تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815702494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار رويانيان:خودروهاي شخصي از پايان امسال حق جابجايي مسافر نخواهند داشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار رويانيان:خودروهاي شخصي از پايان امسال حق جابجايي مسافر نخواهند داشت
شيراز - خبرگزاري مهر: رئيس پليس راهور كشور از ساماندهي تمام مسافربرهاي شخصي تا پايان امسال خبر داد و افزود: از انتهاي سال جاري هيچ مسافر بر شخصي حق جابجايي مسافر را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، سردار محمد رويانيان، ظهر امروز در نشست بررسي مشكلات طرح تاكسي گردشگري در شيراز افزود: در راستاي اين اقدام تا پايان تيرماه حدود 20هزار مسافربر شخصي در سطح كشور ساماندهي مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس برآوردهاي پليس، حدود 150هزار مسافربر شخصي در سطح كشور وجود دارد كه فقط در شهرها فعاليت دارند و با احتساب مسافربرهاي شخصي برون شهري اين رقم به 200هزار دستگاه افزايش مي يابد.

رئيس پليس راهور كشور گفت: طي اقدامات صورت گرفته 150هزار دستگاه از اين خودروهاي شخصي شناسايي شده و پليس در ديگر مراكز متولي ارائه كد و شناسنامه هستند.

سردار رويانيان گفت: طي دو سال اخير در حوزه مديريت حمل و نقل به ويژه مديريت عرضه و تقاضا، پليس اقداماتي خوبي را انجام داده و در مدت اخير توانستيم ميزان عرضه و تقاضا در حوزه حمل و نقل كشور را شناسايي كنيم.

وي تصريح كرد: مديريت ناكارآمد در حوزه حمل و نقل طي سالهاي گذشته باعث شده بود كه ميزان عرضه و تقاضا شناسايي نشود و به راحتي نيرو و منابع خود را هدر دهيم.

رئيس پليس راهور كشور بيان كرد: آمار بالاي تصادفات، ترافيك هاي بيش از حد و... پديده هاي ناشي از حمل و نقل بيمار و عدم مديريت مناسب در اين بخش بوده كه در مدت اخير با ايجاد ستاد تبصره 13 گامهاي مناسبي براي مديريت اين حوزه برداشته شد.

سردار رويانيان گفت: به عنوان نمونه طرح مديريت مصرف سوخت يكي از پديده هايي بود كه نه تنها در مصرف تاثير گذاشت بلكه جايگاه انرژي هاي پاك را نيز در جامعه به خوبي روشن و تعريف كرد.

وي با اعلام اينكه طي 30سال گذشته هيچگاه نتوانستيم در حوزه ايجاد بانك اطلاعاتي حمل و نقل و بار به نتايج مناسبي دست بيابيم، گفت: در حال حاضر پليس به خوبي نسبت به ميزان حمل و نقل، عرضه و تقاضا، شمار ناوگانهاي حمل و نقل شخصي و... به طور كامل اطلاعات لازم را در اختيار دارد.

اين مسئول راهنمايي و رانندگي كشور با بيان اينكه از هم گسيختگي هاي موجود در حوزه حمل و نقل مسافر طي چند سال اخير پديده هاي نا به هنجاري در كشور مانند خفاشهاي شب، سرقت، زورگيري و...را به وجود آورده بود، افزود: با مديريتي كه بر حمل و نقل اعمال شد هم اكنون مي توان ارزيابي كرد كه چه ميزان مسافر در سطح هر شهر در روز وجود دارد، ميزان جا به جايي در هر منطقه به چه ميزان است و حتي مسافربرهاي شخصي چه سهمي از حمل و نقل را بر عهده دارند.

سردار رويانيان با تاكيد بر اينكه تاكسي در نفس خود وسيله حمل و نقل عمومي نيست اما در مجموعه ناوگان حمل و نقل بايد پذيرفته شود، افزود: بايد تاكسي ها را پذيرفته و براي آنها جايگاه و هويتي مناسبي قائل شويم.

وي ضمن تاكيد بر ضرورت تعيين سهم هر ناوگان در امر حمل و نقل مسافر بيان داشت: در اين راستا طرح هاي لازم تهيه شده كه بر مبناي آن سهم تاكسي، اتوبوس، مترو، قطار شهري و... در حمل و نقل مسافر تعيين شده است.

رئيس پليس راهور كشور همچنين با بيان اينكه در دنياي پيشرفته، تاكسي ها به صورت رقابتي فعاليت مي كنند، افزود: در حال حاضر براي رقابتي شدن بازار اين مجموعه، هشت شركت تاكسي راني در تهران فعاليت دارند و بايد اين امر را در ساير مناطق كشور نيز توسعه داد.

رويانيان گفت: با رقابتي شدن اين بازار هر شركت براي جذب متقاضي خدمات بهتر، ارزان تر و راحت تري را عرضه مي كند كه اين امر به طور طبيعي توسعه بخش حمل و نقل را در پي خواهد دشت.

وي تاكسي گردشگري را اتفاق مناسبي براي رقابتي شدن اين حوزه دانست و افزود: خدماتي كه تاكسي گردشگري ارائه مي دهد يك نياز براي اين صنعت به شمار مي رود كه بايد در تمام استانهاي كشور گسترش يابد.

رئيس پليس راهور استان گفت: همواره نوعي نگاه نامناسب به رانندگان تاكسي وجود داشت و آن هم سطح سواد پايين رانندگان بوده اما بايد اين ديدگاه اصلاح شده و بدانيم كه رانندگان تاكسي بعد از پليس بايد مطمئن ترين افراد در جامعه باشند.

وي خاطرنشان كرد: در اين راستا بايد شرايط براي تربيت رانندگان با سواد و كلاس كاري بالا به وجود آيد و حتي مي توان در اين راستا دبيرستان و دانشكده تاكسيراني در كشور ايجاد كرد تا رانندگاني با سطح تحصيلات ليسانس و ... در جامعه فعاليت كنند.

رئيس پليس راهور استان فارس گفت: در صورت تحقق اين شرايط گردشگر خارجي در پي مشاهده چنين رانندگان تاكسي به عمق فرهنگي غني ايراني اسلامي پي مي برد.

سردار رويانيان عنوان كرد: براي ايجاد تاكسي هاي گردشگري بايد در ابتدا مسائلي نظير نوع، رنگ و شماره خودرو مشخص شود كه در غير اين صورت خودمان باعث ترويج بي انضباطي در جامعه مي شويم.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن