تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816419321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گذري بر خدمات شهرداري تهران؛ عبادت به جز خدمت خلق نيست...


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: گذري بر خدمات شهرداري تهران؛ عبادت به جز خدمت خلق نيست...


از قديم الايام واژه بسيار ارزشمند و مشهوري است كه مي گويد، " عبادت به جز خدمت خلق نيست" و در فرهنگ ايراني و اسلامي ما عبادت جايگاه ويژه اي دارد و نياكان ما شان خدمت به خلق را با عبادت به درگاه حق تعالي برابر دانسته اند!.

از سويي در طول تاريخ در ايران و يا هر نقطه از كره خاكي جوامع بشري معتقد بوده اند كه خدمت هرگز پنهان نمي ماند، بخصوص آنكه اگر اين خدمت عام المنفعه و براي جمع كثيري از مردم باشد.
مردم ايران زمين كه در هميشه تاريخ ثابت كرده اند ، قدر شناس خدمات مسوولان هستند، در عمل و به زبان خدمات خوب شهردار پرتلاش و سخت كوش تهران بزرگ را ارج مي نهند. اينكه مي گوييم مردم ايران براي آن است كه آثار خدمت شهردار تهران فراتر از مردم اين كلان شهر است و همه مردم ايران به نوعي از اين تلاش ها بهره مند مي شوند.
دكتر محمدباقر قاليباف ، شخصيتي است كه در دوره مسووليت قبلي خود نيز منشاء خدمات بسياري زيادي درسراسر كشور بود و دستگاه تحت مديريت خود را به اوج سرزندگي و خدمت رساني رساند.
قاليباف با حضور در شهرداري تهران، نشان داد كه اين لياقت و شايستگي وي اتفاقي و محدود و معدود نيست و خستگي ناپذير به خدمت خلق ادامه مي دهد.
در دوره سه ساله شهردار بودن وي، مترو " قطار شهري" تهران بزرگ توسعه چشمگيري يافت و همچنان در حال گسترش است و دعاي خير شهروندان را هر روز و هر ساعت با خود به همراه دارد.
شركت اتوبوسراني را متحول كرد و با راه اندازي "سامانه اتوبوس هاي تندرو" يا "همان بي، آر، تي" كه در زمان گشايش مخالفان زيادي نيز داشت، نشان داد كه فردي جدي و كارآمد در عرصه هاي مختلف است.
شهر از نظر نظافت با طرح هاي نوين فضاي جديد و مدرني را گشود و در هر كوي و بزرن مكانهاي مخصوص زباله هاي شهري پيش بيني و با نظم خاصي با بهره گيري از تجهيزات مدرن زباله هاي شهري جمع آوري مي شود.
در نگهداري شهر از جمله در احداث خيابانها و بازسازي معابر شهرداري با مديريت شهردار خوش فكر خود بسيار خوش درخشيد و فعاليت هاي ماندگاري را به يادگار گذاشته است.
در توسعه فضاهاي فرهنگي و پاركها همچنين كمك به بسياري از موسسه ها نيز فضايي جديدي را گشود.
برخي مي گويند، دكتر قاليباف اين خدمات را براي هدفي خاص و براي آينده انجام مي دهد و ما اعتقاد داريم حتي اگر چنين باشد نيز كاركرد او و دست اندركاران شهرداري تهران به خصوص شهرداران نواحي و مناطق قابل تقدير است و به معناي واقعي خدمت به خلق مي باشد.
ممكن است مردم تصور كنند كه شهردار تهران كارهاي روزمره و معمول خود" وظايف محوله" را انجام مي دهد ، اما اگر شهرداري به بهانه كمبود بودجه يا نداشتن امكانات و تجهيزات مدرن و نيروي لازم درصدي از اين امور را به موقع انجام ندهد، تصور كنيد چه شرايط در چنين شهري بزرگ و پر جمعيت بروز و ظهور خواهد كرد.
ما و شما مي دانيم كه عملكرد هر رسانه دو جنبه كاملا متفاوت دارد و در حالي كه ضعف ها و نارسايي ها را از يك سو نقد مي كند « از سوي ديگر در حد توان و دانش خود راهكار مي دهد، خدمات مسوولان پرتلاش را نيز ناديده نمي گيرد و براي آشنايي بيشتر مردم خدمات و نكات برجسته را منعكس مي نمايد.
اين خدمات ماندگار دكتر محمد باقر قاليباف موجب شده است تا مردم كلان شهر تهران قدردان او و همكارانش باشند و خبرنگاران ما كه با بسياري از مردم در اين زمينه صحبت كرده اند، مي گويند به راستي
شهروندان از خدمات شهرداري راضي هستند.
همين خدمات موجب شده است تا نگاه جهاني نيز به شهرداري تهران و شخص آقاي شهردار ويژه باشد و دكتر قاليباف در رديف برجسته ترين شهرداران جهان قرار گيرد.
براساس راي‌گيري اينترنتي كه براي انتخاب شهردار برتر و برنده جايزه بهترين شهردار جهان در سال 2008 از ژانويه تا پايان ژوئن انجام گرفت و بيش از 200 هزار نفر از سراسر جهان آراء و نظرات خود را درباره كساني كه شايسته دريافت جايزه شهردار جهان هستند، نتايج زير به دست آمد.
در نهايت از فهرست اوليه شامل 50 نفر، 11 نفر كه بيشترين آرا را داشتند قاليباف شهردار تهران يكي از اين 11شهردار برتر است.
پروژه "شهردار جهان" به مديريت وب سايت CityMayors.com انجام مي‌شود كه هدف آن معرفي و انتخاب شهرداراني است كه "با نگاه، شور و شوق و و مهارت خود شهرها را به مكان‌هايي فوق‌العاده براي زندگي، كار و بازديد تبديل مي‌كنند."
مسئولان CityMayors تا پايان سپتامبر و با بررسي سوابق 11 نفر فهرست نهايي شهردار جهان، برنده جايزه امسال را انتخاب مي‌كنند.
برنده جايزه "شهردار جهان" سال 2008 روز 14 اكتبر (23 مهر) اعلام مي‌شود،پايگاه CityMayors كه تخصص آن مديريت شهري است، نظرسنجي اينترنتي براي انتخاب بهترين شهردار جهان را از آوريل 2003 آغاز كرد و از برندگان قبلي اين جايزه مي‌توان به ادي راما شهردار تيرانا / آلباني و دورا باكويانيس شهردار آتن / يونان اشاره كرد كه جوايز سال‌هاي 2004 و 2005 را بردند.

اسامي 11 نامزد فهرست نهايي جايزه شهردار جهان 2008 به شرح زير است:
محمدباقر قاليباف، تهران، ايران
هلن زيله، كيپ تاون، آفريقاي جنوبي
لئوپولدو ادواردو لوپز، چاكائو، ونزوئلا
گوران يوهانسون، گوتنبرگ، سوئد
خيم نبوت، گواياكيل، اكوادور
ماريدس فرناندو، ماريكينا، فيليپين
اولريش مالي، نورنبرگ، آلمان
فيل گوردون، فينيكس، آمريكا
خوزه فوگاكا، پورته آلگره، برزيل
سالوادور گاندارا، ويا نووا، گواتمالا
المار لدرگربر، زوريخ، سوئيس
اينكه شهردار تهران براي نخستين بار در رديف بهترين و برترين شهردارهاي جهان قرار مي گيرد، مايه مباهات تهراني ها و ايراني هاست و بايد به همه شهرداران كشور و دست اندركاران شهرداري تهران بزرگ تبريك گفت.
خبرگزاري ايسكانيوز نيز به سهم خود اين موفقيت و جايگاه كه براساس شايستگي به يك خدمتگزار نظام جمهوري اسلامي ايران اختصاص مي يابد را به شهردار تهران تبريك گفته و آرزوي توفيقات و خدمات بيشتر از سوي شهرداري براي مردم خوب اين شهر بزرگ دارد.
سردبير خبرگزاري ايسكانيوز
باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران
16تير ماه 1387
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 457]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن