تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798410582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/افتتاح خط توليد مشترك كاميونت و كاميون در تبريز/ مديرعامل رخش خودرو ديزل: پاتريوت داخلي‌سازي شده را نيز مردادماه عرضه مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /افتتاح خط توليد مشترك كاميونت و كاميون در تبريز/ مديرعامل رخش خودرو ديزل: پاتريوت داخلي‌سازي شده را نيز مردادماه عرضه مي‌كنيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

با حضور عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي، معاون برنامه‌ريزي استانداري آذربايجان شرقي‌، مديرعامل رخش خودرو ديزل و قائم مقام مدير عامل شركت كاماز روسيه خط دوم توليد كاميون كاماز، خط توليد كاميونت چيني و سواري شاسي بلند پاتريوت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اكبر ميرزا حسيني - مديرعامل رخش خودرو ديزل - در حاشيه اين مراسم گفت: در توليد كمپرسي و كشنده به ترتيب به 30 و 15 درصد ساخت داخل رسيده‌ايم و استقبال از محصولاتمان نيز تا به حال خوب بوده است.

وي افزود: سازمان پايانه‌هاي كشور با توجه به بررسي‌هاي انجام شده خود در كنار ايران خودرو ديزل و سايپا ديزل با رخش خودرو ديزل نيز قراردادي در خصوص نوسازي ناوگان سنگين كشور امضا كرده است.

او با اشاره به اين‌كه شركت‌ كاماز روسي برنامه‌اي را براي تاسيس يك جونيت‌ونچر (شركت مشترك) در ايران پيگيري مي‌كند، درباره سرمايه‌گذاري مشترك دو طرف گفت: براي پروژه همكاري مشتركمان با روسيه سرمايه‌گذاري 100 ميليون يورويي در نظر گرفته شده كه نيمي از آن توسط شركت كاماز انجام خواهد شد. در رابطه با استفاده از توليدات شركت‌هاي ايراني نيز قراردادي بين شركت‌ كاماز و رخش‌ خودرو ديزل امضا شده كه از طريق آن بتوانيم قطعات مورد نيازمان را از طريق شركت‌هاي داخلي تامين كنيم.

ميرزاحسيني ادامه داد: در اين ميان رخش خودرو ديزل با شركت چرخشگر تفاهم‌نامه‌اي را براي تهيه گيربكش ZF امضا كرده و با شركت ايدم نيز براي تامين موتور همكاري مي‌كنيم.

وي درباره خودروهاي شاسي‌بلند روسي پاتريوت كه هم اكنون به صورت نمونه و CBU وارد مي‌شود، گفت: اين خودروها در كلاس پرادو هستند و از مرداد ماه داخلي‌سازي و عرضه آن‌ها آغاز مي‌شود.

او درباره حجم موتور اين خودرو SUV و اين‌كه آيا مي‌تواند سهميه‌ بنزين دولتي دريافت ‌كند؟ اظهار كرد: اين خودروها دوگانه‌سوز و داراي حجم موتور 2400 و 2600 سي‌سي است و با توجه به مجوزهاي خاصي كه براي آنها گرفته شده، داراي سهميه ‌بنزين نيز هستند.

مديرعامل رخش خودرو ديزل تصريح كرد: مرداد امسال اين خودروها توليد خواهند شد و امسال در نظر داريم كه 1500 دستگاه سواري توليد كنيم. اين خودرو داراي پايه بسيار محكم و 39 هزار كيلومتر نيز در كشور تست شده است.

او نياز كشور به كاميون را در ايران سالانه 40 هزار دستگاه عنوان كرد و افزود: كشورهاي همسايه ما نياز بسيار وسيعي به اين صنعت دارند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌كه آيا سه سال آينده خودرو ايراني خود را روي همين پلت فرم فعلي پاتريوت ارائه مي‌دهيد؟ اظهار كرد: مدل‌هاي فعلي خودروهاي ما تنها سه سال است كه از طراحي آن در روسيه گذشته است و اگر بتوانيم در يك محصول به 40 تا 50 درصد ساخت داخل برسيم، مي‌توانيم به آن محصول لقب ايراني بدهيم؛ بنابراين مي‌توانيم تا سه سال ديگر در پاتريوت به 40 تا 50درصد ساخت داخل برسيم.

ميرزاحسيني همچنين درباره كاميونت‌هاي چيني كه در اين شركت به توليد مي‌رسند، توضيح داد: كاميونت‌هاي چيني در سه مدل 3تن، 5 تن و 7 تن توليد مي‌شوند. توليد آنها از اين ماه (تير) آغاز شده و از ماه‌هاي آينده سرعت بيشتري مي‌گيرد و امسال چهار هزار دستگاه كاميونت توليد مي‌كنيم.

وي با بيان اين‌كه افتتاح دو خط توليد جديد اخير ظرفيت توليد كاميون در اين كارخانه را تا شش هزار دستگاه در سال افزايش داده است، خاطرنشان كرد: همچنين خط توليد كاميونت و سواري شاسي بلند با ظرفيت 10 هزار دستگاه در سال مورد بهره‌برداري قرار گرفته است كه هر سه محصول در امر خدمات رساني به مناطق محروم نقش كليدي دارند.

او در ادامه گفت: برنامه‌هاي توسعه‌اي اين شركت نيز در جهت ساخت واحد تست مدرن و سالن‌هاي جديدي براي محصولات جديد اتوبوس و ون در حال اجراست.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم اخت اورمانوف ـ قايم مقام مديرعامل شركت روسي كاماز - نيز در سخناني اظهار كرد: در توليدات داخلي كاميون در ايران بسته به مدل‌هاي مختلف از 5 تا 30 درصد محصولات ساخت داخل شده است. در اين ميان يك برنامه توافق شده براي ساخت داخل وجود دارد.

وي با اشاره به اين‌كه از ديدگاه‌ ما بحث صادرات محصول به خارج از ايران محدوديت ندارد، افزود: شركت كاماز جزو 10 شركت اول كاميون سازي دنياست. در اين رابطه سال گذشته ظرفيت توليدمان را از 20 به 60 هزار دستگاه افزايش داديم.

او خاطرنشان كرد: يك چهارم از توليدات خود را به 40 كشور دنيا صادر مي‌كنيم. هم‌چنين در 10 كشور آسيايي، اروپايي و آفريقايي داراي سايت‌هاي توليد هستيم.

اورمانوف با بيان اين‌كه كاماز 8 سال است كه فعاليت خارجي دارد، اظهار كرد: خيلي وقت بود كه مي‌خواستيم با ايران وارد همكاري شويم و دولت ايران نيز در اين ميان كمك‌هاي زيادي به ما كرد و از اين ماه به بعد توليد سه مدل كاميونت و يك مدل سواري شاسي بلند در كنار 5 مدل خودرو سنگين ديگر اين شركت توليد مي‌شود.

در اين مراسم همچنين فرخ مسجدي - معاون برنامه‌ريزي استانداري آذربايجان شرقي - با بيان اين‌كه اقدامات مربوط به اولين شهرك صنعتي سرمايه‌گذاري خارجي شكل گرفته است، افزود: بيش از هفت هزار و 729 واحد صنعتي داراي پروانه بهره‌برداري در استان فعال است كه 112 هزار نفر در آن‌ها اشتغال دارند.

مير تاج‌الديني - عضو هيئت رئيسه مجلس - نيز با اظهار اين‌كه براي اقتصاد كشور ريل‌گذاري جديدي شده است، افزود: اين ريل‌گذاري همان اصل 44 و سياست‌هاي ابلاغي است كه طي آن مي‌خواهيم 80 درصد اقتصاد در دست مردم باشد و دولت در جايي مجاز به سرمايه‌گذاري است كه اين كار از توان مردم خارج باشد كه چنين طرح‌هايي نيز پس از بهره‌برداري بايد واگذار شوند.

انتهاي پيام
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1489]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن