تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816526669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميان حزب‌الله و اسرائيل؛توافقنامه تبادل اسرا امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ميان حزب‌الله و اسرائيل؛توافقنامه تبادل اسرا امضا شد
اعتماد ملي: گمانه‌زني‌ها در مورد زمان تبادل اسرا ميان حزب‌الله لبنان و رژيم صهيونيستي همچنان ادامه دارد. در حالي كه برخي از منابع نزديك به حزب‌الله لبنان مي‌گويند اين عمليات در اواسط هفته آينده رخ خواهد داد، برخي از مقامات اسرائيلي براي تاثيرگذاري روي روند عمليات تبادل اسرا نيز مي‌گويند تا زمان بازگشت نخست‌وزير اين رژيم از سفر به فرانسه، مبادله صورت نخواهد گرفت. به گزارش روزنامه القدس العربي، توافقنامه تبادل اسرا ميان حزب‌الله لبنان و رژيم صهيونيستي به امضا رسيده است و قرار است در چند روز آينده زمان دقيق آن اعلا‌م شود.

هر چند مقامات ميانجيگر در اين ماجرا مي‌گويند تا زمان تبادل اسرا بايد مقدماتي چند را فراهم كرد، اما برخي هم از كم‌كاري اسرائيلي‌ها در اين مورد مي‌گويند. رژيم صهيونيستي از چند روز پيش نبش قبر شهداي لبناني و فلسطيني را شروع كرده است و قرار است در مورد سرنوشت 200 مفقود و شهيد فلسطيني به حزب‌الله گزارش دهد. در همين رابطه طرف آلماني با بيان اينكه گزارش حزب‌الله در مورد سرنوشت رون ‌آراد خلبان مفقود اسرائيلي به عوفر ديكل مسوول اسرائيلي تحويل داده شده و آنها هم گزارشي را در مورد سرنوشت چهار ديپلمات ايراني تحويل حزب‌الله داده‌اند، از وجود زمينه‌هاي مناسب براي اين تبادل خبر داد. ‌

قاسم: توپ در زمين جناح اكثريت است

در تحولي ديگر، در حالي كه جريان‌هاي درون جريان 14 مارس به شدت در مورد تعيين نامزدهاي خود براي معرفي در كابينه اختلا‌ف‌نظر دارند، شيخ نعيم قاسم معاون دبيركل حزب‌الله گفت: وي در گفت‌وگو با راديو نور ابراز اميدواري كرد كه دولت ظرف چند روز آينده تشكيل شود. قاسم با بيان اينكه درباره توافقنامه دوحه سخنان فراواني گفته شد و برخي با توصيف آن به توافقنامه مرحله‌اي و موقت تلا‌ش كردند آن را تضعيف كنند، افزود: از لحظه نخست گفتيم كه توافقنامه دوحه گذرگاه ضروري براي گشودن راه مذاكرات و تفاهم و تشكيل دولت وحدت ملي است و از آنچه گذشت روشن شد كه اپوزيسيون پايبند و متوسل به توافقنامه دوحه است در حالي كه برخي با بدبيني به آن مي‌نگريستند، اما اپوزيسيون در عمل به آنچه كه بيان مي‌كند جدي است. معاون دبيركل حزب‌الله افزود: اپوزيسيون موضع كامل خود را ارائه داده و در مورد توزيع وزرا و نام وزراي خود با نخست‌وزير توافق كرده است و اكنون توپ در زمين جناح اكثريت است تا مساله را يكسره كند. نعيم قاسم گفت: بر اين عقيده هستم كه دولت در روزهاي آينده تشكيل خواهد شد و امكان بازگشت به گذشته وجود ندارد و تاخير در تشكيل كابينه توسط برخي، مرتبط به فشارهاي منطقه‌اي نيست، بلكه مساله داخلي است و كساني براي بهبود و تحكيم جايگاه خود در دولت براي مصلحت انتخاباتي آينده مي‌كوشند. اين مسائل هيچ ارتباطي به فشارهاي بين‌المللي و منطقه‌اي ندارد.

سليمان: مقاومت مي‌تواند جزئي از نيروي دفاعي لبنان باشد

ميشل سليمان رئيس‌جمهور لبنان كه در دوران فرماندهي خود بر ارتش لبنان متهم به داشتن روابط نزديك و همه جانبه با مقاومت اسلا‌مي اين كشور بود، در تازه‌ترين اظهارنظر خود خواستار تعريف سلا‌ح مقاومت در قالب يكي از اركان دفاعي اين كشور شد. به گزارش القدس‌العربي سليمان شامگاه دوشنبه در ديدار با سليم‌الحص نخست‌وزير اسبق لبنان و همراهان وي با بيان اين مطلب تاكيد كرد: اگر بتوانيم از اين توانايي در راستاي قدرت ملي خود بهره‌برداري كنيم، مي‌شود سياست دفاعي صحيحي را براي كشور ترتيب داد. وي در ادامه گفت: همه در لبنان با اين موضوع موافق هستند و در تحولا‌ت اخير من نشنيدم كه كسي در مورد مقاومت سخني بر زبان رانده باشد، بنابراين در مرحله‌اي كه ما قرار داريم، بايد از تمام توانايي‌هاي خود در اين زمينه استفاده كنيم. در همين حال فرانكو فراتيني وزير خارجه ايتاليا كه در تل‌آويو به سر مي‌برد خواستار شروع مذاكرات مستقيم ميان اسرائيل و لبنان شد. وي گفت: اميدوارم مذاكرات مستقيم ميان اسرائيل و دولت وحدت ملي لبنان به رياست فواد سنيوره به زودي شروع شود.

شكايت حريري از چهار افسر لبناني ‌

سعد حريري رهبر جريان المستقبل از طريق محمد مطر وكيل مدافع خود در قضيه ترور پدرش، رفيق‌حريري، عليه چهار تن از افسران امنيتي لبناني كه اكنون به دست‌داشتن در ترور رفيق حريري متهم بوده و در زندان هستند، رسما شكايت كرد. اين شكايت پس از گذشت بيش از سه سال از ترور حريري صورت مي‌گيرد و اولين مورد در نوع خود است كه توسط وراث درجه اول حريري عليه چهار افسر بلندپايه لبناني و چهار نفر ديگر صورت مي‌گيرد كه مجموع آنها هشت نفر است. لا‌زم به ذكر است كه محمد مطر، وكيل حريري، در ششم ژوئيه سال 2007 به نيابت از 9 نفري كه در حادثه ترور حريري كشته شده بودند، عليه هشت بازداشتي متهم به دست‌داشتن در ترور حريري، شكايت كرده بود.اين شكايت در آن زمان موجب كناره‌گيري الياس عيد، قاضي پرونده حريري و تعيين قاضي صقر به جاي وي شد.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن