تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806815405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از بين 15 نفر نامزد مطرح براي تصدي استانداري آذربايجان شرقي ميرتاج الديني: 5 نفر را براي تصدي استانداري آذربايجان شرقي به وزارت كشور معرفي كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از بين 15 نفر نامزد مطرح براي تصدي استانداري آذربايجان شرقي ميرتاج الديني: 5 نفر را براي تصدي استانداري آذربايجان شرقي به وزارت كشور معرفي كرديم
خبرگزاري فارس: نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس گفت: مجمع نمايندگان استان آذربايجان شرقي در مجلس پس از راي گيري، پنج نفر را از بين 15 نفر نامزد مطرح براي تصدي استانداري آذربايجان شرقي به وزارت كشور معرفي كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمدرضا ميرتاج الديني ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جهاد دانشگاهي استان آذربايجان شرقي افزود: پس از تغييرات صورت گرفته در وزارت كشور، تغيير استانداران 10 استان كشور مطرح شد كه استان آذربايجان شرقي نيز يكي از اين استان ها بود و در اين راستا وزارت كشور طبق عرف، نظر مجمع نمايندگان را هم جويا شد.
وي تصريح كرد: در اين رابطه مجمع از بين 15 نامزد مطرح شده براي تصدي استانداري آذربايجان شرقي، پنج نفر را پس از بررسي سوابق و راي گيري جهت تصدي پست استانداري آذربايجان شرقي به وزارت كشور معرفي كرد.
ميرتاج الديني در ادامه با بيان اينكه مجمع همچنين براي ابقاي استاندار فعلي آذربايجان شرقي نيز نظر مثبت دارد، اظهار داشت: نمايندگان به وزارت كشور اعلام كردند مجمع در صورتي بر تغيير استانداري آذربايجان شرقي موافق است كه شخصي قوي تر معرفي شود.
نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با بيان اينكه خدمات شاياني در دولت نهم براي عمران و آباداني استان صورت گرفته است، اظهار داشت: متأسفانه مشكل مديريت پروازي حل نشده و بر خلاف انتظار، تحولي در مديريت هاي صنعتي و اقتصادي نيز حاصل نشده است.
براساس اين گزارش، استاندار آذربايجان شرقي پيش از اين در جمع خبرنگاران گفته بود: در روزهاي اخير حداقل سه بار آمادگي خود را نسبت به كنار رفتن از اين سمت به شخص رئيس جمهوري اعلام كرده ام.
محمدكاظم معمارزاده با اشاره به شايعات موجود در خصوص تغيير مديريت ارشد استان آذربايجان شرقي افزود: براي كنار رفتن از اين سمت آمادگي دارم.
وي تصريح كرد: از آقاي احمدي نژاد درخواست كرده ام اگر فردي توانمندتر سراغ دارند بياورند، بنده با كمال ميل تغيير مسئوليت را خواهم پذيرفت.
معمارزاده در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به تغييرات در وزارت كشور، رفتن وي از استانداري آذربايجان شرقي تا چه حد جدي است افزود: تغيير مسئوليت در مشاغل دولتي امري طبيعي است و براي هركس در هر زمان احتمال رفتن وجود دارد.
استاندار آذربايجان شرقي در عين حال اظهار داشت: هنوز هيچ مرجع رسمي تغيير استاندار آذربايجان شرقي را اعلام نكرده است و تا آخرين لحظه و با تمام توان خدمت به مردم را ادامه مي‌دهم.
وي افزود: هر زماني كه آقاي احمدي‌نژاد تغيير بنده را صلاح بدانند، اين تغيير را اعلام مي‌كنند.
انتهاي پيام/ع
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن