واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: MB 3d12-03-2010, 11:23 PMسلام آقا من یه مشکل دارم که قدیما یه بار حل شده بود اون موقه که زبراش 3.1 بود اما حالا که 3.5 شده باز همون مشکل رو دارم از صبح تو همه فروم خارجی ها پرسیدم همشون جوابهای چرت و پرت می گن گفتم از بچه های باحال خودمون بپرسم از این خارجی ها که بخاری بلند نمی شه مشکل اینه : من یه سنگ درست کردم تو زبراش و تو زبراش نرمال بامپش رو درست کردم اما تو خط uv نرمال مشکل داره ببینین: http://www.imageurlhost.com/images/khk7pmrp9dxih50ve0bw.jpg http://www.imageurlhost.com/images/4bhuurqm9u52rwyca 5.jpg کسی راهی بلده ؟؟ mr_max12-03-2010, 11:59 PMباید نرمالت رو flip horizontal کنی MB 3d13-03-2010, 01:11 AMبابا اونو می دونم باید فلیپ ور تیکال هم بکنی نه هریزنتال اونو کردم اون درسته اگه اون کار رو نکنی که کلا مپ رو جسم فیت نمی شه اما اینجا کامل فیته بجز رو خطهای یو وی mr_max13-03-2010, 02:39 AMآها ببخشید فلیپ ورتیکال :دی خب فکر کردم اونو نزدی اینطوری شده فکر کنم مشکل این باشه که تو زیبراش flipG رو نزدی باز نزنیمونا :دی ehsan_wwe13-03-2010, 09:36 AMمن نرمال مپ گيمي رو برات اگه بخاي بگم يه نرمال مپ داريم تو بازه رنگيه ابي قرمز سفيد سياه عكس ميگيره اون اين مشكل رو نداره ولي اويني كه سبز هم به عكس اضافه ميكنه اين مشكل رو داره نوع UV هم تاثير داره نبايد فيس هات rotate داشته باشند MB 3d13-03-2010, 05:22 PMآها ببخشید فلیپ ورتیکال :دی خب فکر کردم اونو نزدی اینطوری شده فکر کنم مشکل این باشه که تو زیبراش flipG رو نزدی باز نزنیمونا :دی نه بابا این حرفا چیه دمت گرم برم تست کنم ببینم چی می شه مرسی من نرمال مپ گيمي رو برات اگه بخاي بگم يه نرمال مپ داريم تو بازه رنگيه ابي قرمز سفيد سياه عكس ميگيره اون اين مشكل رو نداره ولي اويني كه سبز هم به عكس اضافه ميكنه اين مشكل رو داره نوع UV هم تاثير داره نبايد فيس هات rotate داشته باشند آقا اصلا یه مساله من همیشه با tangent نرمال می گیرم که کلا بنفشه فکر می کنم یعنی تا حلا فکر می کردم اون یکی نوع نرمال که سبز و قرمز و آبیه کار نمی کنه .. یه سوال دیگه هم که چه جوری فیس های یو وی چرخش نداشته باشن مثلا فکر کن من این سنگه رو سه قسمت کردم یو ویاشو هر کاری کنی چرخش دارن مرسی MB 3d13-03-2010, 06:52 PMآها ببخشید فلیپ ورتیکال :دی خب فکر کردم اونو نزدی اینطوری شده فکر کنم مشکل این باشه که تو زیبراش flipG رو نزدی باز نزنیمونا :دی ای ول می خوامت اساسی دمت گرم دمت گرم درست شد درست شد :10::10::10::11::11::11: ehsan_wwe14-03-2010, 07:13 PMیه سوال دیگه هم که چه جوری فیس های یو وی چرخش نداشته باشن مثلا فکر کن من این سنگه رو سه قسمت کردم یو ویاشو هر کاری کنی چرخش دارن مرسی يه back and front بگير نميدونم 3ي مكس داره يا نه يعد بازش كن يا هر كودم رو كه خواستي دو تيكه كن بعد دو تيكه كن هر تيكرو رو پخش كن اوني كه سبز داره جاهايي كه سايه ميوفته هم مشخص ميكنه بهش ميگن space map SSS_HHH_OOO14-03-2010, 07:26 PMخوب اول بگم این یویوت خیلی بده اینطوری تیکه تیکه بعد خوب شاید یه مقدار جابجا شده نشده؟ یه عکس از صفحه یو وی بذار تو حالتی که عکس مپت بک گراندش باشه MB 3d14-03-2010, 10:06 PMمرسی آقا مشکل حل شده ehsan_wwe15-03-2010, 03:26 AMمشكل از چي بود ؟ MB 3d15-03-2010, 12:55 PMمن مثل تو از اون نرمال سبز قرمزا نگرفتم با همون tangent با flip g گرفتم حل شد ولی خدایی دو هزار تا مقاله دیده بودم که پدر خودشونو در اورده بودن با چزخوندن uv و اینا مشکل رو حل کنن .... با یه دکمه flip g حل شد ... البت شاید این دکمه رو 3.5 اضافه کردن یادم نیست تو 3.1 بود یا نه سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 435]