تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816528015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل باشگاه پرسپوليس: مديران غيرحرفه‌اي ليگ حرفه‌اي را تصويب كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مديرعامل باشگاه پرسپوليس: مديران غيرحرفه‌اي ليگ حرفه‌اي را تصويب كردند
جام جم آنلاين: سيد داريوش مصطفوي مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت كه اميدوار است ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در فينال رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در تهران را از نزديك تماشا كند.


مصطفوي در گفتگو با ايسنا، به تشريح شرايط باشگاه پرسپوليس و فوتبال كشور پرداخت. وي در ابتدا با اشاره به روند پيشرفت فوتبال در كشور گفت: از چهارده سالگي وارد صحنه جدي فوتبال شدم و لحظه‌اي از آن غافل نبودم. من خودم را چه به لحاظ سخت‌افزاري و چه نرم‌افزاري، وابسته به فوتبال مي‌دانم و معتقدم در اين مملكتي كه آدم‌ها وقتشان را صرف مسايلي جداي از فوتبال مي‌كنند، ما فوتبال را يكي از شاخصه‌هاي مهم پيشرفت در كشورمي‌دانيم و در مسير اين شاخصه حركت مي‌كنيم.

به قول برخي دانشمندان موتور مولد اقتصاد اين روزها ورزش است و اين موتور بايد به دست متخصص باشد تا سهم عظيمي از اقتصاد دنيا را بگرداند. اين موتور مولد در مسابقات يورو 2008 به خوبي خود را نمايان كرد و به نوعي نشان داد كه متخصص در اين موتور بالاتر از پادشاه و نخست وزير اسپانيا، صدراعظم آلمان و رئيس فيفا قرار مي‌گيرد. در آنجا شاخص اين موتور «ميشل پلاتيني» است كه همه اروپا او را قبول دارند.

وي افزود: اين موتور مولد در فوتبال تعيين كننده است. فوتبال اگر بخواهد رشد كند، بايد الگو داشته باشد كه اين الگو مي‌تواند از خارج وارد كشور شود. امكانات فوتبال ما به لحاظ سخت‌افزاري و نرم‌افزاري مشكل داشته و با ايده‌آل خود هنوز فاصله دارد؛ به طور مثال باشگاه بزرگي چون پرسپوليس كه تاكنون موفقيت‌هاي زيادي را بدست آورده، هنوز زمين مشخص و مناسبي براي تمرينات تيم فوتبال خود ندارد. ما بايد پيشرفت در فوتبالمان را در دو بعد بررسي كنيم؛ يكي همان امكانات سخـت افزاري‌ست كه بايد استاديوم بسازيم و امكانات تمريني را براي تيم‌ها فراهم كنيم كه در اين راه، سازمان تربيت بدني و بانك‌ها بايد كمك كنند و بعد ديگر بحث اساسنامه فدراسيون است كه بايد كاملا به روز باشد و شرايطي را بوجود آوريم تا با شرايط ذكر شده در اساسنامه مطابقت داشته و باعث رشد فوتبال شود. اين اقدامات مي‌تواند ما را به موتور توسعه در پيشرفت فوتبال مملكت ما برساند.

براي پرسپوليس هم كلنگ‌زني مي‌شود

مصطفوي خواستار ساخت كمپ‌ اختصاصي باشگاه پرسپوليس شد و گفت: ساخت استاديوم و امكانات ورزشي براي دو تيم بزرگ پرسپوليس و استقلال از دو جنبه قابل بررسي است؛ اول توجه سازمان تربيت بدني به اين دو باشگاه كه به سرعت صاحب امكانات مشخصي باشند و دوم مكاتبات، مذاكرات و پي‌گيري‌هاي مديران. در بخش اول بايد گفت اگر امروز علي‌آبادي كلنگ ساخت كمپ تيم استقلال را به زمين‌ مي‌زند، فردا هم اين كار براي پرسپوليس صورت مي‌گيرد و مطمئن هستم به طور حتم تربيت بدني به اين فكر است كه طوري اين دو باشگاه را براي آينده آماده كند كه هر دو صاحب استاديوم‌ و امكانات اختصاصي باشند. اصل اين است كه تفكر ساخت استاديوم براي باشگاه پرسپوليس شروع شده و اميدوارم كه اين اقدام در زمان مديريت من در باشگاه صورت گيرد. البته پيش‌بيني مي‌كنم ظرف چند ماه آينده كلنگ ساخت كمپ تيم پرسپوليس هم به زمين بخورد.

ئييس اسبق فدراسيون فوتبال درباره شرايط ليگ و همچنين وضعيت قراردادهاي بازيكنان، خاطرنشان كرد: در كار هدايت تيم پيروزي سلسله مراتب كاملا اجرا مي‌شود. رييس مجمع، علي‌آبادي است و به دنبال آن هيات مديره و مديريت باشگاه در راستاي يكديگر و همه با هم كار مي‌كنند. امروز ما قراردادهاي خوبي به امضا رسانده‌ايم و بابت آن پول زيادي پرداخت نكرديم. معتقدم فوتبال ما تنها از جنبه دستمزد حرفه‌اي شده و دستورالعمل‌ها و امكانات به هيچ وجه حرفه‌اي نيست؛ آن هم به آن دليل است كه در مقطعي با عجله رييس غيرفوتبالي را در راس فدراسيون فوتبال قرار دادند و آنها هم فوتبال را رسما حرفه‌اي اعلام كردند و اكنون هم دوره هشتم خود را سپري مي‌كند اما هنوز اندرخم يك كوچه‌ايم زيرا كاري براي فوتبال نكرده‌اي؛ هنوز اساسنامه‌ها دقيق و مشخص نيست! تمام مراحل زيرساختي براي شروع ليگ حرفه‌اي بايد به طور منظم انجام شود و تازه در شرايطي كه تمام باشگاه‌ها داراي امكانات سخت‌افزاري باشند كه اكنون نيستند، مي‌توانيم ليگ‌مان را نيمه‌حرفه‌اي اعلام كنيم و در اين مرحله به طور متوسط بايد بين پنج تا ده سال نظير كشور تركيه بمانيم، تا بتوانيم ليگ‌مان را تاحدودي حرفه‌اي بدانيم.

بابت رقم قرارداد بازيكنان، بايد پاسخگوي مردم باشيم

وي درمورد تعيين سقف قرارداد بازيكنان و ضمانت اجرايي آن گفت: تعيين سقف مبلغ قرارداد براي بازيكنان ليگ، امري بسيار ضروري است. معتقدم اگر تمام باشگاه‌ها به آن پايبند باشند و اجرا كنند، ضمانت اجرايي خود به خود به وجود مي‌آيد. فكر مي‌كنم سقف دستورالعمل سازمان در حدود 150 ميليون تومان براي هر بازيكن باشد. باشگاه پرسپوليس امسال پول زيادي را براي جذب بازيكنان مورد نظرش پرداخت نكرد و حتي سعي كرديم مبالغ تمديد قرارداد بازيكنانمان، سطح قابل قبول داشته باشد. هيات مديره پرسپوليس هميشه اعتقاد دارد كه رقم‌ها منطقي باشد چرا كه در اين رابطه بايد پاسخگوي مردم باشيم. البته تمام تلاش ما در هيات مديره تنها به يارگيري و آوردن قطبي ختم نمي‌شود بلكه مي‌خواهيم در حين برگزاري مسابقات و در زمين مسابقه هم عملكرد خوبي داشته باشيم. اعضاي هيات مديره پرسپوليس كه من هم عضوي از آنها هستم، ورزشي هستند و بحث‌هايي را انجام مي‌دهيم كه درست‌تر است.

جلوي رفتن بازيكنان به امارات را بگيريم

مصطفوي با انتقاد از انتقال بازيكنان ايراني به ليگ‌هاي عربي از جمله كشور امارات، خاطرنشان كرد: هدف ما بايد اين باشد كه فوتبال ملي از طريق ليگ، حرفه‌اي شود. رفتن بازيكنان‌مان به كشورهاي عربي، در كاهش پيشرفت فوتبال ما اثر گذاشته كه معتقدم بايد جلوي رفتن آنها را بگيريم. مقصد اروپا براي بازيكنان ما بسيار خوب است اما كشورهاي عربي چيزي براي آنها به لحاظ فني ندارد. ما بايد بنگريم كه بازيكناني امثال كريم باقري و خدادعزيزي چطور كشف شده‌اند؟ بايد گروهي از متخصصان امر برويم و استعدادهاي خوب را پيدا كرده و تربيت كنيم و بعد نگذاريم آنها به كشورهاي عربي بروند، چون عرب‌ها هيچ تجربه فني به اين بازيكنان نمي‌دهند.

مصطفوي گفت: باشگاه‌ پرسپوليس چنين پولي را ندارد و اگر داشته باشد هم، اين‌طور نابجا آن را صرف نمي‌كند. همه باشگاه‌هاي صنعتي نظير سپاهان، مس و... كه از بودجه‌هاي هنگفت دولتي استفاده مي‌كنند هم بدانند كه پول بيهوده، بزرگ كردن فوتبال از نوع غيرمنطقي است و من قصد دارم با تقاضايي از وزير صنايع، خواهان رسيدگي به چنين اقداماتي در فوتبال كشور شوم.

مديريت در پرسپوليس بازي با آتش است

وي درباره اوضاع مديريتي در باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: مديريت در باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال به خاطر وجود هواداران بي‌شمار، به نوعي بازي كردن با آتش است. مديريت بسيار بالايي را مي‌طلبد و مديران بايد در نهايت دقت سعي كنند تمام كارها درحساس‌ترين شرايط با نظم و انضباط خاصي دنبال شود و اين يك امر طاقت‌فرساست. امروز حساسيت در اين جايگاه از 20 به 90 رسيده است كه در اين شرايط كسب موفقيت، كار بسيار بزرگي است. اين دو تيم در زمان مديريتم در فدراسيون توانستند قهرماني‌هاي بزرگي بدست آورند و معتقدم بخاطر نوع نگاهم به ورزش به خصوص فوتبال، مي‌توانم موفقيت را در اين شرايط براي پرسپوليس به ارمغان بياورم. اميدوارم اين دو تيم با پيروزي در ليگ قهرمانان آسيا بتوانند فينال آسيا را در تهران برگزار كنند. مطمئنا يك فينال ايراني در ليگ آسيا، مي‌تواند حقانيت فوتبال اين مملكت را در آسيا ثابت كند.

مصطفوي با گله‌مندي از دشمني‌ها در حق پرسپوليس، تصريح كرد: ما جايي آمديم كه متوليان اصلي آن، مردمند؛ از كساني كه با من دشمني دارند مي‌خواهم كه با پرسپوليس خوب باشند. البته ما هم اصراري براي بقا در اين جايگاه نداريم و تنها وظيفه‌اي است كه اكنون بر گردن ماست. كساني هستند كه با خودشان هم تعامل ندارند و مدام مخالفت مي‌كنند. نمي‌دانم اينها آيات عظام هستند يا تصميم‌گيرندگان مملكت! آنها دچار مرضي شده‌اند كه اول خودشان را آزار مي‌دهند و بعد هم مردم را. فكر مي‌كنم در تمام دوران خدمتم، اعتقادي كه مسوولين به من داشتند را نشان دادم.

معتقدم فوتبال ما تنها از جنبه دستمزد حرفه‌اي شده و دستورالعمل‌ها و امكانات به هيچ وجه حرفه‌اي نيست

وي افزود: قرآن فرموده چيزهاي زيبايي هستند كه شر تو در آن است و همين‌طور دشمني‌هايي وجود دارد كه حتما خيري دارد كه اين نكته را به فال نيك مي‌گيرم. من هيچ نگراني از اين بابت ندارم چرا كه به كارم معتقدم. در هر حال اگر بخواهيد روزي اسامي همه اين افراد كه تعدادشان از انگشتان دست هم كمتر است، با ذكر نام، مشخصات و دلايل دشمني‌هايشان اعلام مي‌كنم؛ اما در شرايط حساس كنوني چنين اقدامي امكان‌پذير نيست چرا كه ممكن است در روند ايده‌آل آماده‌سازي پرسپوليس، خدشه وارد كند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با قدرداني از زحمات حبيب كاشاني، اظهار داشت: بايد از مديريت قبلي باشگاه تشكر كرد؛ آنها زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيده‌اند كه در نهايت به قهرماني ليگ برتر ختم شده است. مسلما تحويل گرفتن تيم قهرمان، كار سختي است اما من بخاطر مردم و هواداران اين تيم، مديريت پرسپوليس را پذيرفتم. من كمال احترام را براي كاشاني قائلم و در قبل و بيرون از اين جريان هم، در خدمتش بودم. او چندي پيش تلفني با من صحبت كرد و گفت اميدوارم پرسپوليس قهرماني‌هايش را ادامه دهد. مديريت‌ها رفتني است اما رفاقت‌ها ماندني؛ كاشاني، انساني ورزش‌دوست است كه اميدوارم بازهم در مقوله ورزش كار كند.

رييس اسبق فدراسيون فوتبال درمورد روند خصوصي سازي باشگاه‌ها در كشور به ايسنا گفت: معتقدم اصل 44 بايد در ورزش كشور هم نظير بخش‌هاي ديگر، به خوبي اجرا شود. به رغم ممانعتي كه عده‌اي در روند اين كار دارند و باعث شده كار به كندي پيش رود اما مسوولان بايد اين بحث را جدي بگيرند تا شرايط بهتر شود. به طبع باشگاه‌ها بايد خصوصي شده، اسپانسرها، سهام‌دارها و ... مشخص شوند. شنيده‌ها حاكي از آينده خوب پرسپوليس در اين مقوله است زيرا آدم‌هاي بسيار متمول و با فهم و شعوري در كار هستند؛ درصدي از باشگاه در اختيار سازمان تربيت بدني خواهد ماند و بقيه را سهام‌داران حقيقي تحت پوشش قرار مي‌دهند تا حدي كه كنفدراسيون فوتبال آسيا، از حضور در مسابقات بين‌المللي اين تيم جلوگيري نكند.

تبليغات‌مان را به آساني نمي‌فروشيم

وي در مورد تبليغات روي پيراهن پرسپوليس در ليگ هشتم، خاطرنشان كرد: معتقدم تبليغات روي پيراهن پرسپوليس حداقل پنج ميليارد تومان ارزش دارد و حتي اين رقم در خارج از كشور، بيش از اين خواهد بود؛ اما متاسفانه اين مساله در دوره‌ قبل تا حد يك ميليارد و ششصد و پنجاه ميليون تومان كاهش يافت. خوشبختانه امسال توانستم بدون اينكه بخواهم با آدم‌هاي بزرگي تماس بگيرم، پايه را تا حد سه ميليارد و چهارصد ميليون تومان ارتقا دهم كه اين بالاترين نرخي است كه تيم پيروزي در طول تاريخ بابت اين كار گرفته است. البته در اين اقدام يكي از اعضاي هيات مديره، پي‌گيري‌هاي خوبي انجام داد و حتي اين رقم مي‌تواند در آينده افزايش يابد. اميدوارم در آينده با كمك اعضاي هيات مديره، اسپانسرهاي قوي‌تر پيشنهاد شود.

كوچكترين مربي ما «ژاك سانتيني» بود!

مديرعامل باشگاه پرسپوليس به تشريح روند انتخاب سرمربي تيم پرداخت و تصريح كرد: در نشست سوم تيرماه هيات مديره بحث انتخاب مربي ايراني يا خارجي مطرح شد. ما هفت گزينه خارجي براي هدايت پرسپوليس داشتيم كه كمترين آنها «ژاك سانتيني» فرانسوي بود؛ اما در آن جلسه به اتفاق همه راي به مربي ايراني با اولويت «افشين قطبي» دادند. ما شايد روزي چهار جلسه به طور محرمانه با قطبي مذاكره مي‌كرديم كه البته نماينده او در تهران هم بسيار كمك كرد و به نوعي وطن‌پرستي خود را اثبات نمود؛ همچنين كار بزرگي را حسين هدايتي كرد كه به نمايندگي از هيات مديره با حضور در دبي بيش از هفت ساعت با قطبي مذاكره كرد. همسر قطبي هم مشكلاتي را دراين‌باره داشت و حتي باشگاه پيشنهاد جايگاه مدير روابط بين‌الملل را به ايشان داد. قطبي ابتدا تصور داشت مشكلاتي را در بازگشت به ايران داشته باشد اما سرانجام پس از ساعت‌ها و روزها مذاكره و مكالمه تلفني، قطبي موافقت كرد به احترام مردم ايران برگردد.

وي افزود: من حتي زمان ورود او به تهران به فرودگاه امام (ره) رفتم و تا ساعت 4 صبح آنجا بودم. من به عنوان آدمي كه منصب بالايي در فدراسيون فوتبال داشتم، نبايد مي‌رفتم و هيچ وقت در عمرم از اين كارها نكرده بودم اما فقط بخاطر احترامي كه قطبي به مردم گذاشت و برگشت، رفتم.

وي با تكذيب رقم‌هاي منتشر شده در خصوص قرارداد افشين قطبي گفت: مبلغ قرارداد قطبي هرچقدر سال قبل بوده، تنها بين پنج تا هفت درصد بيشتر افزايش يافته است. شما مي‌دانيد كه معمولا در همه جاي دنيا قراردادها حداقل بين 30 تا 50 درصد افزايش داده مي‌شود و مربي كه تيم را قهرمان مي‌كند و يك ملت پشت او هستند، به آساني او را از دست نمي‌دهند. من به شخصه تمايل داشتم رقم قرارداد او تا ده درصد افزايش يابد اما همانطور كه در قبل گفتم هيات مديره معتقد بود ما بايد مبالغ منطقي باشد كه پاسخگوي مردم باشيم. قطبي اعلام كرد من بخاطر پول به اين مملكت نمي‌آيم و به من گفت باور كنيد حس احترام به اين مردم و هيات مديره براي من واجب بود.

مصطفوي با تكذيب رقم قرارداد 300 هزار يورويي همسر قطبي،‌ گفت: بحث حل كردن مشكل همسر قطبي با پيشنهاد من مطرح شد كه او مسئول روابط بين‌الملل باشگاه شود. به هرحال ما بايد تمام جوانب را در نظر بگيريم زيرا وقتي يك مربي ذهنش از خانواده‌اش راحت نباشد كه خوب نيست. همچنين اين مبالغي كه مطرح مي‌شود، به هيچ وجه صحبت ندارد و ما حتي يك يورو هم به همسر آقاي قطبي نداده‌ايم. اصلا مگر ما مي‌توانيم اين كار را بكنيم؛ ما در پرداخت‌هاي قانوني‌مان گرفتار سازمان‌هاي مختلف بازرسي هستيم چه برسد به پرداخت چنين پولي.

قطبي مربي پروازي نيست

وي افزود: قطبي انسان باعطوفتي است، با بازيكنان رابطه خوبي دارد و حرفش را هميشه به جا مي‌زند. اميدوارم تيمي كه امسال به لحاظ تكنيكي و تاكتيكي تحويل او مي‌دهيم، پنجاه درصد بهتر از سال پيش باشد كه البته با بازيكنان خوبي كه جذب كرديم، قطعا چنين خواهد بود. ما اين بازيكنان را به جهت اينكه راه قهرماني در آسيا و ليگ،‌ آسان شود جذب كرديم و اميدوارم با قهرماني در اين جام‌ها، شادي مضاعفي را نسبت به فصل پيش براي مردم به ارمغان آوريم. قطبي به همراه دستيار برزيلي‌اش به زودي به تمرينات پرسپوليس ملحق مي‌شود و شما خواهيد ديد كه به هيچ وجه او مربي پروازي نخواهد بود و تمام‌وقت در خدمت پرسپوليس است. اميدوارم آوردن قطبي كه كار آساني نبود، نتايج خوبي در بازي‌هاي ليگ و همچنين حضور در جام‌هاي ديگر داشته باشد.

استقلال را با 4 گل شكست مي دهيم

مصطفوي فينال سوپر جام بين پرسپوليس و استقلال را يك بازي تشريفاتي خواند و در اين رابطه گفت: سوپرجام‌ها در تمام دنيا، يك بازي تشريفاتي است و كشور ما هم از اين قاعده مستثني نيست. ما مي‌خواهيم تيم‌مان را آماده كنيم و حضور موفقي در ليگ آتي داشته باشيم. معتقدم بايد نوار تساوي‌هاي پي در پي پرسپوليس و استقلال پاره شود و با تمام احترامي كه براي تيم استقلال قائليم، مي‌خواهيم آنها را در مسابقات ليگ با چهار گل شكست دهيم. ديدار سوپرجام، مقوله‌اي تشريفاتي است كه نمي‌توان نتيجه‌گيري خوبي از آن داشت. البته ما موظف به اجراي دستورات فدراسيون هستيم اما قبل‌از اينها اردوي خارج از كشور را براي تيم تدارك ديده بوديم؛ اميدواريم برنامه طوري باشد كه تيم‌هاي پيروزي و استقلال با هم مذاكره كرده و به سازمان ليگ اعلام نتيجه كنند؛ اما با اين حال تابع تصميمات سازمان ليگ هستيم.

معتقدم ديدار سوپرجام بايد در تقويم فدراسيون گنجانده شود و تاريخ آن از قبل مشخص باشد كه مي‌تواند حداقل بيش از بيست روز پس از پايان ليگ در هر سال نباشد؛ چرا كه وقتي قرار است ليگ از پانزدهم مرداد آغاز شود، مسلما تيم‌ها در تدارك اردوهاي آماده‌سازي هستند و اين برنامه‌ها به نظر مربي تيم است كه مي‌خواهد پانزده روز در خارج از كشور اردو بزند.

مديرعامل پيروزي درباره وضعيت تيم استقلال ، گفت: استقلال فصل پيش در رده سيزدهم ليگ ايستاد كه اين به خاطر تغييرات مديريتي و كادر فني آنها بود؛ اما امروز مي‌بينم كه خوب كار مي‌كنند. فكر مي‌كنم با ثباتي كه استقلال در جايگاه مديريتي خود و همچنين كادر فني‌اش پيدا كرده، بتواند موفق‌تر از فصل پيش عمل كند.

آنقدر گرفتارم كه شايد فتح‌ا... زاده را نشناسم!

مصطفوي در مورد تقابلش با فتح‌ا... زاده طي روزهاي گذشته خاطرنشان كرد: در حال حاضر تمام وقتم صرف آماده‌سازي هرچه مطلوبتر تيم است و آنقدر گرفتارم كه ممكن است هنگام عبور از كنار فتح‌ا...‌زاده، او را نشناسم. در هرحال ورزش هميشه به ما ياد داده كه به پيشكسوت‌ها احترام بگذاريم، حال اگر فتح‌ا... زاده از من كوچكتر است، تفكراتش را در اين باره بيشتر كند.

وي درباره شكايت پرسپوليس عليه استقلال درخصوص «هاشم بيگ‌زاده» تصريح كرد: اگر قرار است به مسئولان باشگاه استقلال احترام بگذاريم، بايد اين مساله دوطرفه باشد. ما با باشگاه استقلال برادر هستيم اما هيچ‌گاه در رقابت‌ كوتاهي نمي‌كنيم. ما هيچ بازيكني را از تيم استقلال، بدون مذاكره با مديران اين باشگاه، نخواهيم گرفت. معتقدم اكنون هاشم بيگ‌زاده متعلق به پرسپوليس است و ما در هر مقطع تاريخي مي‌توانيم به اين مساله اعتراض داشته باشيم. در اين باره، اطلاعاتي را در اختيار سازمان تربيت بدني قرار داديم كه قرار است آنها به ما خبر دهند.

مصطفوي درخصوص وضعيت عليرضا واحدي نيكبخت براي فصل آينده ، گفت: نيكبخت با پرسپوليس بزرگ شده است و پرسپوليس هم به نوعي به او بدهكار است. ما هيچ وقت اين احساس را نداريم كه او با ما نباشد. در اين رابطه با قطبي نيز صحبت كرده‌ام و او اين بازيكن را دوست دارد و هيچ مشكلي در سر راه پيوستن‌اش به پرسپوليس وجود ندارد. ما نيكبخت و قطبي را با هم مي‌خواهيم. ما نيكبخت و خليلي و نيكبخت و توره را با هم مي‌خواهيم، يك تيم منسجم با بازيكناني مثل منصوري فهيم،‌ زارعي جوان كه در ليگ هشتم حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت.

مديرعامل پرسپوليس با بيان اين كه مطمئنم پيستون راست تيم ملي در آينده حضور زارعي و محمد را تحمل خواهد كرد، گفت: پرسپوليس تيمي است كه آسيا به او افتخار مي‌كند. محبوب‌ترين تيم ايران، پرتماشاگرترين تيم آسيا و دنيا است. ما بايد نوكري اين تماشاگران را كنيم و وسيله‌اي فراهم كنيم كه آنها خوشحال شوند. اين خوشحالي هيچ جور مقدر نخواهد شد مگر اينكه همه با هم باشيم. پرسپوليس در قالب يك نفر و يك نفر در قالب ايران.

مصطفوي همچنين درخصوص اعتراض مسئولان باشگاه ابومسلم درخصوص جذب محمد منصوري، فرانك آتسو و ايوان پتروويچ به دليل ارايه نكردن تسويه حساب مالياتي، باشگاهي و دريافت فرم انتقال، گفت: ما اين بازيكنان را از طريق راه قانوني جذب خواهيم كرد. اگر اين بازيكنان رضايت نامه‌ داشته باشند و زمان قراردادشان به اتمام رسيده باشد، طبق مقررات سازمان ليگ اقدام خواهيم كرد.

پرسپوليس مطيع تيم ملي

مصطفوي در پايان روند آماده سازي تيم ملي فوتبال كشور را مثبت ارزيابي كرد و گفت: فكر مي‌كنم ليست تيم ملي در حدود 95 درصد خوب بود، گرچه ما بايد سرمربي را در اين كار آزاد بگذاريم. شايد اگر من بودم افراد ديگري را به اين ليست اضافه يا از آن كم مي‌كردم، اما اكنون سرمربي تيم، مسوول اين كار است. اكنون بازي‌هاي تداركاتي خوبي نيز براي تيم ملي درنظر گرفته شده كه مي‌تواند شرايط آماده سازي تيم ملي را ارتقا بخشد. آرزو مي‌كنم تيم ملي به جام جهاني صعود كند و در اين راه باشگاه پرسپوليس مطيع فدراسيون و در خدمت تيم ملي است.
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن