تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي تأمين اعتبار؛ فهرست تجهيزات فني موردنياز سينماي ايران به معاونت سينمايي ارائه شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي تأمين اعتبار؛ فهرست تجهيزات فني موردنياز سينماي ايران به معاونت سينمايي ارائه شد
خبرگزاري فارس: «حبيب‌ ايل‌بيگي» گفت: پس از انجام كارشناسي، فهرست تجهيزات فني موردنياز سينماي ايران براي تأمين اعتبار جهت خريداري به معاونت سينمايي ارائه شد.


«حبيب‌ ايل‌بيگي» مدير روابط عمومي بنيادسينمايي فارابي در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي فارس در زمينه برنامه‌هاي اين بنياد براي تقويت نيازهاي تجهيزات فني سينما اظهار داشت: همانطور كه در ارديبهشت ماه سال جاري اعلام شد، بر طبق نيازهايي كه در تجهيزات فيلمبرداري، نوري و حركتي داشته‌ايم ، بررسي و كار كارشناسي صورت گرفت و در نهايت به فهرستي رسيديم كه براي تامين بودجه آن اقدام كرده‌ايم.
وي درباره زمان‌بر بودن روند تأمين تجهيزات در سينماي ايران، گفت: اصولا تأمين و تكميل تجهيزات سينمايي، روند طولاني مدتي دارد كه كوتاه‌ترين بخش آن، كارشناسي براي شناسايي كمبودها و نيازها است.
مدير روابط عمومي بنيادسينمايي فارابي به فارس گفت: بخش زيادي از كارشناسي اين امر انجام شده و فهرست مذكور به معاونت سينمايي داده شده تا پس از تأمين اعتبار لازم، تجهيزات مورد نياز سينماي ايران خريداري شود.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر تأمين اين تجهيزات در سال جاري گفت: اين اتفاق هر زمان كه تأمين بودجه و اعتبارش صورت بگيرد، انجام خواهد گرفت.
بنابراين گزارش، بنياد سينمايي فارابي، ارديبهشت ماه امسال اعلام كرده بود: نيازهاي مربوط به تجهيزات سينما با تأمين بودجه لازم در سال 87 تأمين و به‌زودي وسايل و تجهيزات جديد مورد نياز، به ناوگان سينمايي كشور افزوده خواهد شد.
انتهاي پيام/ا
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن