تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816844363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پروين 20 ساله در تيم ملي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پروين 20 ساله در تيم ملي


اعتماد ملي: وقتي رسول خطيبي به تيم ملي دعوت مي‌شود اما بازيكناني مثل مهرزاد معدنچي، ايمان مبعلي، جواد كاظميان و علي سامره پشت خط مي‌مانند نمي‌توان همه چيز را در موضوعي مثل خلا‌صه كرد. مهرزاد معدنچي دومين گلزن ليگ امارات شد و اخيرا جايزه بهترين بازيكن خارجي اين كشور را هم به خود اختصاص داد. او بعد از يك فصل موفق در الشعب با قراردادي بالا‌ي يك ميليون دلا‌ر به النصر امارات پيوست اما در شرايطي كه يكي از بازيكنان نسبتا فيكس ايران در جام جهاني بود مدتي است از سوي دايي به تيم ملي دعوت نمي‌شود.

گفته مي‌شود او در محفلي خصوصي گفته اما بعد از اينكه اين اظهارنظر او به گوش دايي رسيد، جايش را در تيم ملي از دست داد. ايمان مبعلي هم كه داستان تكل معروفش روي پاي علي دايي كاملا‌ تكراري شده و جواد كاظميان هم كه در جام‌جهاني جزو نزديكان علي كريمي و مغضوبين برانكو بود، از قبل دعوت نشدنش قابل پيش‌بيني بود. او در تمام سال‌هاي اخير گزينه اصلي در پست مهدي مهدوي‌كيا بوده و حتي خيلي‌ها عقيده داشتند در بعضي مواقع بهتر از مهدوي‌كيا بازي مي‌كند اما حالا‌ نه او در تيم ملي جايي دارد نه مهدوي‌كيا. كاظميان و مبعلي هر دو امسال با شرايط و پول بهتر به تيمي ديگر در امارات منتقل شدند اما اين دو به تيم ملي دعوت نمي‌شوند و رسول خطيبي كه به تيمي ضعيف‌تر رفته و فصل زياد خوبي هم نداشته نامش در ليست 31 نفره تيم ملي ديده مي‌شود. ميلا‌د ميداوودي هم شرايطي مشابه خطيبي داشته اما به بازيكناني مثل سامره ترجيح داده شده است كه فصل خوبي را پشت سر گذاشته‌اند. آيا مي‌توان تمام اين انتخاب‌ها را فقط به حساب اختلا‌ف سليقه گذاشت؟

تناقض‌ها اما تنها به اين چند بازيكن خلا‌صه نمي‌شود. ابراهيم ميرزاپور جمعا 10 بازي براي تيم دسته اولي استيل‌آذين در فصل گذشته انجام نداد و رحمان احمدي دروازه‌بان سايپا هم دقيقا شرايطي مثل او داشت. اين دو دروازه‌بان نامشان در ميان 4 دروازه‌بان دعوت‌شده ديده مي‌شود اما وحيد طالب‌لو كه استقلا‌ل را يك تنه به فينال جام حذفي رساند جايي در ليست علي دايي ندارد. محمد پروين پسر 20 ساله علي پروين هم با وجود بازي در تيم دسته اولي استيل آذين به تيم ملي دعوت شده است. برخي معتقدند او كه فصل گذشته آقاي گل ليگ دسته اول شد، ستاره آينده فوتبال ايران خواهد بود. محمد نصرتي هم از جمله مدافعاني است كه كمتر كسي چند بازي خوب در طول فصل از او به ياد دارد، اما اين بازيكنان به بازيكناني نظير سپهر حيدري، علي كريمي، مهدي مهدوي‌كيا، كريم باقري و حتي اميرحسين صادقي ترجيح داده شده‌اند. علي دايي چندي قبل گفته بود از شرايط علي كريمي خبر ندارد اما معلوم نيست در حالي كه ليگ فوتبال امارات بيش از يك ماه است كه تعطيل شده چطور از وضعيت رسول خطيبي مطلع بوده است! او در مورد كريم باقري گفته بود كه شأن كريم بالا‌تر از آن است كه روي نيمكت بنشيند. ما بازيكناني بين‌المللي مثل نكونام و تيموريان داريم و من نمي‌توانم آنها را در زمين بگذارم و باقري را روي نيمكت بنشانم. اما هيچكس فراموش نكرده آندرانيك تيموريان بعد از اينكه در يك بازي محروم بود در بازي ديگر هم به راحتي روي نيمكت نشست تا ابراهيم صادقي‌ دوست نزديك دايي در سايپا، فيكس بازي كند. دايي حتي از كنار نام وحيد هاشميان هم گذشته و اين در شرايطي است كه او يكي از بهترين فورواردهاي ايران طي سه چهار سال اخير بوده است. چندي قبل رئيس سازمان تربيت‌بدني در برنامه‌اي تلويزيوني اعلا‌م كرد حاضر است انتقاداتي كه به ليست تيم ملي مي‌شود را به علي دايي منتقل كند اما ليست بازيكناني كه مورد غضب هستند آنقدر طولا‌ني است كه به نظر مي‌رسد از علي‌آبادي هم هيچ كاري ساخته نيست. البته اگر علي دايي آنقدر شهامت داشت كه بگويد اين بازيكنان را به دلا‌يل مشكلا‌ت اخلا‌قي و به هم خوردن يك‌دستي تيمش نمي‌خواهد، كاملا‌ پذيرفتني بود اما اينكه براي دعوت نكردن هر كدام دليلي غيرموجه عنوان مي‌كند ابهامات زيادي را به وجود مي‌آورد.

31 بازيكن در اردوي اسپانيا

اسامي بازيكناني كه ديروز از سوي كادر فني تيم ملي معرفي شدند به اين قرار است: مهدي رحمتي، ابراهيم ميرزاپور، رحمان احمدي، مهدي واعظي، هادي عقيلي، جلا‌ل حسيني، مجتبي شيري، محسن بنگر، محمد نصرتي، حسين كعبي، مجيد غلا‌م‌نژاد، ستار زارع، فريدون زندي، ابراهيم صادقي، مجتبي جباري، محمدرضا خلعتبري، احسان حاج‌صفي، ميلا‌د ميداوودي، محسن خليلي، غلا‌مرضا رضايي، حسين كاظمي، كيانوش رحمتي، محمد پروين، بهمن طهماسبي، محمد نوري، رسول خطيبي، جواد نكونام، آندرانيك تيموريان، مسعود شجاعي و عليرضا نيكبخت‌واحدي. اين بازيكنان قرار است ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه 20 تيرماه از طريق پاريس عازم شهر ماريلا‌ي اسپانيا شوند و اردويي 10 روزه در اين شهر برپا كنند. تيم ملي در اين مدت سه بازي دوستانه با تيم‌هاي مالا‌گا، سويا و چارلتون برگزار مي‌كند و بعد از آن اردويي 7 روزه در جمهوري چك خواهد داشت.

توافق براي بازي دوستانه با ژاپن

دبيركل فدراسيون فوتبال ايران اعلا‌م كرد نظر فدراسيون ژاپن براي انجام بازي دوستانه با تيم ملي هجدهم مهر است، در صورتي كه پيشنهاد ايران براي انجام بازي در روز پانزدهم همين ماه است.

مهدي محمدنبي گفت:

وي درباره پيشنهاد انجام بازي دوستانه با تيم ملي بحرين گفت:

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

مشاهده خبر بعدي

------------
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن