد در فروردين ماه امسال، احتمال زنجيره‌اي بودن قتل‌ها مطرح شد و به اين ترتيب تيم ويژه‌اي از كارآگاهان پليس به سرپرستي سرهنگ اسماعيل هادئي – رئيس پليس آگاهي استان تهران - و سرهنگ رمضاني- معاون اجتماعي پليس استان تهران- براي دستگيري اين قاتل به بازنگري و تجزيه و تحليل اخبار ‌پرداختند.

سردار اكبر شاهي ادامه داد: از آنجا كه احتمال مي‌داديم عامل جنايت‌ها يك سابقه دار باشد، به شناسايي متهمان سابقه داري پرداختيم كه در طول اين مدت از زندان آزاد شده بودند، در حالي كه رديابي‌ها در اين خصوص ادامه داشت و عامل اصلي جنايت‌ها نيز جزو مظنونان قرار داشت متوجه تماس تلفني‌اي شديم كه متهم با ششمين طعمه خود قبل از قتل وي داشته است.

قاتل در دايره سرخ به دام افتاد

فرمانده پليس استان تهران در ادامه افزود: با توجه به محدوده‌اي كه متهم در انتخاب سوژه‌ها و رها كردن اجساد آنها داشت با كشيدن نقشه كروكي‌ از وضعيت كشف اجساد، به قاتل زنجيره‌اي نزديك‌تر شديم و احتمال داديم كه مخفيگاهي كه قاتل قربانيانش را در آنجا به قتل مي‌رساند، نبايد خيلي از محل‌هاي كشف اجساد دور باشد بنابراين پليس محدوده‌اي را با دايره سرخ براي خود مشخص كرد و با انجام كارهاي اطلاعاتي و امنيتي توانستيم اطلاعاتي از اين مرد جوان به دست بياوريم.

وي افزود: متأسفانه در اين مرحله با انتشار خبر در 2 نشريه، متهم متوجه تعقيبش از سوي پليس شد و در حالي كه آخرين قرباني خود را گرفته بود از محدوده زندگي‌اش خارج شد و به همراه همسرش به رامسر گريخت.

سردار اكبرشاهي بيان داشت: بعد از فرار اين متهم به رامسر، وي به يك پلاژ رفته و درخواست كار كرده و قرار شده بود مدت 15 روز به‌صورت امتحاني در آنجا به‌عنوان سرايدار مشغول به كار شود كه بامداد 19 تير توسط كارآگاهان دايره جنايي كرج دستگير شد.

گفت‌وگو با عامل قتل‌هاي سريالي

مرد جوان چنان با خونسردي به سؤالات جواب مي‌دهد كه باور اينكه او همان جنايتكاري باشد كه 8 زن و دختر جوان را با بي‌رحمي به خانه‌ خود و يا محل‌هاي خلوت كشانده و آنها را با روسري خودشان خفه كرده باشد غيرممكن است.

صبح ديروز وقتي 2 مامور پليس او را با چشماني بسته با خودروي پرايد به محل تجمع خبرنگاران در اداره آگاهي كرج منتقل كردند، با ديدن جوان نسبتا ريزنقشي كه مقابلم روي صندلي عقب خودرو نشسته بود، همه تصوراتم يكباره رنگ باخت.

باورم نمي‌شد كه او عامل اين همه جنايت سياهي باشد كه از ماه‌ها قبل كارآگاهان پليس را به‌خود مشغول كرده بود.

* ازدواج كرده‌اي؟

وقتي 21 ساله بودم و در يكي از شهرهاي شمالي كشور به‌عنوان سرايدار كار مي‌كردم، در آنجا از طريق مادرم با همسرم آشنا شدم و همان زمان بود كه با او ازدواج كردم.

* همسرت از جناياتي كه مرتكب مي‌شدي خبر داشت؟

نه. حتي فكرش را هم نمي‌كرد كه دست من به خون كسي آلوده شده باشد، من زندگي او را نابود كردم، وقتي ماموران مرا دستگير كردند همسرم فكر مي‌كرد به خاطر سرقت‌هايي كه قبلا مرتكب شده بودم بازداشت شده‌ام.

* از سرقت گفتي، يعني قبل از اينكه يك قاتل زنجيره‌اي شوي، سارق بودي؟

من در خانواد‌ه‌ فقيري بزرگ شدم، هميشه داشتن چيز‌هايي مثل دوچرخه يا توپ فوتبال كه همسن و سالانم داشتند برايم آرزو بود. به همين خاطر بود كه در 18 سالگي دست به نخستين سرقت زدم.

آن روز به‌عنوان خريدار طلا وارد يك طلافروشي در قزوين شدم و با سوءاستفاده از غفلت مالك مغازه مقداري طلا به سرقت بردم اما پس از دستگيري به حبس محكوم شدم و به زندان افتادم.

* از ماجراي نخستين جنايت بگو، چطور شد تصميم به قتل زنان گرفتي؟

يك شب وقتي مشغول مسافركشي در كرج بودم زن جواني را سوار خودرو كردم. اولش مي‌خواستم اموال او را سرقت كنم. به همين خاطر با او طرح دوستي ريختم و چون همسرم در آن ساعت در خانه نبود، او را به خانه‌ام دعوت كردم، پس از آزار و اذيت اين زن بود كه ناگهان تصميم گرفتم وي را به قتل برسانم، بعد از قتل، جسد وي را در حاشيه‌ يكي از بزرگراه‌ها رها كردم.

خيلي ترسيده بودم و در حالي كه سعي داشتم خودم را كنترل كنم به خانه برگشتم. وقتي همسرم متوجه دستپاچگي و استرس من شد با دروغ گفتن او را آرام كردم و پس از آن جناياتم را ادامه دادم.

* حالا كه دستگير شده‌اي، از اينكه مرگ در انتظار توست چه احساسي داري؟

قبول دارم كه از انتقام گرفتن از زنان لذت مي‌بردم اما پس از هر جنايت عذاب وجدان رهايم نمي‌كرد. از اينكه دست به اين قتل‌ها زده‌ام، پشيمانم.

اجسادي در ملحفه گلدار

سردار اكبر شاهي گفت: متهم پس از دستگيري منكر هرگونه جنايتي بود اما زماني كه با شواهد پليسي و قضائي روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و به قتل 8 زن به انگيزه انتقام‌جويي اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه اين مرد جنايتكار تمام قربانيان را بعد از وقوع قتل در ملحفه‌هاي گلدار مي‌پوشانده و بعد از سرقت پول و طلاهايشان، اجساد آنها را به كنار جاده‌ها انتقال مي‌داده است، افزود: برخي از قربانيان زنان بيگناهي بودند كه در دام اين قاتل مخوف گرفتار شده بودند.

تاريخ درج: 22 تير 1387 ساعت 20:40 تاريخ تاييد: 22 تير 1387 ساعت 21:51 تاريخ به روز رساني: 22 تير 1387 ساعت 21:48
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن