تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816447607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// جنگ ميكروبي عليه اسرائيل!// رد پاي حزب دموكرات كردستان در آشوب هاي 18 تير 78// بيماري هلندي:تحصيل ممنوع! ارتداد واجب!// حراج حيثيت در روزنامه زنجيره اي- اجاره اي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// جنگ ميكروبي عليه اسرائيل!// رد پاي حزب دموكرات كردستان در آشوب هاي 18 تير 78// بيماري هلندي:تحصيل ممنوع! ارتداد واجب!// حراج حيثيت در روزنامه زنجيره اي- اجاره اي
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (19 تير)، چهار خبر ويژه دارد.

جنگ ميكروبي عليه اسرائيل! (خبر ويژه)

اگر حشره اي در فنجان قهوه بيفتد، تصور مي كنيد واكنش يك آمريكايي، انگليسي، چيني و يك صهيونيست اسرائيلي چه خواهد بود؟!

خبرگزاري قدسنا با طرح اين معماي طنزآميز نوشت: مرد انگليسي فنجان را به خيابان پرتاب و كافه را ترك مي كند. مرد آمريكايي، حشره را خارج مي كند و قهوه را سر مي كشد! و مرد چيني حشره و قهوه را با هم سر مي كشد.

ولي مرد اسرائيلي: 1- قهوه را به آمريكايي مي فروشد و حشره را به چيني. 2- در تمام رسانه ها شيون و زاري مي كند كه امنيتش در خطر است. 3- فلسطين و حزب الله و سوريه و ايران را متهم مي كند كه جنگ ميكروبي براه انداخته اند. 4- همچنان به كولي بازي و «ننه من غريبم» خود درباره شكنجه يهوديان در هولوكاست هيتلري و سامي ستيزي و زيرپا گذاشتن حقوق بشر يهودي ادامه مي دهد. 5- از رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين خواهد خواست كه به مردم خود بگويد دست از حشره انداختن در فنجانهاي قهوه بردارند. 6- از آمريكا درخواست كمك نظامي فوري و وام يك ميليارد دلاري (با قابليت بازپرداخت يكصد ساله) مي كند تا يك فنجان قهوه ديگر سفارش دهد. 7- قهوه چي مجبور خواهد بود كه غرامت اين كار را با تقديم قهوه مجاني به وي تا پايان قرن جبران كند. 8- سرانجام و نه به عنوان آخرين اقدام... تمام دنيا را متهم مي كند كه فقط ايستادند و نگاه كردند و با آنكه او يك انسان معمولي است و براي اولين بار به قهوه خانه رفته است تا اولين قهوه اش را از زمان خروج چندين قرن پيش يهود از مصر صرف كند، براي مصيبت او اندوهگين نشدند!

رد پاي حزب دموكرات كردستان در آشوب هاي 18 تير 78 (خبر ويژه)

احمد باطبي يكي از عوامل آشوب هاي 18تير 78 كه اخيراً با استفاده از مرخصي زندان به آمريكا گريخته است در مصاحبه با سايت ضد انقلابي «روزآن لاين» اعتراف كرد كه با گروه تروريستي «حزب دموكرات كردستان» در تماس بوده و توسط عوامل اين حزب از كشور خارج و به آمريكا گريخته است.

باطبي در اين مصاحبه كه توسط نوشابه اميري- همسر هوشنگ اسدي عضو دوگانه ساواك و حزب توده- صورت گرفته است مي گويد؛ «در مرخصي بودم كه از دادگاه با من تماس گرفتند و گفتند بايد به زندان برگردم. ايام عيد بود و من سعي كردم با بازجوي خود در وزارت اطلاعات تماس بگيرم كه باز هم در مرخصي باشم ولي تعطيلات عيد بود همه مسافرت بودند.» وي در ادامه مي گويد؛ «تصميم گرفتم به خارج از كشور فرار كنم و براي همين منظور با دوستانم در حزب دموكرات كردستان تماس گرفتم، گفتند آماده باش ترتيب كار را مي دهيم و بعد سراغم آمدند و مرا از ايران خارج كرده و به آمريكا فرستادند.»

گفتني است محافل و رسانه هاي غربي و برخي از مدعيان اصلاحات اصرار داشتند كه آشوب هاي 18تير 78 را يك اعتراض دانشجويي معرفي كنند ولي امروزه عوامل اصلي و ميداني آشوب كه به آمريكا و برخي كشورهاي اروپايي پناهنده شده اند به صراحت اعتراف مي كنند كه مديريت آن آشوب ها در دست سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و اجراي آن را گروه هاي تروريستي نظير حزب دموكرات كردستان، كومله، سلطنت طلبان و... برعهده داشته اند.

بيماري هلندي:تحصيل ممنوع! ارتداد واجب! (خبر ويژه)

همزمان با تصميم دولت هلند مبني بر ممنوع شدن تحصيل دانشجويان ايراني در رشته هاي مربوط به دانش هسته اي در دانشگاه هاي آن كشور، پارلمان هلند لايحه دادن امتياز ويژه به ايرانياني كه از دين خود برگردند و مرتد شوند را تصويب كرد!

به گزارش سايت ضد ديني راديو زمانه كه از سوي دولت و پارلمان هلند حمايت مي شود، پيش از اين با اعمال نظر دولت هلند، 5 مركز و 9 رشته دانشگاهي به عنوان «منطقه ممنوعه براي ايرانيان» اعلام شده بود. از جمله اين مكان ها، رآكتور آزمايشي دانشگاه فني دلفت است و از رشته هاي ممنوعه مي شود گرايش هايي تحصيلي در رشته هاي فيزيك و تكنيك را نام برد. هلندياني كه ايرانيان را، حتي ايرانياني را كه مليت دوگانه هلندي و ايراني دارند در اين مكان هاي ممنوعه راه داده يا در رشته هاي ممنوعه آموزش دهند، تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند. اين امر شامل هلندياني كه در خارج از هلند تدريس مي كنند نيز مي شود.

اما از سوي ديگر براساس لايحه تصويب شده در پارلمان هلند، پناهندگان ايراني در صورت تغيير دين به مسيحيت حق دريافت اجازه اقامت خواهند داشت. برخي محافل اروپايي امتيازهاي مشابهي را براي عناصر جاسوس و هم جنس گرا قائل شده اند.

حراج حيثيت در روزنامه زنجيره اي- اجاره اي (خبر ويژه)

روزنامه زنجيره اي- اجاره اي اعتماد تبديل به واسطه و توزيع كننده بي سر و صداي مطالب سايت ضد ديني و ضد انقلابي روزآنلاين شده است.

روزنامه اعتماد كه از سوي برخي تندروهاي سازمان مجاهدين و حزب مشاركت و بقاياي برخي روزنامه هاي زنجيره اي تعطيل شده اداره مي شود، ديروز عيناً گفت وگوي سايت روزنت با ابراهيم يزدي و عزت الله سحابي درباره لزوم گشايش دفتر حافظ منافع آمريكا در تهران را به طور مفصل با امضاي «گروه سياسي» خود منتشر كرد بي آن كه اعلام كند مطلب مذكور عيناً كپي مصاحبه سايت هدايت شده از كشور هلند و نمايندگان ضد اسلامي پارلمان آن كشور مي باشد.

اعتماد پريروز هم مصاحبه روزآنلاين با عطريانفر- از عناصر نزديك به باند مهدي هاشمي- درباره استقبال از نامزدي آيت الله(!؟) عبدالله نوري در انتخابات رياست جمهوري و شخصيت تحول گرا و تاثيرگذار وي را عيناً (و باز هم به عنوان توليد خود و بدون ذكر مأخذ!) منتشر كرد.

البته روزنامه زنجيره اي مذكور از جهت هماهنگي در پژواك توليدات مسموم رسانه هاي ضد انقلاب مسبوق به سابقه است و پيش از اين به طور مكرر و منظم! اقدام به انتشار كلمه به كلمه تبليغات منفي بي بي سي عليه جمهوري اسلامي(بدون ذكر منبع) كرده بود كه با اطلاع رساني كيهان موقتاً متوقف شد.

الياس حضرتي مدير مسئول روزنامه و از نمايندگان مجلس ششم كه به اعتراف شهرام جزايري مبالغي را به عنوان هديه از او دريافت كرد، به خاطر ناتواني در مديريت روزنامه، معمولاً هرچند وقت يكبار اداره روزنامه خود را به تيمي از روزنامه نگاران زنجيره اي- اجاره اي واگذار و تيم قبلي را اخراج مي كند.

پيش از اين الناز انصاري عضو اخراجي روزنامه اعتماد در وبلاگ خود(elnaz blogfacom)، از برخي بده بستان هاي روزنامه با شهرداري و چاپ خبرهاي سفارشي از سوي سردبير خبر داده و نوشته بود «چرا اتاق بهزادي نرفتم كه شأن سردبيري را نبايد چنين مي شكست كه به من بگويد قرارداد بسته اند با شهردار كه به مرحمت خدا رئيس جمهور شود. بگويم كه استاد! من شاگرد تو بودم كه روزنامه نگار شوم كه شرف داشته باشم نه اين كه بيايم اينجا و خبر «حتماً كار شود» شهرداري و سازمان آگهي ها را از تو بگيرم. چرا فرياد نزدم كه اين صفحه ها آبروي من و بچه هاي روزنامه بود... چرا گذاشتم 3 هفته به بازي ام بگيرند. هر روز گفتم اگر قرار اخراج است و قراردادهاي ميلياردي، خوب بگوييد.من قلم نمي فروشم».
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن