تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814958735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از شهرستان ري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از شهرستان ري
***
مدير توزيع برق شهرري گفت: امسال ‪ ۳۵‬كيلومتر كابل خودنگهدار در شهرك‌هاي حاشيه اين شهرستان كشيده شد. داوود زين‌الديني افزود: كابل‌هاي خودنگهدار كابل‌هاي داراي روكش است و به شكل پنج رشته به هم تابيده شده و با سيم بوكسور به تير چراغ برق متصل مي‌شود. وي با اشاره به‌اين كه آلياژ و جنس اين كابل‌ها از آلومينيوم است و استفاده‌اي براي سارقين سيم‌ها ندارد، گفت:
كابل‌هاي خودنگهدار در اماكن خلوت و حاشيه شهرستان و داراي برق فشار ضعيف نصب مي‌شود. وي ادامه‌داد: نصب اين كابل‌ها تاكنون در جاده‌نظامي در جاده ورامين، شهرك‌هاي عباس‌آباد،رضوان، علايين و فاطميه و ايرانيت رو به اتمام است و ‪ ۲۰‬كيلومتر ديگر از كشيدن اين كابل دراين شهرك‌ها باقي مانده‌است.

***
دهيار روستاي ده‌خير از توابع شهرستان ري گفت: بيشترين جرايم رخ داده در روستا ناشي از حضور اتباع بيگانه است. عباس كاشفي افزود: حضور اتباع بيگانه در روستاي ده‌خير سبب وقوع جرايمي مانند دزدي، قاچاق و رواج پديده اعتياد درميان نسل جوان شده‌است. وي گفت:اين روستا سه هزارو ‪ ۵۰۰‬نفر جمعيت دارد كه ازاين تعداد يك هزارو ‪ ۷۵۰‬نفر اتباع بيگانه هستند كه به عنوان مهاجر دراين روستا ساكن مي‌باشند. و افزود: برخي از اين افراد فاقد كارت و پرونده هستند و عده‌اي ديگر نيز با برخورداري از مدارك مجاز و قانوني به روستا وارد شده‌اند.

‪۱۶۴۴/۷۳۰۰‬

***
مسابقات ورزشي دختران و همسران شاهد و ايثارگر شهرستان‌هاي شرق استان تهران با حضور ‪ ۱۰۰‬ورزشكار چهارشنبه در ورزشگاه شهيد مقدم ري برگزار شد.

مسئول ورزش بانوان ري گفت: اين مسابقات با حضور شش تيم پاكدشت، دماوند، چهاردانگه، شهرري، ورامين و اسلامشهر برگزار شد. محبوبه سيانكي افزود:
ورزشكاران دراين مسابقات در رشته‌هاي واليبال،آمادگي جسماني تنيس روي ميز به رقابت پرداختند. وي گفت: نفرات برتر اين مسابقات درقالب يك تيم به مسابقات كشوري اعزام مي‌شوند. وي افزود: مسابقات كشوري دختران و همسران ايثارگر و شاهد مرداد ماه در خراسان رضوي برگزار مي‌شود.

‪۱۶۴۴/۷۲۹۹‬
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن