تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805481007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تمرين امروز پرسپوليس /سخت ترين روز پيرواني / اولين تمرين پترويچ و بادامكي و تشويق استيلي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تمرين امروز پرسپوليس /سخت ترين روز پيرواني / اولين تمرين پترويچ و بادامكي و تشويق استيلي
تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس در حال و هواي حضور اريش روته مولر و كادر مربيان كلاس اخيرش در تهران، حضور بادامكي و پترويچ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اينكه مربياني چون محمد مايلي كهن، حميد استيلي، نعيم سعداوي و چند مربي نام آشناي ديگر پرسپوليس روي سكوهاي ورزشگاه بنشينند و تماشاگر تمرين باشند كار مربي را خيلي دشوار مي كند كه چطور و چگونه تمرين بدهند تا نظر اين قديمي هاي پرسپوليس را جلب كند. امروز روز سختي براي پيرواني بود چرا كه هم بايد نظر استاد را جلب مي كرد و هم مدعيان نشستن روي نيمكت پرسپوليس.

حاشيه هاي تمرين امروز پرسپوليس را در زير مي خوانيد:

* ايوان پتروويچ يك روز پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپوليس از امروز در تمرينات اين تيم حضور يافت و كنار ديگر سرخپوشان تمرين كرد. حضور اين بازيكن كروات حال و هواي خاص به محل تمرينات سرخپوشان داده و توجه تماشاگران را به خود جلب كرده بود. او امروز بيش از همه بازيكنان و مربيان پرسپوليس تشويق شد.

* كريم باقري و مهدي واعظي همچون روز گذشته، امروز هم با تيم تمرين كردند. اين دو بازيكن آسيب ديده فعلا توانايي همراهي سرخپوشان را ندارند.

* محسن خليلي هم در زمره بازيكنان آسيب ديده تيم فوتبال پرسپوليس است كه با مشكل آسيب ديدگي از ناحيه زانو روبه رو است. او امروز پس از انجام فيزيوتراپي با لباس ورزشي در محل تمرينات تيم حضور يافت اما بنا به دلايلي نامعلوم از همراهي ديگر بازيكنان خودداري كرد.

* بادامكي پس از تمديد قرارداد خود با تيم فوتبال پرسپوليس امروز براي اولين بار كنار تيم تمرين كرد.

* ابراهيم توره و هموطن سنگالي اش امروز با 15 دقيقه تاخير در محل تمرينات تيم حضور يافتند. توره پس دويدن با ديگر بازيكنان در زمان انجام تمرينات استقامتي به همراه مسعود زارعي و پتروويچ به تمرينات اختصاصي پرداخت.

* به علت حضور تيم مربيان كلاس اريش روته مولر در جايگاه ويژه ورزشگاه كارگران، خبرنگاران را به اين محل راه ندادند.

* تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس با دويدن دور زمين و انجام كارهاي استقامتي زير نظر پرويز كماسي آغاز شد. پس از آن انجام تمرينات تاكتيكي زير نظر افشين پيرواني در دستور كار سرخپوشان قرار گرفت.

* در اين بين عليرضا حقيقي و يك دروازه بان تستي هم زير نظر عابدزاده تمرين مي كردند. ظاهرا تا روز گذشته دو دروازه بان ديگر در تمرين تيم فوتبال پرسپوليس حضور داشته بودند كه با نظر مربي دروازه بانان اين تيم شرايط همراهي سرخپوشان را نداشته بودند.

* با وجود اينكه هنوز حسين كعبي قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس تمديد نكرده اما از مورد توجه ترين بازيكنان در بين تماشاگران است كه هنوز هم توسط آنها تشويق مي شود.

* ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپوليس هنوز با شركت توليد كننده البسه ورزشي به توافق نرسيده اند و بازيكنان اين تيم با لباس هاي مختلف در تمرينات حضور مي يابند.

* درتمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس 15 بازيكن تستي و 13 بازيكن اصلي حضور داشتند.

* در پايان تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس تمامي مربيان حاضر در كلاس روته مولر در كنار زمين حاضر شدند و به گفتگو با مربيان و بازيكنان اين تيم پرداختند. در اين بين حميد استيلي مورد توجه ترين چهره بود. او علاوه بر تشويق از جانب سكونشينان ورزشگاه كارگران در بين بازيكنان و مربيان پرسپوليس هم مورد توجه ترين چهره بود. تماشاگران پرسپوليس امروز را روزي به يادماني براي استيلي ساختند.

* تمامي حاضرين در كلاس روته مولر در كنار مربيان و بازيكنان پرسپوليس عكس يادگاري گرفتند.

* حدود هزار تماشاگر براي تماشاي تمرين امروز پرسپوليس به ورزشگاه كارگران آمده بودند. آنها مايلي كهن را تشويق مي كردند، براي استيلي شعر مي خواندند، دايي را خطاب قرارداد مي دادند كه يادش باشد مايلي كهن از او بزرگتر است و ...

* از سوي باشگاه پرسپوليس به اريش روته مولر، مرتضي محصص و مترجم اين مربي آلماني هدايايي اهدا شد. هداياي اين سه نفر توسط محمود خوردبين و محمد مايلي كهن به آنها اهدا شد.

* حكايت عابدزاده و دروازه بان پرسپوليس هم جالب و تماشايي شده است. او امروز نيم ساعت قبل از آغاز تمرين كار را با اين دروازه بان آغاز كرد و با گذشت نيم ساعت از پايان تمرين هنوز هم با آنها كار مي كرد. او با چوبي در دست نكات لازم را به دروازه بانان پرسپوليس گوشزد مي كرد.

* هومن افاضلي در آخرين دقايق تمرين پرسپوليس به ورزشگاه كارگران آمد.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن