تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران به متجاوزان آنچنان پاسخ مي دهد كه پشيمان شوند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ايران به متجاوزان آنچنان پاسخ مي دهد كه پشيمان شوند
امامي كاشاني گفت: ايران با رژيم صهيونيستي سر جنگ ندارد و نمي خواهد موشكي به تل آويو پرتاب كند ، ولي اگر تجاوزي انجام شود ما هم اقدام مي كنيم.


به گزارش سرويس سياسي برنا ، آيت الله محمد امامي كاشاني در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به جنجال كشورهاي غربي در مورد رزمايش جمهوري اسلامي ايران در خليج فارس خاطر نشان كرد: ابتدا گفتند كه ايران 9 موشك ميان برد و دور برد ، آزمايش كرد و بعد اين را مطرح كردند كه اين تهديدي است براي كشورهاي همسايه و براي هر كجا كه اين موشك ها برد دارد .

خطيب جمعه تهران تصريح كرد: اين ها تبيغاتي است كه دشمنان جمهوري اسلامي مطرح كردند و سرآغازش نيز از آمريكا بود كه وزير امور خارجه اين كشور، سخنگوي كاخ سفيد و دو نامزد حزب جمهوري خواه و دموكرات نيز با تندي و كندي سخناني را مطرح كردند.

وي افزود: غربي ها گفتند اين رزمايش غيرقانوني و تهديد است و بعضي گفتند كه چيز تازه اي نيست ، از هر راهي مي خواستند ايران را از نظر قانوني در دنيا محكوم كنند و در برابر كشورهاي مختلف قرار دهند. بعدا هم گفتند كه از همين روست كه نبايد به ايران براي غني سازي اورانيوم مهلت داد و ايران نبايد به غني سازي ادامه دهد.

امامي كاشاني گفت: همه مي دانند اين رزمايش قانوني است و در مرز و محدوده جمهوري اسلامي ايران انجام شده است و بسياري اين حرف را كه اين رزمايش غير قانوني است، در دنيا محكوم كردند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: درباره اينكه مي گويند اين رزمايش تهديد است بايد گفت كه جمهوري اسلامي ايران ، قدرت خود را در همه امور از جمله تكنيك، صنعت، علم و مسايل نظامي ، بعضي را بدست آورده و بعضي را در حال به دست آوردن است.

خطيب جمعه تهران خطاب به دشمنان جمهوري اسلامي ايران گفت: شما بايد اين قدرت جمهوري اسلامي ايران را بپذيريد.

وي افزود: دنيا اين قدرت را قبول دارد ولي دشمنان قبول ندارند. يعني در باطن مي دانند ولي در ظاهر مي خواهند عليه جمهوري اسلامي ايران تبليغ كنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در 30 سال گذشته، عمل جمهوري اسلامي ايران مشخص بوده است . براي كجا تهديد بوده است؟ شما خودتان تهديد بوده ايد و به تهديداتتان هم عمل كرده ايد ؟ شما با ايران چه كرديد؟ صدام خبيث و بدبخت را به جان ايران انداختيد. در افغانستان و عراق جنايت كرديد و در كشورهاي مختلف هم جنايت مي كنيد . در ايران هم هرچه به دستتان بيايد مي خواهيد جنايت كنيد.اين تاريخ و شناسنامه شماست.

وي تصريح كرد: شناسنامه جمهوري اسلامي ايران شفاف و صاف و تميز است . جمهوري اسلامي طي اين 30 سال، به كجا خواست دست درازي كند؟ همه جنايت ها از شماست. اما براي آنها اسم مي گذاريد. مي گوييد مي خواهيم امنيت برقرار كنيم و با تروريسم مبارزه كنيم. به خيال خودتان اسم هايي مي گذاريد و اين همه جنايت مي كنيد و دنيا هم مي داند.

خطيب جمعه تهران تاكيد كرد: ايران در اين مدت تجاوزي به جايي نكرده است. اينكه مي گوييد تهديد است ، تهديد كجا و كدام كشور است ؟ ايران چارچوب دارد و شما چارچوب نداريد . شما دهانتان، كارتان ، قلم تان و تصميماتتان حساب و كتاب ندارد اما ايران چارچوب دارد و چارچوبش اسلام و قرآن است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آيات 7 و 8 سوره مباركه "ممتحنه" افزود: خداوند مي فرمايد كه با كساني كه مسلمان نيستند ، با آنها اگر با دينتان نمي جنگند، اگر كشورتان را اشغال نمي كنند و از كشورتان، شما را بيرون نمي كنند نسبت به آنها نيكي و خوبي كنيد .

امامي كاشاني گفت: شعار و چارچوب قران، نيكي به همه است و اين چارچوب اسلام است و اين چارچوب هم دست يك نفر است و آن هم مجتهد عادل جامع الشرايط قرآن شناس و پايبند به دين است كه در تمام مسايل ديني با تمام دقت و معرفت ، هم مي شناسد و عمل مي كند ، كه او رهبر معظم انقلاب و ولي امر مسلمين است . كار دست ايشان است.

خطيب جمعه تهران افزود: اين قرآن، در عصر امام عصر دست امام زمان است و در عصر غيبت دست ولي فقيه است كه اجرا مي كند . قرآن مي گويد وقتي با دينتان و كشورتان دعوا نمي كنند شما نسبت به آنها با نيكي و عدالت رفتار كنيد.

وي اضافه كرد: بنابراين ، اينكه بگوييد موشك هاي شهاب 3 دو هزار يا هزار يا پنج هزار كيلومتر مي رود و به ايتاليا و انگلستان و تركيه مي رسد، تمام دروغ است . اين يك قدرت نظامي است و ايران چارچوب دارد مثل شما بي حساب و كتاب نيست .

امام جمعه موقت تهران تاكيد كرد: ايران، اسرائيل را به عنوان يك كشور قانوني نمي شناسد چون غاصب است و كشوري را غصب كرده است . چطور آمريكا و انگليس را مي شناسد.

امامي كاشاني تصريح كرد: الان هم با اسرائيل سر جنگ ندارد . نمي خواهد موشكش را به تل آويو پرتاب كند . ولي مي گويد اگر تو بزني و تجاوز كني، ما اقدام مي كنيم.

امامي كاشاني گفت: قرآن مي گويد ملتي كه با كشور و دين و فرهنگ شما مي جنگد، شما با آنها به نيكي و صميميت عمل نكنيد.

خطيب جمعه تهران اظهار داشت: بحث سلاح هسته اي در كار نيست . صنعت انرژي هسته اي است . شما مي گوييد سلاح هسته اي و اهل اين كار ها هستيد . الان فضاي مذاكره است و ايران و اروپا آماده مذاكره است . ايران سرتا پاي ان.پي.تي را قبول دارد و امتحان خود را داده است. برنامه هسته اي صلح آميز ايران كاملا روشن است .

وي افزود: شما چيزي را در دنيا پيدا مي كنيد و آن را تبليغات مي كنيد و مي خواهيد مردم دنيا را مسحور كنيد و براي خوش خدمتي به اسرائيل و صهيونيست ها كه هر كار به دستشان مي آيد انجام مي دهند و شما جنايتكاران هم حمايت مي كنيد و با كمال پر رويي پشت تريبون ها حرف مي زنيد.

امام جمعه موقت تهران گفت: بحمدالله آخر عمر همه تان است و اين روزها عمرتان پايان مي يابد و نتوانسته ايد براي خودتان كاري كنيد ، جز اينكه براي خودتان ، يك مشت رسوايي به عنوان ارث گذاشتيد و انشاء الله به جهنم مي رويد.

امامي كاشاني تاكيد كرد: بنابراين، ايران تهديد نيست و اين حرفي است كه كشورهاي منطقه و حتي كشورهاي غربي گفته اند و مي گويند ايران آماده مذاكره است .

وي خطاب به دشمنان جمهوري اسلامي ايران گفت: عليه ايران جوسازي نكنيد. اگر بخواهيد به ايران تجاوز كنيد، آنچنان ايران پاسخ مي دهد كه پشيمان شويد.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//22 - 22 - 45//www.BornaNews.ir
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن