تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815687613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام مصدق:آمار جرايم و تخلفات در نيروهاي مسلح كاهش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام مصدق:آمار جرايم و تخلفات در نيروهاي مسلح كاهش يافته است
اردبيل - خبرگزاري مهر: معاون قضايي و حقوقي سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور با اشاره به اجراي برنامه پيشگيري از وقوع جرم طي 10 سال گذشته از كاهش آمار جرايم و تخلفات بين نيروهاي مسلح خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبيل، جحت الاسلام مصدق، ظهر امروز در مجمع پيشگيري از وقوع جرم سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان در مجتمع كوثر اظهار داشت: طي 10 سال از برگزاري مجمع پيشگيري از وقوع جرم در سراسر كشور علاوه بر كاهش آمار جرايم، شاهد عرضه يك كار علمي، تحقيقي و فني براي مجامع علمي كشور هستيم.

وي افزود: با توجه به تنايج اين تحقيقات در حال حاضر رويكرد نيروهاي مسلح حفاظت، عقيدتي، سياسي و ....عوض شده و همه با رويكرد پيشگيرانه وظايف خود را انجام مي دهند.

وي بيان داشت: اين تحقيقات تاكنون در هيچ مركز علمي و دانشگاهي صورت نگرفته و بنا به درخواست رئيس قوه قضائيه قرار شده كه نتايح آن در جامعه و قوه قضائيه در زمينه پيشگيري از قوع جرم استفاده شود.

مصدق تهيه نقشه جنايي، تعيين ملاك و شاخص براي ارتكاب جرم و راه هاي پيشگيري از جرم را از جمله نتايج اين تحقيقات ارزشمند عنوان كرد.

وي عنوان كرد: سازمان قضايي نيروهاي مسلح براي تحقق اين مهم اجراي دو برنامه آسيب شناسي و آسيب زدايي را از سال 77 آغاز كرده و تاكنون 388 مجمع كشوري و استاني را برگزار كرده است.

معاون قضايي و حقوقي سازمان قضايي نيروهاي مسلح كشور يادآور شد: برنامه پنج ساله اين سازمان از سال جاري با شعار "پيش بيني مقدم است بر پيشگيري" آغاز شده كه گام ديگري براي جلوگيري از وقوع جرم و درمان و مجازات است.

وي عنوان كرد: امسال با توجه به سال نوآوري و شكوفايي برنامه هاي پيشگيري از وقوع جرم را با رويكرد تشكيل دو شوراي پيشگيري از وقوع جرم در استانها و شوراي عالي منطقه اي برگزار خواهيم كرد.

مصدق خاطرنشان كرد: در اين رويكرد پيشگيري از وقوع جرم را به عهده سازمان قضايي نيروهاي مسلح استانها محول كرده ايم تا طبق شرايط و نيروهاي خود، برنامه ريزي كنند و نتيجه را به اين سازمان اعلام نمايند.

وي افزود: در شوراي عالي منطقه اي نيز كل كشور را به هفت منطقه تقسيم كرده ايم كه استان اردبيل به همراه استانهاي آذربايجان شرقي، غربي و زنجان در منطقه دوم قرار گرفته است.

وي با تشريح هدف و ماموريت شوراهاي عالي منطقه اي اظهار داشت: بررسي وضعيت استانها در زمينه پيشگيري از وقوع جرم و تصويب برنامه هاي آتي استانها از مهمترين اهداف شوراي عالي منطقه اي است.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن