تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوالقدر درجمع خبرنگاران، ساعي و نادريان بهترين گزينه ها بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ذوالقدر درجمع خبرنگاران، ساعي و نادريان بهترين گزينه ها بودند


تهران –خبرگزاري ايسكانيوز:عضو كادر فني تيم ملي تكواندو گفت:طبق نظر كادر فني و بر اساس ارزشيابي ملي پوشان در اردوهاي آمادگي، ساعي و نادريان شايسته ترين تكواندو كاران براي حضور در المپيك شناخته شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، غلامحسين ذوالقدر با بيان مطلب فوق خاطرنشان كرد: كادر فني با گزينش بهترين ها براي المپيك حق مطلب را ادا كرده و قطعا با توانايي كه در ساعي و نادريان وجود دارد حرف هاي زيادي در المپيك پكن خواهيم داشت.
وي با اشاره به اينكه بيش از يك سال است كه فدراسيون دورخيزي براي كسب مدال زرين در المپيك پكن دارد ادامه داد، ملي پوشان با كسب بيشترين سهميه براي حضورموفق در المپيك دوره هاي آماده سازي فشرده اي را پشت سر گذاشتند و اين نويد روزهاي خوبي براي كسب مدالهاي رنگارنگ خواهد بود.
عضو كادر فني اعلام كرد،از مهمترين الويت ها كادر فني براي گزينش نفرات نهايي براي المپيك پكن، ارزشيابي پايبندي به اصول اخلاقي و انضباطي، آمادگي جسماني و مهارتي، آمادگي روحي و رواني و تجربه گذشته ورزشكاران است كه ما بر اساس اين شرايط گزينش ورزشكاران را انجام داده ايم.
وي اظهار داشت: البته اين گزينش براساس ايجاد بستر مناسب جهت تشكيل رقابت سالم بين ورزشكاران، ارزيابي عيني ورزشكاران و شناخت توانايي آنها تقويت و بنيه روحي ورزشكار و ايجاد رضايت مندي در ورزشكار براي برنده و بازنده و در مجموع پيشگيري از حواشي براي گزينش منتخبان قرار داديم.
عضو كادر فني با تاكيد بر اينكه انتخاب ساعي و نادريان بر اساس شايستگي آنها بوده است اعلام كرد: هادي شايستگي خود را با كسب يك طلا و سهميه المپيك اثبات كرده مضاف بر اينكه در تورنمنت كسب سهميه كرمي و رجعلي ميدان به ساعي واگذار كردند و اين پوئن مثبت براي وي بود.
وي درخصوص عدم اطلاع ساعي از برگزار نشدن انتخابي خاطرنشان كرد: طبق نظر پزشك معالج دكتر رازي، هادي ساعي به دليل مصدوميت شديد در ناحيه دست از حضور انتخابي منع شد و اين در حالي بود كه وزنه كشي نيز انجام شده بود.
مشاور تيم ملي تكواندو با اشاره به اينكه انتخاب مهماندوست به عنوان سرمربي نياز اصلي تزريق به تيم ملي بود عنوان كرد: با هدف گذاري كه شده است كادر فني تمام مسووليت ها را براي انتخاب ارنج تيم ملي بر عهده گرفته است و ما نيز به اوج فكر مي كنيم و براي به دست آوردن بهترين نتايج اميدواريم./158/120
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن