تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805722256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيمه مركزي با تاسيس دومين صندوق بيمه اتكائي موافقت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيمه مركزي با تاسيس دومين صندوق بيمه اتكائي موافقت كرد
رئيس هيئت مديره صندوق بازنشستگي نفت از موافقت بيمه مركزي با تاسيس دومين صندوق بيمه اتكائي كشور توسط بيمه پارسيان خبر داد و بر ايجاد صندوق بيمه ملي اتكائي در كشور تاكيد كرد.

به خبرنگار مهر، مهدي كرباسيان امروز در همايش بيمه در نفت، گاز و پتروشيمي در تهران با اشاره به قديمي بودن صنعت بيمه در ايران ، دولتي بودن صنايع بيمه در كشور را مانع از توسعه و رقابت اين صنعت بر شمرد.

رئيس هيئت مديره صندوق بازنشستگي نفت از محدوديت تنوع در صنعت بيمه ايران انتقاد كرد و افزود: در حالي كه صنعت بيمه در اكثر كشورهاي دنيا بيش از 200 نوع بيمه ارائه مي كند، اين آمار در ايران در خوشبينانه ترين حالت به 50 نوع مي رسد.

وي با اشاره به سرمايه گذاري 200 ميليارد دلاري در صنعت نفت، گاز و پتروشيمي براي تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله ، اظهار داشت: سرمايه بيمه هاي داخلي اعم از خصوصي و دولتي قادر به پوشش اين ميزان سرمايه گذاري نبوده و به بيمه اتكائي خارج از كشور نياز دارد كه بايد بر روي آن برنامه ريزي كرد.

كرباسيان با تاكيد بر تعامل صنعت بيمه اعم از خصوصي و دولتي با صنعت نفت، گفت: خوشبختانه كليه شركتهاي وابسته به نفت مكلف شده اند كليه امور و اموال خود را بيمه نمايند.

به گفته وي هم اكنون وزارت نفت همكاري خود را با صنايع بيمه در قالب كنسرسيوم شركتهاي بيمه اي كه عموما به بيمه گران ارشد و اتكائي وابسته هستند، آغاز كرد و در حال توسعه آن است.

رئيس هيئت مديره صندوق بازنشستگي نفت به توليد روزانه 4.2 ميليون بشكه نفت با وجود تمام مشكلات و تهديدات اشاره كرد و گفت: اين در حالي است كه صنعت بيمه ايران همچنان به صورت جدي به بيمه گران اتكائي خارج از كشور وابسته است كه بايد در اين زمينه برنامه ريزي شود.

وي به ظرفيت مازاد بازار بيمه اتكائي در بازار نفت اشاره و تصريح كرد: اوايل دهه 80 بازار بيمه و بيمه اتكائي به دليل بالا بودن هزينه توليد و پايين بودن قيمت نفت از رونق چنداني برخوردار نبود، اما در سالهاي اخير به واسطه افزايش جهاني قيمت نفت، اين بازار با مازاد ظرفيت مواجه شده است.

كرباسيان بررسي ريسك را جزو الزامات اوليه صنعت بيمه اعلام كرد و گفت: بدون ريسك صنعت بيمه مفهومي ندارد، لذا بدون شناسايي عوامل موثر در ريسك نمي توان به ارزيابي حق بيمه و مديريت آن پرداخت.

وي به تزريق 112 ميليون متر مكعب گاز در سال جاري براي جلوگيري از افت توليد طبيعي 300 هزار بشكه از مخازن نفتي در سال 87 ، اشاره كرد و گفت: براي تحقق اين امر نيازمند سرمايه گذاري عظيمي هستيم كه صنعت بيمه نيز بايد تلاش كند تا اين ميزان سرمايه گذاري را پوشش دهد.

رئيس هيئت مديره صندوق بازنشستگي نفت گفت: بر اين اساس تا زماني كه دارندگان سرمايه از سرمايه گذاري در كشورهاي در حال توسعه اطمينان حاصل نكنند وارد كشورهاي نفت خيز نمي شوند، صنعت بيمه هم مي تواند به پوشش خطرهايي كه منشا اقتصادي، سياسي، انساني و حوادث طبيعي دارد، اقدام كند.

به گفته وي صنعت نفت علاوه بر سرمايه سنگين به تكنولوژي پيشرفته نياز دارد كه تحقق اين امر نيز مستلزم تامين نيروي انساني متخصص و ماهر است.

كرباسيان خاطر نشان كرد: همكاري كارشناسان صنعت بيمه و نفت باعث شده تا اين صنعت با ايجاد كنسرسيومي ظرفيت داخلي را اشباع كرده و براي مازاد آن به بيمه گران اتكائي بين المللي مراجعه نمايد.

وي تصريح كرد: ريسك هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي با استفاده از تكنيك هاي مديريت ريسك، شناسايي ، ارزيابي ، كنترل و تامين مالي شده است.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن