تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فروش فيلم ها در سينماهاي امريكا هنكوك با بازي ويل اسميت جزو پرفروش ترين‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: گزارش فروش فيلم ها در سينماهاي امريكا هنكوك با بازي ويل اسميت جزو پرفروش ترين‌ها
جام جم آنلاين: فيلم سينمايي «هنكوك» با بازي ويل اسميت در نقش يك ابرقهرمان در پنج روز و نيم اول نمايش در 3965 سينما 3/107 ميليون دلار فروخت و فيلم اول بازار آمريكاي شمالي شد.


سايت ورايتي اعلام كرد اين فيلم از سه ‌شنبه هفته پيش اكران شد و از جمعه تا يكشنبه كه مبناي محاسبه فروش هفتگي فيلم‌ها در بازار آمريكاي شمالي است، 66 ميليون دلار فروخت.

«هنكوك» بر مبناي يك مجموعه رمان گرافيكي ساخته شده و چارليز ترون و جيسن بيتمن ديگر بازيگران اين فيلم هستند كه با بودجه‌اي حدود 150 ميليون دلار ساخته شده است. اسميت نقش جان هنكاك يك ابرقهرمان سختكوش را دارد كه از چشم مردم افتاده و از طريق يك متخصص روابط عمومي مي‌كوشد تصوير عمومي خود را بهبود ببخشد.

رده دوم جدول از آن فيلم انيميشن «وال- اي» توليد پيكسار و ديسني شد كه در دومين هفته نمايش از مرز 100 ميليون دلار فروش عبور كرد. اين فيلم با از دست دادن 47 درصد تماشاگران خود 4/33 ميليون دلار فروخت و مجموع فروش خود را در 10 روز اول اكران به 1/128 ميليون دلار رساند.

فيلم حادثه‌اي «تحت تعقيب» به كارگرداني تيمور بكمامبتوف در هفته دوم نمايش 60 درصد تماشاگران خود را از دست داد و در 3185 سينما 6/20 ميليون دلار به دست آورد و فيلم سوم شد. مجموع فروش اين فيلم با بازي آنجلينا جولي، جيمز مك آووي و مورگان فريمن در 10 روز نخست نمايش 8/90 ميليون دلار شده است.

«اسمارت را بگيريد» با بازي استيو كارل و آن هاتاوي در هفته سوم اكران در رده چهارم ايستاد و 11 ميليون دلار فروخت. مجموع فروش فيلم 98 ميليون دلار شده است. انيميشن «كنگ فو پاندا» با صداي جك بلك و داستين هافمن در هفته پنجم نمايش 36 درصد تماشاگرانش از دست داد و با 5/7 ميليون دلار فروش پنجم شد. مجموع فروش اين فيلم 4/194 ميليون دلار است.

«هالك شكست‌ناپذير» با بازي ادوارد نورتن با 48 درصد كاهش تماشاگر پنج ميليون دلار فروخت و ضمن اينكه در رده ششم جا گرفت، مجموع فروش خود را پس از چهار هفته به 9/124 ميليون دلار رساند. «اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين» استيون اسپيلبرگ هم در هفتمين هفته نمايش 24 درصد تماشاگرانش را از دست داد و با 9/3 ميليون دلار فروش 307 ميليون دلاري شد.

كمدي رومانتيك «جنسيت و شهر» با بازي سارا جسيكا پاركر در هفته ششم نمايش با 38 درصد كاهش در 1275 سينما به فروش 3/2 ميليون دلاري دست يافت و فيلم نهم شد. مجموع فروش اين فيلم 9/144 ميليون دلار شده است. رده دهم را كمدي «سر به سر زوهان نگذار» با بازي آدام سندلر به خود اختصاص داد.

اين فيلم در هفته پنجم اكران 37 درصد تماشاگران خود را از دست داد و با دو ميليون دلار فروش در 1731 سينما مجموع فروش خود را به 8/98 ميليون دلار رساند.

گروه ترجمه
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن