تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كعبي و آقايي در سايپا، احتمال بازگشت علي كريمي به پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: كعبي و آقايي در سايپا، احتمال بازگشت علي كريمي به پرسپوليس
اعتماد ملي:‌ بعد از حسين كعبي كه روز سه‌شنبه با سايپا قرارداد بست، عباس آقايي هم ديروز قراردادش را با اين تيم ثبت كرد. او يكي از بازيكناني بود كه با افشين قطبي مشكل داشت و چون مي‌دانست در برنامه‌هاي او جايي ندارد، ترجيح داد به سايپا برود. بدين‌ترتيب پيش‌بيني مي‌شود چنين سرنوشتي در انتظار نيكبخت واحدي هم باشد. ديروز داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفته بود: تا مشخص شود شرايط نيكخبت براي ماندن در پرسپوليس خيلي‌خوب نيست.

بنابراين اگر طي روزهاي آينده خبر پيوستن نيكبخت به سايپا هم اعلا‌م شد نبايد زياد تعجب كرد. البته كعبي با قطبي مشكلي نداشت اما دو بازيكن ديگر مشكلا‌ت زيادي با قطبي داشتند. درست مثل ماماني و شيث رضايي كه ديگر جايي در پرسپوليس نخواهند داشت. به گفته مصطفوي حوار ملا‌محمد و محمد علوي در ليست خريد پرسپوليس هستند و اگر با آنها به توافق برسند اين دو بازيكن هم به قرمزها خواهند پيوست. اين در شرايطي است كه هنوز احتمال حضور علي كريمي هم در پرسپوليس وجود دارد. ديروز سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا با اشاره به اينكه باشگاه القطر چند بازيكن جديد گرفته، پيش‌بيني كرد علي كريمي از اين تيم جدا شود. اگر اين اتفاق بيفتد او به احتمال زياد به پرسپوليس، تيم سابقش بازخواهد گشت. ديروز همچنين اميرحسين صادقي در كرمان با مسوولا‌ن مس ملا‌قات كرد و اگر دو طرف بر سر مسائل مالي به توافق برسند او قراردادش را با مس ثبت خواهد كرد. مازيار زارع بازيكن فصل قبل ملوان با سپاهان به توافق رسيد و به زودي قراردادش را با اين تيم ثبت خواهد كرد. البته گفته مي شود او با پرسپوليس نيز مذاكره كرده است .

محمد پروين آقاي گل فصل پيش ليگ يك كه از چندي پيش به اردوي تيم ملي دعوت شده است، ديروز با حضور در هيات تهران قرارداد دو ساله‌اش را با سايپا ثبت كرد.ديروز رضاييان مديرعامل باشگاه فولا‌د خوزستان هم اعلا‌م كرد كه جمال حاجي مربي بوسنيايي، پيشنهاد اين تيم را براي فصل آينده قبول نكرده است.مجيد سيدصالحي هم با پيكان قرارداد داخلي امضا كرد. اصغر مديرروستا سرمربي پيكان، ديروز اين خبر را اعلا‌م كرد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن