تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816458917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار مركزي: در مورد تغييرم خبري ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: استاندار مركزي: در مورد تغييرم خبري ندارم
استاندار استان مركزي گفت: در طول دوسالي كه از دور اول سفر هاي استاني مي گذرد بيش از 94 درصد مصوبات ما عملياتي و اجرايي و 89 درصد توافقات صورت گرفته عملياتي شده است.

عبداله سهرابي، استاندار استان مركزي در گفتگو با برنا درباره ميزان پاسخگويي به مطالبات مردم در استان مركزي با بيان اين كه استاندار به عنوان نماينده عالي دولت در يك منطقه حضور پيدا مي كند لذا همه خواسته هاي مردم از استاندار مطالبه خواهد شد، اظهار داشت: استان مركزي به دليل حساسيت در امور مختلف كه از نوع تنوع توليد در كشور مقام اول و از نوع صنايع در كشور دوم است، در آن بيش از يكصد و هفتاد هزار كارگر و مهندس در شركت هاي مختلف مركزي فعاليت مي كنند كه طبيعي است بخشي از آن ها به صورت مهاجرت انجام مي شود.

وي با بيان اين كه اقبال براي حضور در استان مركزي بالا است، افزود: ما در يكي از شهرستان هاي استان مركزي مانند ساوه بيش از 28 درصد افزايش رشد جمعيت داشتيم كه طبيعي است كه همه آن ها به دنبال شغل هستند.

سهرابي ادامه داد: زماني كه ما در اين استان حضور پيدا كرديم 6/12 درصد رشد بيكاري وجود داشت كه قسمت اعظمي از آن جوانان بودند اما در حال حاضر به 4/10 درصد كاهش پيدا كرده است.

وي تصريح كرد: پروژه هاي بسيار زيادي در دست كار است اميدوارم با حمايت هاي مالي كه سيستم بانكي و توصيه هاي موكدي كه رييس جمهور دارد ما بتوانيم به خواسته هاي دولت در برنامه چهارم و سند توسعه چشم انداز 20 ساله نظام دست پيدا كنيم.

استاندار استان مركزي همچنين با بيان اين كه در حوزه مسائل دانشگاهي 83 هزار دانشجو قبل از دولت نهم وجود داشت و در حال حاضر به بيش از 104 هزار نفر رسيده است، اظهار داشت: تلاش هاي بسيار خوبي براي توسعه دانشگاه ها از پيام نور تا دانشگاه هاي آزاد صورت گرفته است.

وي تاكيد كرد: البته بيشتر مطالبات مردم از دور اول سفر است. ما در دوره اول سفر رييس جمهور به استان مركزي بيش از 204 مصوبه داشتيم و نزديك به 50 توافق نامه كه در طول دوسالي كه از دور اول سفر مي گذرد بيش از 94 درصد مصوبات ما عملياتي و اجرايي و 89 درصد هم عوافقات عملياتي شده است.

سهرابي افزود: نامه هاي مردمي كه در دور اول دولت در 28 ارديبهشت 84 صورت گرفت بيش از 167 هزار نامه بود كه تقديم رييس جمهور و هيئت دولت شد كه ما توسط ستاد مردمي كه از قبل تشكيل داده بوديم با كمك بيش از يكصد و هشتاد نفر براي پالايش نامه ها فعاليت را شروع كرديم كه در حال حاضر گزارش جمع بندي اعلام مي كند كه بيش از 75 درصد آن ها عملياتي شده است و حداقل 25 هزار نفر وام هاي بين 300 تا 700 هزار تومان پرداخت شده است.

وي با بيان اين كه البته برخي درخواست ها عملي نبوده است، گفت: برخي كمك هاي بلاعوض در سطح بالا داشتند مانند كساني كه ورشكست شده اند و يا برخي از نامه هايي بود كه آدرس نداشت.

استاندار استان مركزي در ادامه افزود: مطلب اصلي كه در مركز استان وجودداشت آلودگي هوا و آب بود كه پس از 9 سال تلاش و پي گيري در شهريور پارسال طرح كاهش آلودگي شهر اراك با كمك 14 معاون وزير در كميسيون زيربنايي دولت اين مشكل حل شد و الان به دنبال سازوكار هستيم كه اعتبارش را امسال در اختيارمان قرار دهند يعني امسال 10 ميليارد تومان درخواست كرديم و يكي هم براي سال آينده اين كه رديف خاص اعتباري به ما بدهند.

وي افزود: موضوع آب هم كه پس از سفر سال 79 مقام معظم رهبري كه موضوع سد كمان صالح مطرح شده بود در طول دولت قبل 15 درصد اين كار و خط انتقال آن پيشرفت داشته و امروز در شرايطي قرار داريم كه سد آماده آب گيري است و خط انتقال هم بيش از 85 درصد انجام شده است و اميدواريم تا پايان سال كار سد و خط انتقال به اتمام برسد.

سهرابي در ادامه درباره برخي اخبار مبني بر تغيير وي از استانداري استان مركزي با بيان اينكه اخبار زياد است، گفت: تا اين لحظه به من در مورد تغييرم خبري داده نشده است.

وي افزود: طبيعي است يك سري دنبال اهداف خاصي مي گردند مهم سياست وزارت كشور و تصميم رييس جمهور است. زيرا آن ها براي پيشرفت كشور مي انديشيدند و مسائل شخصي دركار نيست.

سهرابي خاطر نشان كرد: جايگاه بنده قبل از استانداري مركزي در وزارت خارجه بوده و با عنايت رييس جمهور به استان آمدم و امروز هم وظيفه دارم در هر جايي كه هستم خدمت كنم.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن