تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816696428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پولادگر در جمع خبرنگاران: انتخاب المپيكي‌هاي تكواندو سياسي نبود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پولادگر در جمع خبرنگاران: انتخاب المپيكي‌هاي تكواندو سياسي نبود
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون تكواندو گفت: اينكه تصور كنيم انتخاب هادي ساعي بر اساس مسايل سياسي و يا عضويتش در شوراي شهر است، بي‌انصافي است.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد پولادگر صبح چهارشنبه در نشستي مشترك با خبرنگاران افزود: هميشه فدراسيون و كادر فني اولين اصل را براي انتخابات نفرات، شايستگي قرار داده است. از طرفي نبايد قهرمانان را وابسته به گروه و يا دسته خاصي بدانيم. اگر مردم به آنها راي مي‌دهند به خاطر شخصيت‌شان به عنوان يك قهرمان است كه موجب اعتماد مردم شده اند.
وي تاكيد كرد: ‌اگر مي خواستيم انتخابات تكواندو را به اين شكل انجام دهيم، اين افتخارات در سال‌هاي متمادي تكرار نمي‌شد.
پولادگر افزود:‌ ما مي توانستيم نفرات المپيك را ابتدا گزينش كنيم؛ ولي هميشه خود را در معرض نقد گذاشته ايم، به همين دليل همه مراحل با حضور رسانه‌ها صورت گرفته است.
وي در خصوص تغييرات فراوان تصميمات كميته فني خاطرنشان كرد: كميته فني يك اشتباه لفظي بوده است. در تيم ملي المپيك تكواندو، كادر فني تصميم‌گيرنده نهايي بود. ما هميشه مسيري مشترك را براي انتخابات نفرات داشتيم كه هرگز تغيير نكرد. به كادر فني به شدت اطمينان دارم و اين فرصت را در اختيار آنها گذاشتم تا بهترين نتيجه را در المپيك كسب كنند.
رئيس فدراسين در خصوص اظهارات كرمي در باره كم كردن وزن باري انتخابي‌ها گفت: در جايي يوسف عنوان كرد بيش از 7 كيلوگرم وزن كم كرده بود، در حاليكه هميشه اوزان تكواندوكاران كنترل شده است و كرمي بيش از 3 يا 4 كيلوگرم با وزن اصلي‌اش فاصله نداشت. او بايد اين مشكل را خود مديريت مي‌كرد.
پولادگر افزود: انتخاب ميليمتري در تكواندو نشانه رشد اين رشته است. اينكه ساعي و خداداد با اينهمه افتخارات در معرض انتخاب قرار مي‌گيرند يعني با حضور افرادي شايسته هيچكس حاشيه امنيت ندارد.
وي در باره انتخاب رضا مهماندوست به عنوان سرمربي تيم ملي و انجام يك ريسك بزرگ در آستانه المپيك خاطرنشان كرد: ‌مهماندوست يكي از مربيان خبره و از قهرمانان بنام تكواندو است. در مقطعي كاپيتان تيم ملي بوده و طلاي ارتش‌هاي جهان و برنز المپيك بارسلون را در كارنامه خود دارد كه مي‌توانست در كنار ذوالقدر از نظر فني براي تيم ملي بسيار مثمر ثمر باشد.
وي ادامه داد: بعد از مسابقات جهاني منچستر با سرمربيگري مهماندوست روحيه‌اي شادابي به تيم ملي تزريق شد. او در كنار ذوالقدر توانست بهترين نتايج را در تكواندو كسب كند كه قهرماني در مسابقات آسيايي چين و تورنمنت بين‌المللي آذربايجان از مهم‌ترين آن بود. وقتي ما اختيار به كادر فني مي‌دهيم از آنها انتظار كار داريم، بنابراين مسئوليت نتايج المپيك نيز با آنها خواهد بود.
رئيس فدراسيون تكواندو در خصوص بازگشت دوباره يوسف كرمي و بهزاد خداداد به اردوهاي تيم ملي گفت: كادر فني از آنها دعوت كرده است، ولي وقتي ورزشكاري از يك رويداد بزرگي مثل المپيك حذف مي‌شود، طبعي است عكس‌العملي نشان دهد. اكنون شرايط براي آنها درست مانند بقيه تكواندوكاران است. ما بستر را براي ادامه فعاليت و حضور آنها در عرصه‌هاي مختلف را فراهم مي‌كنيم. نبايد با اين افتخارات خود را از دنياي تكواندو كنار بكشند.
پولادگر امسال را يكي از موفق‌ترين سالهاي تكواندو دانست و گفت: قهرماني در مسابقات آسيايي چين بعد از 36 سال با كسب 4 مدال طلا، و يك نقره و نائب قهرماني تيم ملي نوجوانان در مسابقات جهاني تيم تركيه، براي سومين بار متوالي و بدست آوردن كرسي نائب رئيسي آسيا و انتخاب فني‌ترين بازيكن در دو رويداد فوق از سوي عليرضا نصر‌آزاداني و بهداد ايلخاني از مهم‌ترين دلايل موفقيت تيم ايران است و اميدوارم در المپيك نيز تداوم يابد.
وي خاطرنشان كرد: در مسابقات آسيايي چين بدون حضور ستاره‌ها و چهره‌هاي صاحب نام و با بهره‌گيري از نفرات با انگيزه جوان و شاداب به اين مهم دست يافتيم. كسب نخستين مدال طلاي بانوان از سوي فاطمه نعمتي در سبك وزن بسيار حائز اهميت بود. در تيم نوجوانان نيز تركيبي از 6 استان كشور را راهي كرديم كه نشانگر توجه فدارسيون به شهرستان‌ها و استعدادهاي نهفته آن است. كسب نائب رئيسي آسيا نيز ثمره اقتدار و تلاش تكواندو ايران است.
وي با بيان اينكه در پكن نيز همانند آتن جرايد را به طور كامل در جريان دلايل انتخاب نفرات قرار مي‌دهيم، تصريح كرد: عملكرد تك تك افراد در اوزان مختلف از المپيك آتن تا پكن را مد نظر قرار داديم. به دليل شرايط خاصي كه در منچستر ايجاد شد و نتوانستيم سهميه لازم را كسب كنيم در آسيا مجبور به كسب مجوز شديم.
پولادگر ادامه داد: هادي ساعي با توجه به حضور در ميادين جهاني و آسيايي، پرافتخارترين تكواندو كار از آتن تا پكن بود. در اين فاصله توانست در مسابقات جهاني 2005 اسپانيا و 2007 چين مدال طلا و برنز را بدست آورد.
وي افزود: ساعي در رقابت‌هاي قهرماني آسيا طلا گرفت و مدال برنز بازي‌هاي آسيايي قطر را به خود اختصاص داد. در مسابقات جهاني منچستر نماينده وزن دوم ايران بود كه سهميه نگرفت. رئيس فدراسيون تكواندو تصريح كرد: كرمي در وزن سوم المپيك در مسابقات جهاني اسپانيا برنز گرفت. او كه در مسابقات قهرماني آسيا مدالي به دست نياورده بود، در بازي‌هاي آسيايي قطر بر سكوي قهرماني ايستاد. خداداد نيز در وزن اول در 2 رويداد اسپانيا و چين يك نقره به دست آورد و بازي‌هاي آسيايي قطر را با مدال برنز پشت سر گذاشت.
وي افزود: بدين ترتيب ما بيشترين موفقيت‌ها در اوزان دوم، سوم و اول داشتيم. به همين دليل كادر فني تصميم گرفت در منچستر در 2 وزن دوم و سوم شركت كند. ساعي در اين مسابقات در دور اول به تايوان و كرمي در دور دوم به امريكا باختند.
پولادگر با تاكيد بر اينكه بعد از آن فشار رواني فراواني بر تكواندو حاكم بود، افزود: در شرايط بحراني بايد تصميمات بحراني گرفت و به همين دليل كادر فني دو وزن اول و سوم را براي اعزام به ويتنام (سهميه المپيك آسيا) در نظر گرفت.
در آن زمان در هر 2 وزن مدعيان فراواني داشتيم كه نهايتا خداداد در وزن اول انتخاب شد. در وزن سوم نيز رجلي، طالبي، بي باك،ساعي و كرمي حضور داشتند كه كرمي و رجلي از شركت در مسابقات انصراف دادند. بي‌باك در جريان اين رقابت‌ها آسيب ديد و طالبي به ساعي باخت.
وي ادامه داد: در ويتنام هر دو نفر با كسب مدال طلا سهميه گرفتند و سارا خوش‌جمال نيز اولين مجوز بانوان را كسب كرد. بعد از آن قرار شد حضور در اردوها شركت در تورنمنت‌هاي Aجهاني وتست آمادگي جسماني ملاك انتخابي المپيكي‌ها قرار گيرد و در صورت لزوم برگزاري مسابقات انتخابي را مد نظر باشد.
پولادگر اظهار داشت: در سه هفته 5 مسابقه انتخابي در اين دو وزن در نظر گرفته شد. هفته اول به خداداد غايب بود و ساعي و كرمي، يك پيروزي در وزن سوم به دست آوردند كه نتايج كاملا شفاف بود. خوش جمال نيز دو برد را به نام خود ثبت كرد. در هفته دوم دست هادي ساعي آسيب ديد و بعداز يك عمل جراحي كوچك با اعلام دكتر راضي انتخابي اين وزن صورت نگرفت و خداداد هنگام بازي به دليل آسيب‌ديدگي مبارزه را نيمه‌كاره رها كرد تا 10 بر 5 بازنده باشد.
وي خاطرنشان كرد: مطابق جلسه كادر فني در باره تمرينات هادي ساعي و شريعت شركت او در مسابقات انتخابي، قرار بود مسابقات را 6 تير برگزار كنيم كه به دليل استراحت دو هفته‌اي ساعي و ده‌روزه خداداد از سوي دكتر راضي اين رقابت‌ها به 13 تير ماه موكول شد؛ اما اعضاي تيم با كادر فني همه چيز را به صورت كتبي به آنها سپردند و به همين دليل كادر فني تصميم گرفت مسابقات انتخابي را بار ديگر برگزار كند.
وي افزود:‌ آنها معترض بودند كه هر كس آمادگي دارد بايد در اين رقابت‌ها شركت كند كه خداداد پذيرفت؛ اما ساعي به تجويز دكتر راضي نتوانست در اين مبارزه شركت كند و كادر فني ساعي را با در نظر گرفتن تمامي ملاك‌ها انتخاب كرد.
در اين نشست مطبوعاتي علاوه بر پولادگر، ذوالقدر مدير تيم‌هاي ملي و رحيمي ناظر كميته ملي المپيك حضور داشتند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن