تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد عليرضا سجاد پور:سومين جشنواره فيلم پليس با رويكرد ارزش‌هاى دينى برگزار مى‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: سيد عليرضا سجاد پور:سومين جشنواره فيلم پليس با رويكرد ارزش‌هاى دينى برگزار مى‌شود
بخش فرهنگي:سومين جشنواره فيلم پليس همزمان با عيد سعيد قربان از نوزدهم لغايت بيست و دوم آذرماه در تهران برگزار مى‌شود.

اين مطلب را سيد عليرضا سجادپور دبير سومين جشنواره فيلم پليس در گفتگو با خبرنگاران اعلام كرد و گفت: بى‌ترديد رفع پيچيدگى‌هاى موجود در موضوع امنيت اجتماعي، بهره‌مندى از نظرات و ديدگاه‌ها ونيز مشاركت معنى‌دار اقشار مختلف جامعه بويژه اصحاب فرهنگ و هنر كشور در قالب آفرينش‌هاى هنرى است. به گزارش خبرنگار ما وى ادامه داد: اين امر پليس را قادر خواهد ساخت درراستاى وظايف وماموريت‌هاى خود با دگرگون‌سازى افق ديد ،‌بهبود رويكردها، روش‌ها و استفاده صحيح از ابزارهاى تصويرى وتكنولوژى سينما وتلويزيون براى تقويت و تحكيم پايه‌هاى امنيت اجتماعى وملى كشور گام‌هاى موثرى بردارد.

دبير سومين جشنواره فيلم پليس درباره اهداف اين جشنواره گفت: سومين دوره جشنواره با هدف عمده تقويت باورها، ارزش‌هاى دينى و اخلاقى براى پيشگيرى از آسيب‌هاى اجتماعى ونيز آ‌موزش رفتارهاى صحيح اجتماعى به سطوح مختلف جامعه برگزار مى‌شود.وى همچنين اظهار داشت: ارتقاى احساس امنيت اجتماعى در ميان مردم از طريق خلق آثار ارزشمند تصويرى وآشناسازى اقشار مختلف جامعه با وظايف و ماموريت‌هاى “پليس تخصصي” از ديگر اهداف برگزارى جشنواره است.

سجادپور ازعموم سينماگران فعال كشور دعوت كرد تا با در نظر گرفتن اهداف مورد نظر جشنواره آثار تصويرى و مكتوب خود را در قالب فيلم و فيلمنامه تا نيمه آبان ماه به دفتر جشنواره ارسال كرده و براى كسب اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتى www.policefilm.ir مراجعه كنند.

وى در بخش ديگرى از صحبت‌هاى خود به تشريح نحوه برگزارى سومين جشنواره فيلم پليس پرداخت و اظهار داشت: بخش‌هاى رقابتى جشنواره شامل فيلم‌هاى سينمايي، مسابقه فيلم‌هاى بلند ويدئويى و سريال‌هاى تلويزيوني،مسابقه فيلم‌هاى مستند ،‌كوتاه و بسيار كوتاه( حداكثر سه دقيقه) و نيز مسابقه فيلمنامه نويسى در رشته‌هاى بلند و كوتاه است .

سجادپور تصريح كرد: در هر يك از بخش‌هاى مسابقه فيلم،‌ هيئت داوران علاوه بر انتخاب بهترين كارگردان ،‌بهترين تهيه كننده و بهترين فيلمنامه‌نويس نسبت به اهداى جوايز خاص نيز به تشخيص خود اقدام مى‌كند.

وى ادامه داد: همچنين در بخش فيلمنامه‌نويسى نيز به نفرات اول تا سوم هر يك از رشته‌هاى بلند و كوتاه جوايز نفيسى اهدا خواهد شد.

به گفته سجادپور برگزيدگان آثار پذيرفته شده تا تاريخ 10 آذرماه 1387 معرفى و در تاريخ 22 آذرماه مورد تقدير قرار مى‌گيرند.
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن