تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815579991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رژيم غذايي با گروه خوني افراد مرتبط است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رژيم غذايي با گروه خوني افراد مرتبط است
نظام و رژيم ويژه‌اي كه در گروه‌هاي خوني ارائه مي‌شود اصول علم تغذيه سنتي را متحول مي‌سازد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه علمي الرياض، در عصر جديد و در اوايل قرن گذشته و با اكتشاف وجود چندين گروه مختلف خوني، دانشمندان به وجود ارتباط ميان دستگاه گوارش و گروه‌هاي مختلف خوني و پروتئين‌هاي موجود در غذا توجه كرده اند. خون و عدم جريان آن به طور طبيعي به مروز زمان باعث اضطراب و بيماري‌هاي متعددي مي شود كه حالت چرت پس از مصرف غذا و خستگي مزمن و ابتلا به قند خون و عفونت‌ مفاصل و مشكلات روده بزرگ و ابتلا به سرطان از آن جمله است.

دكتر "جيمس دي ادامو"، متخصص پزشكي طبيعي مي‌گويد، رابطه‌اي مستحكم ميان نوع خون و نوع غذا و استفاده بدن از آن وجود دارد و برخي بيماران در برابر رژيم‌هاي غذايي گياهي به خوبي پاسخ نمي دهند در حاليكه گاهي حالت بيمار با ادامه اين رژيم رو به ركود مي‌رود.

بنابراين گزارش، همه افراديكه گروه خوني A هستند زمانيكه رژيم غذايي شان سرشار از پروتئين‌ ها و منبع حيواني باشد سلامتي شان كاهش مي‌يابد در حاليكه زمانيكه پروتئين با منبع گياهي مصرف مي‌كنند بر سلامتي آنها بهتر تضمين مي شود.

دكتر "جيمس دي ادامو" دريافت كه افراديكه در گروه خوني O هستند، هنگاميكه رژيم غذايي مصرف مي‌كنند و در آن پروتئين داراي منبع حيواني است سلامتي بهتري كسب مي‌كنند.

آنچنانكه اين گروه هنگاميكه تمرينات ورزشي خفيفي را انجام مي‌دهند، نشاط و سرزندگي زيادي را احساس مي‌كنند.

گفتني است، بسياري از افراد هستند كه اعتقادي به فعاليت گروه‌هاي خوني و رژيم غذايي مرتبط با آنها ندارند و مي‌گويند كه هيچ سند علمي از مراكز علمي شناخته در اين راستا وجود ندارد.

اين رژيم غذايي جديد تنها دوره‌اي از تطبيق كامل آن نگذشته است از اين رو نيازمند اين است كه از طريق پژوهش در دوره‌هاي طولاني مدت بررسي مي‌شود و اين رژيم عللي كه در آن علم تغذيه سنتي براساس گروه‌هاي سني تنظيم كرده را تغيير مي‌دهد و بر اساس علم تغذيه سنتي، سفارش مي شود كه كودكان و جوانان و افراد مسن و زنان باردار بدون در نظر گرفتن گروه‌هاي فردي از لحاظ گروه‌هاي خوني، به طور يكسان غذا مصرف كنند./س
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن