تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799465656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سركرده شبكه سارقان حرفه‌اي، با گلوله پليس زمين‌گير شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: سركرده شبكه سارقان حرفه‌اي، با گلوله پليس زمين‌گير شد
سرويس حوادث: سركرده سه شبكه تبهكاري كه از چندي پيش تحت تعقيب پليس آگاهي تهران بزرگ قرار داشت، در عمليات ويژه در مخفيگاه خود محاصره شد و هنگام فرار هدف اصابت گلوله قرار گرفت.

سرهنگ محمديان با اشاره به دستگيري اين تبهكار فراري گفت: به دنبال اجراي طرح امنيت اجتماعي در ارتباط با تحت كنترل قرار گرفتن شركتهاي خصوصي و ارتقاي امنيت بانوان، ماموران اداره 18 پليس آگاهي تهران بزرگ پس از بررسي يك شركت كه در پوشش خريد و فروش پارچه مبل فعاليت مي‌كرد، متوجه شدند، اين شركت صوري از سوي چند سارق سابقه‌دار و با هدف پول‌شويي و سرپوش گذاشتن به اعمال مجرمانه راه‌اندازي شده است.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با گزارش موضوع به سليماني داديار شعبه دوم دادسراي جنايي تهران، دستور پيگيري و تحقيق در اين زمينه صادر شد و با تحت كنترل قرار گرفتن محل شركت، مشخص شد اعضاي چند گروه از سارقان سابقه دار در اين محل تجمع و با تبليغات گسترده و استخدام زنان و دختران آنها را وادار به وصول كردن چك‌هايي كه از مردم سرقت كرده‌اند، مي‌كنند.

محمديان افزود: با جمع‌بندي اطلاعات و مستندات مربوط، در اقدامي ضربتي تيم‌هاي‌‌‌عملياتي و ضربت پليس آگاهي تهران با ورود به محل، ابتدا شماري از تبهكاران را دستگير كردند.

در ادامه تحقيقات و پيگيري‌هاي بعدي، 23 عضو اين گروه‌ها كه عمدتاً از مجرمان سابقه دار بودند و 11 دختر جوان نيز به همراه اعضاي اين شبكه دستگير شدند و تحقيقات تخصصي از آنها آغاز شد.

وي گفت: با آغاز تحقيقات، متهمان اعتراف كردند در پوشش سه شبكه با كمين در اطراف بانك‌ها و مراكز خريد به تعقيب صاحبان اموال پرداخته و مبادرت به سرقت كرده بودند.

آنها همچنين اعتراف كردند: در مرحله بعد با تهيه شناسنامه‌هاي جعلي، دختران جوان را وادار كردند با استفاده از اسناد جعلي، چك‌ها را از بانك وصول يا با معرفي خود به عنوان همسران اعضاي گروه از چك‌هاي مسروقه براي خريد طلا و جواهر استفاده كنند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: يك ماه پس از متلاشي شدن شبكه تبهكاري و اعتراف اعضاي اين گروه به 5/2 ميليارد تومان سرقت و وصول چك‌هاي مسافرتي با اسناد و مدارك جعلي، مشخص شد سركرده اين گروه‌ها فردي به نام "سعيد" (معروف به عمو حاجي) يك مجرم سابقه‌دار بوده و از سال 82 هنگامي كه به اتهام تحصيل اموال مسروقه در زندان تحمل كيفر كرده بود، با دريافت مرخصي از زندان متواري شد و سپس براساس ارتباطي كه با اعضاي 3 شبكه سرقت داشت، نقش اصلي را در سرقت‌ها و وصول چك‌ها به عهده گرفت.

محمديان اضافه كرد: سرانجام مخفيگاه اين متهم در جنوب شرق تهران شناسايي شد و با اعزام تيم‌هاي عملياتي به محل، هنگامي كه وي با مشاهده پليس قصد فرار داشت،

ماموران با هشدارهاي متعدد و قانون به كارگيري سلاح، دستور توقف وي را صادر كردند، اما متهم درپي حمله‌ور شدن به يكي از‌‌ماموران كه مانع فرار وي شده بود، از ناحيه‌‌‌پا‌‌هدف اصابت گلوله قرار گرفت و دستگير شد.

سركرده گروه تبهكاري در تحقيقات اوليه‌‌‌به‌‌‌وصول يك ميليارد تومان چك‌هاي مسروقه و شناسايي افراد مالباخته اعتراف كرده است.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: با دستور قضايي اين متهم در اختيار كارآگاهان اداره 18 پليس آگاهي تهران قرار گرفته است تا درباره ديگر اعمال مجرمانه وي تحقيقات لازم و تكميل انجام شود.




 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن