تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

74 پرونده قاچاق از ابتداي امسال در گمرك استان مركزي تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 74 پرونده قاچاق از ابتداي امسال در گمرك استان مركزي تشكيل شد
اراك - خبرگزاري مهر: مدير گمركات استان مركزي گفت: از ابتداي امسال تا كنون 74 پرونده قاچاق كالا در گمرك استان مركزي تشكيل شد.

سيد مهدي مير اشرفي در گفتگو با خبرنگار مهر در اراك افزود: از اين مجموعه تعداد پرونده هاي بالاي 10 ميليون ريال 60 فقره است و تعداد پرونده هايي كه به طور قطعي ضبط شده اند به 25 فقره مي رسد.

وي با اشاره به اينكه از مجموع پرونده هاي تشكيل شده 16 پرونده برائت شده است، خاطر نشان كرد: ارزش پرونده هاي تشكيل شده به بيش از هشت ميلياردو824 ميليون و307 هزارو 587 ريال مي رسد.

ميراشرفي ارزش اين پرونده ها را نسبت گذشته، داراي 12 درصد افزايش عنوان كرد و گفت: تعداد اين پرونده نسبت به گذشته، سه دردرصد افزايش يافته است.

وي كالاهاي كشف شده از اين محموله هاي قاچاق را انواع پوشاك، مشروبات الكلي، رسيور، موتور سيكلت، آبميوه و نشابه، انواع وسائل الكترونيكي و لوازن دوچرخه اعلام كرد.

مير اشرفي در اين گفتگو درآمد گمركات استان مركزي طي سه ماه گذشته را بيش از 23 ميليارد ريال عنوان كرد و در ادامه گفت: از ابتداي امسال تاكنون ‪ ۴۰‬ميليون و ‪ ۲۹۳‬هزار و ‪ ۱۴۰‬كيلوگرم كالا در سه ماهه اول سال جاري از گمركات اراك و ساوه اين استان به خارج از كشور صادر شد.

وي ارزش كالاهاي صادراتي استان را ‪ ۳۴‬ميليون ‪ ۹۵۹‬هزار و ‪ ۵۰۰‬دلار معادل ‪ ۳۲۱‬ميليارد و ‪ ۶۲۶‬ميليون ريالدانست و اضافه كرد: انواع محصولات پتروشيمي، اجزا و قطعات ماشينهاي كشاورزي، شيشه جام و آيينه، پروفيل ، لوله سياه و گالوانيزه، نفت سفيد، ورق آلومينيم، قير، انواع گل و گلدان، قطعات دكل انتقال نيرو، فرش و گليم دستبافت، روفرشي ، كيسه فريزر، واگن قطار و متعلقات مربوطه كالهاي صادره استان را شامل مي‌شوند.

وي گفت: اين كالاها به ‪ ۲۲‬كشور جهان از جمله كشورهاي ‌آسياي ميانه، خاورميانه، آسياي جنوب شرقي، آفريقا، اروپا و آمريكاي مركزي صادر شده‌ است.

وي گفت: در اين مدت سه ‌ميليون و ‪ ۶۱۵‬هزاركيلوگرم كالا به ‌ارزش ‪ ۱۸۰‬ميليارد و ‪ ۵۸۸‬ميليون ريال از ده كشور جهان به استان مركزي وارد شده كه شامل ماشين آلات و اجزاي قطعات ماشينهاي صنعتي ، پاكت شير و مواد اوليه صنعتي است.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن