تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816385531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف تاكيد كرد:خانه هاي طرح مسكن نوسازان در موعد مقرر تحويل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قاليباف تاكيد كرد:خانه هاي طرح مسكن نوسازان در موعد مقرر تحويل مي شود
شهردار تهران از تحويل خانه هاي شهرونداني كه در طرح مسكن نوسازان (فروش متري مسكن) شركت كرده اند در موعد مقرر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر محمدباقر قاليباف شب گذشته در برنامه زنده تلويزيوني تهران بيست كه از شبكه پنج سيما پخش مي شد در خصوص چگونگي طرح مسكن نوسازان از سوي سازمان نوسازي شهر تهران، گفت : در اين طرح كه با استقبال خوب شهروندان در مرحله اول همراه بود قيمت هر متر مسكن 900 هزار تومان پيش فروش مي شود.

وي با اشاره به اينكه در اين طرح از 90 درصد تا 10 درصد پيشرفت كاري صورت گرفته است، افزود : شهرداري تهران متعهد شده است در مدت سه سال نسبت به واگذاري اين خانه ها به ثبت نام كنندگان اقدام كند.

شهرداري تهران تصريح كرد : در هنگام واگذاري اين خانه ها از 7 درصد تخفيف قيمت كارشناسي برخوردار مي شوند.

وي به همكاري شهرداري تهران با وزارت مسكن و شهرسازي و بانك مركزي در اجراي اين طرح اشاره كرد و گفت : شهرداري در بحث بافتهاي فرسوده به هيچ عنوان نگاه اقتصادي و درآمدي نداشته و ندارد.

به گفته قاليباف شهرداري تهران براي ترغيب شهروندان به نوسازي خانه هاي فرسوده يك مترمربع خانه كهنه و قديمي را تحويل مي گيرد و 2/1 متر مربع تحويل مي دهد.

شهردار تهران با تاكيد بر اينكه طرح فروش مسكن متري به هيچ عنوان با طرح مسكن مهر موازي نيست، افزود : اين طرح بيشتر در بافتهاي فرسوده اجرا مي شود و بافت فرسوده نيز تنها شامل جنوب شهر نبوده و در مناطق يك، دو، سه و چهار نيز بافت فرسوده داريم.

وي گفت : اين خانه ها با كيفيت عالي و بسيار مدرن و همچنين داشتن فضاهاي مناسب فرهنگي، ورزشي و... ساخته مي شوند.

قاليباف تاكيد كرد : به شهروندان قول مي دهيم در زمانهايي كه اعلام كرده ايم اين خانه ها را تحويل مي دهيم.

شهردار تهران هدف از اجراي اين طرح را كمك به خانه دار شدن اقشار ضعيف جامعه عنوان كرد و گفت : حداكثر درخواست خريد 100 متر بنا است كه از اين طريق جلوي سوداگري را بگيريم. زيرا اگر دو سال قبل يك خانواده مي توانست با 50 ميليون تومان يك خاننه خريداري كند امروز با 150 ميليون تومان هم نمي شود.

وي رشد 3 برابري قيمت مسكن در دو سال اخير را يكي از عوامل نااميدي بخش عظيمي از جامعه براي خانه دار شدن دانست و گفت : شهرداري تهران در حد توان خود سعي مي كند اميد به خانه دار شدن را در دل شهروندان زنده كند.

شهردار تهران افزود : 85 درصد اين پروژه در مناطق جنوب شهر تهران اجرا مي شود تا از اين طريق توانسته باشيم به اقشار ضعيف جامعه كمك كنيم.

تابستان خاطره انگيز براي تهراني ها

قاليباف در ادامه اين برنامه تلويزيوني به تشريح برنامه هاي شهرداري تهران در زمينه غني سازي اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان پرداخت.

وي با تاكيد بر اينكه فضاي سبز شهر تهران به سرعت رو به افزايش است تصريح كرد : كجا هستند كساني كه مي گفتند شهرداري درختان را قطع مي كند، ببينند فضاي عمومي و كالبدي شهر در چه وضعيتي قرار دارد.

قاليباف با اشاره به راه اندازي سامانه هاي نشاط در 123 ناحيه شهرداري تهران، گفت : شهرداري در تمامي پاركهاي سطح شهر براي خانواده ها برنامه هاي مفرح و شاد اجرا مي كند.

شهردار تهران به حضور هنرمندان در برنامه هاي شهرداري و فعال سازي و افزايش ساعت كار كتابخانه هاي شهرداري در فصل تابستان اشاره كرد و از ارتقاء ايمني پاركها خبر داد.

وي با عنوان اين مطلب كه حدود 5 هزار فعاليت با موضوعات مختلف فرهنگي، تفريحي، اجتماعي و... در سطح محلات و نواحي شهر تهران اجرا مي شود، گفت : خوشبختانه محله اي را سراغ نداريم كه اين برنامه ها در آنها محله اجرا نشود.

قاليباف همچنين از برگزاري تور تابستاني به نقاط تفريحي شهر تهران به صورت رايگان خبر داد و افزود : روزانه 40 دستگاه اتوبوس به خصوص از مناطق جنوبي شهر شهروندان را به صورت رايگان به مناطقي مثل توچال، پارك سرخه حصار و... مي برد و دوباره بر مي گرداند.

وي با اشاره به پخش فيلمهاي سينمايي كه هر شب در 23 پارك شهر تهران صورت مي گيرد، گفت : در 5 پارك نيز فيلمهاي روز اكران مي شود و از اين جهت خانواده ها اوقات بسيار شادي را در پاركها مي گذرانند.

شهرداري تهران در پايان تاكيد كرد : تابستان امسال شهروندان از ايام خود لذات خواهند برد و اين موضوع بيشتر متوجه خانواده هاي محروم و ضعيف است كه از وضعيت مالي و اقتصادي خوبي برخوردار نيستند.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن