تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همدان ‪ ۳۸‬درصد بيش از تسهيلات ، طرح بنگاه زود بازده پذيرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همدان ‪ ۳۸‬درصد بيش از تسهيلات ، طرح بنگاه زود بازده پذيرفته است
مديركل هماهنگي امور اقتصادي استانداري همدان گفت: ‪۳۹‬هزار و ‪۸۳۶‬طرح زود بازده تاكنون در همدان پذيرش شده كه اعتبار مورد نياز آنها، ‪ ۳۸‬درصد بيشتراز سهم تسهيلات اعطايي سالهاي ‪ ۸۴‬تا ‪ ۸۶‬است.

"احمد فضلعلي"، روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا، اعتبار مورد نياز اين تعداد طرح را ‪ ۱۴‬هزار و ‪ ۹۷۰‬ميليارد ريال عنوان كرد.

وي افزود: اين در حالي است كه سهم همدان در سال‌هاي ‪ ۸۴‬تا ‪ ۸۶‬از تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده، ‪ ۱۰‬هزار و ‪ ۸۴۰‬ميليارد ريال است .

وي گفت: افزايش تعداد طرحهاي پذيرش شده به جهت استقبال و موفقيت اين طرحها دربين مردم و كارشناسان بوده است.

وي افزود: از محل تسهيلات سال ‪ ۸۷‬به‌طرحهاي باقي مانده از سالهاي گذشته تسهيلات پرداخت مي‌شود.

اين مقام مسوول اشتغال پيش بيني شده اين تعداد طرح تصويبي را ‪ ۸۵‬هزار و ‪ ۵۹‬نفر ذكر كرد.

وي افزود: تاكنون پنج هزار و ‪ ۸۱۰‬ميليارد ريال براي ‪ ۲۹‬هزار و ‪ ۵۸‬طرحي كه به مرحله اجرا رسيده تسهيلات پرداخت شده كه ‪۵۴‬درصد مجموع تسهيلات است.

فضلعلي‌ادامه داد: در سال جاري، تمامي طرح‌هاي زودبازده مشمول تسهيلات سالهاي ‪۸۴‬تا ‪ ۸۶‬بهره برداري مي‌شود و نتايج آن در توليد و اشتغال پايدار را شاهد خواهيم بود.

وي اعتبار مصوب امسال براي بنگاه‌هاي زودبازده همدان را ‪ ۱۱‬هزار و ‪۵۰۰‬ ميليارد ريال عنوان كردو گفت:اين مبلغ حتي از مجموع تسهيلات سه سال گذشته بيشتر است.

وي گفت: اهتمام ود توجه رييس جمهوري و پيگيري وتدبير مديريت كلان استان و موفقيت در جذب وهزينه تسهيلات سالهاي گذشته علت اصلي افزايش چند برابري سهم همدان از تسهيلات بنگاه‌هاي زود بازده است.

وي اظهار داشت: هنوز اين اعتبار ابلاغ نشده اما به محض ابلاغ ، بانكها فعاليت خود براي عقد قرارداد با متقاضيان طرح‌هاي زودبازده را آغاز مي‌كنند.

وي همچنين گفت: امسال قرار شده تمامي پرداختهاي بانكهاي دولتي وخصوصي در حوزه‌هاي كشاورزي، صنايع تبديلي، صنعت و معدن و مسكن با تاييد كارگروه‌هاي مربوطه انجام شود كه هدف از اين كار استفاده بهينه از منابع و مديريت آن در جهت توسعه استاني است.

مديركا هماهنگي امور اقتصادي استانداري همدان افزود: صنعت و معدن و كشاورزي دو بخش عمده‌اي است كه بيشتر تسهيلات طرح‌هاي زودبازده به اين دو سوق يافته است.

وي اضافه كرد: تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده تنها ‪۱۷‬درصد منابع بانكي است و به هيچ وجه تورم را به دنبال نخواهد داشت چرا كه اين تسهيلات براي توليد و اشتغال تزريق مي‌شود.

براساس نمونه‌گيري بانك مركزي بيش از ‪ ۹۵‬درصد طرحهاي تصويبي استان همدان در زمينه بنگاه‌هاي زود بازده اجرا يي شده اند. ك/‪۳‬
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن