تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

28 جايزه براي برگزيدگان جشنواره سينماي جوان بجنورد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 28 جايزه براي برگزيدگان جشنواره سينماي جوان بجنورد
28 جايزه با ارزش بيش از 61 ميليون ريال به برترين آثار بخش‌هاي مختلف هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان منطقه دو در بجنورد اهدا مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي انجمن اعلام كرد، در اين جشنواره كه در بخش‌هاي فيلم، فيلمنامه و عكس برگزار مي‌شود جوايز برگزيدگان به شرح زير اعلام شد:

در بخش فيلم تنديس جشنواره و 5 ميليون ريال اهدا مي‌شود به بهترين فيلم‌ها در بخش‌هاي "جستجوي حقيقت" و "چشم انداز سرزمين زيباي ما"، بهترين كارگرداني، تدوين، تحقيق يا فيلمنامه، فيلم مستند، داستاني و تجربي.

تنديس جشنواره و 4 ميليون ريال اهدا مي‌شود به برترين استعداد جوان، تنديس و 7 ميليون ريال به برترين فيلم و تنديس جشنواره و 6 ميليون ريال به بهترين تهيه كننده يا مجري طرح. همچنين ديپلم افتخار به دو اثر مورد تقدير هيئت داوران تعلق مي‌گيرد.

در بخش فيلمنامه جشنواره تنديس جشنواره و 3 ميليون ريال اهدا مي‌شود به آثار برتر با موضوعات داستاني، مستند، پويانمايي و تجربي و نيز دو ديپلم افتخار به آثار مورد تقدير هيئت داوران.

همچنين تنديس جشنواره و 2 ميليون ريال جايزه نقدي به همراه 10 ميليون ريال حمايت از توليد فيلمنامه از سوي انجمن سينماي جوانان ايران به اثر برتر اين بخش تعلق مي‌گيرد. بعلاوه چهار ديپلم افتخار در كنار جوايز اين بخش اهدا مي‌شود.

در بخش عكس جشنواره به ترتيب تنديس جشنواره و 5 ميليون ريال به عكس اول، ديپلم افتخار و 4 ميليون ريال به عكس دوم، لوح تقدير و 3 ميليون ريال به عكس سوم و تنديس جشنواره، 3 ميليون ريال به برترين استعداد جوان و دو ديپلم افتخار يا لوح تقدير به دو عكاس برتر تعلق مي‌گيرد.

هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان از 14 تا 17 مردادماه در خراسان شمالي و شهر بجنورد برگزار مي‌شود.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن