تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816891116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك: نتايج پكن بهتر از آتن خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك: نتايج پكن بهتر از آتن خواهد بود
غفور كارگري رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك 2008 پكن گفت: اميدواري زيادي داريم كه رنگ مدال‌هاي كسب شده در پكن بهتر از آتن باشد.
غفور كارگري رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك 2008 پكن گفت: اميدواري زيادي داريم كه رنگ مدال‌هاي كسب شده در پكن بهتر از آتن باشد.
وي با تاكيد بر اين‌كه سه قسمت مجزا كار هدايت و نظارت كاروان اعزامي را برعهده دارند، گفت: شوراي عالي پارالمپيك به رياست «علي‌آبادي» رييس سازمان تربيت‌بدني و معاون رييس‌جمهور تشكيل شد و جلسات متعددي هم تاكنون داشته است. توجه مسئولان ورزشي به ورزش جانبازان و معلولين، نابينايان و كم بينايان در اين برهه بي‌سابقه بوده است.
به گزارش ايسنا ، «كارگري» در سومين نشست مطبوعاتي ستاد بازي‌هاي پارالمپيك 2008 پكن در دفتر امور مشترك فدراسيون‌ها افزود: در بازي‌هاي پارالمپيك آتن كاروان ورزشي ايران حدود 25 مدال كسب كرد اما، در پكن شرايط بهتر است. رنگ مدال‌ها نسبت به آتن بهتر خواهد شد. در رشته‌هاي واليبال نشسته و فوتبال 7 نفره كسب دو مدال، دووميداني 8 تا 10 مدال، وزنه‌برداري 7 مدال، تيراندازي يك مدال، جودو سه مدال پيش‌بيني كرده‌ايم. تنيس روي ميز براي كسب آمادگي بيشتر به پكن مي‌رود. براي تيم‌هاي گلبال و بسكتبال هم كسب مقام ششم را پيش‌بيني كرده‌ايم.
وي با اشاره به خواسته‌اش در جلسه‌ پيشين ستاد از رسانه‌ها براي احقاق حقوق ورزشكاران جانباز و معلول گفت: خوشبختانه اين حق ما با حمايت خوب اصحاب رسانه تا حدي محقق شده و اخبار منعكس شده در رسانه‌ها از اين ورزشكاران مظلوم بهتر شده است.
رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك 2008 پكن افزود: ستاد پارالمپيك پكن از اسفند 83 كارش را آغاز و تاكنون 39 جلسه را برگزار كرده است. كميته‌ اجرايي پارالمپيك سومين نهاد هدايتي، حمايتي و نظارتي است كه براي بازي‌هاي پارالمپيك پكن ورزشكاران ايران را زيرنظر داشته است. اين سه مجموعه كار آماده سازي، حمايت و نظارت بر نحوه‌ي اجراي اردوها را برعهده داشتند كه جواب مثبتي هم داشته، نتايج اين برنامه‌ريزي‌ها را در اردوهاي تيم‌هاي ملي مشاهده مي‌كنيد.
اعتبارات پارالمپيك در سال 86، يك ميليارد و 600 ميليون تومان بود كه از اين مبلغ يك ميليارد و 435 ميليون آن را داده‌اند اين‌ها در حالي است كه هزينه‌هاي ما در سال گذشته 2 ميليارد و 50 ميليون بود. كارگري، حضور «دكتر احمدي‌نژاد» ، رييس جمهور را در مراسم افتتاحيه بازي‌هاي پارالمپيك پكن، پربركت براي كاروان ورزشي ايران دانست و گفت: اين براي نخستين بار در تاريخ ورزشي ايران است كه بالاترين مقام اجرايي كشورمان در مراسم افتتاحيه اين چنين مسابقاتي حضور خواهد داشت. اميدواريم اين حضور پربركت براي ورزش ايران و باعث افزايش انگيزه‌ي ورزشكاران شود.
رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك 2008 پكن گفت: كاروان ورزشي ايران هشتم شهريورماه در قالب يك پرواز به چين مي‌رود. دليل آن هم اين است كه IPC كميته بين‌المللي پارالمپيك و كشور ميزبان پنج روز را براي مرور بر كلاس بندي‌هاي پزشكي در نظر گرفته‌اند كه همه‌ي تيم‌ها بايد نهم شهريور در پكن باشند.

كاروان ايران با 74 ورزشكار
كاروان ايران با 74 ورزشكار در قالب 9 تيم گلبال، فوتبال هفت نفره، واليبال نشسته، دووميداني، بسكتبال با ويلچر، جودو، تنيس روي ميز، تيراندازي و وزنه‌برداري در پكن حاضر است.
وي افزود: اقدامات زيادي براي آماده‌سازي تيم‌هاي ايران شده و در مجموع شرايط رضايت‌بخش است. با استفاده از تجربيات بازي‌هاي پارالمپيك آتن و مسابقاتي كه در آن حضور داشتيم برنامه جامعي را تدوين و براي اجراي آن تاكيد كرديم. اين روند باعث شده كه مسير صعودي را در روند آماده‌سازي تيم‌ها بعد از آتن شاهد باشيم.
كارگري اظهار داشت: در رشته‌ واليبال نشسته تيم ايران نسبت به آتن رشد كرده‌اند و از مقام سومي به دومي جهان رسيده است. اين تيم توانست در جام بين قاره‌اي پس از شش سال تيم بوسني را در فينال شكست دهد. وزنه‌برداري ايران از دومي به اولي جهان رسيده. دووميداني ايران از مكان هجدهمي به سيزدهمي رسيده است. اين اتفاقات در خلال 3.5 سال اخير رخ داده است. كميته‌ نشست بررسي عملكرد فني و آسيب شناسي تيم‌هاي ايران بعد از هر شكست و پيروزي دلايل موفقيت يا عدم موفقيت را بررسي مي‌كند. به طور كلي شرايط تمام تيم‌هاي ايراني غير از تيم‌هايي كه در آتن حضور داشتند، بهتر از آتن است.
وي گفت: از سال 86 تاكنون براي 9 رشته المپيكي ايران 115 اردوي تداركاتي داشته‌ايم كه 1410 نفر در اردو بوده‌اند. 307 مربي كار هدايت ورزشكاران را برعهده داشتند. اين تيم‌ها 21 اعزام برون مرزي را با كسب 103 مدال (41 مدال طلا، 40 نقره و 22 برنز) به پايان رساندند. آغاز كار روانشناسي ورزشي ميان پارالمپيكي‌ها هم از ديگر افتخارات ستاد است.
رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك 2008 پكن با تاكيد بر اين‌كه عملكرد كميته تغذيه ورزشي بازي‌ها رضايت‌بخش نيست، خاطرنشان كرد: اين قسمت چيزي است كه نياز مستقيم به اعتبارات دارد اما با توجه به كمبود اعتبارات اين قسمت نتوانسته كار خودش را انجام دهد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا كميته‌ پارالمپيك چند تن از ورزشكاراني را كه سهميه‌ ورودي پارالمپيك كسب كرده‌اند را به پكن نمي‌برند، گفت: براي اين اقدام هم مجبور شديم، هم تصميم گرفتيم. كمبود اعتبارات اين كميته را مشكل متعارف تلقي نكنيد! در شش ماهه دوم حقوق ورزشكاران را نداده‌ايم با اين حال چطور مي‌توانيم آنها را آرام كنيم. به خاطر اين مشكل اعتبارات فكر مديريتي ايجاب مي‌كند سرمايه و اعتبارات را براي نتيجه‌گيري بيشتر و بهتر روي نقاط خاص برنامه‌ريزي كنيم.
كارگري افزود: اعتبارات پارالمپيك در سال 86، يك ميليارد و 600 ميليون تومان بود كه از اين مبلغ يك ميليارد و 435 ميليون آن را داده‌اند اين‌ها در حالي است كه هزينه‌هاي ما در سال گذشته 2 ميليارد و 50 ميليون بود. همين محدوديت اعتبارها باعث شده كه ما برخي از اعزام‌ها را نتوانيم انجام دهيم. در سال 87 بودجه ما يك ميليارد و 800 ميليون تومان بود. در فاصله‌ دو ماه تا بازي‌هاي پارالمپيك پكن از تمام اين بودجه تنها 300 ميليون را داده‌اند. با اين مشكلات ما تيم‌ها را آماده كرده‌ايم. چه كار بايد مي‌كرديم.
وي گفت: دو راهكار براي حل اين مشكل داشتيم. يا بايد برخي تيم‌ها اعزامي را حذف مي‌كرديم و يا اينكه نفراتي كه حدس مي‌زنيم در پكن شرايط مطلوب را كسب نمي‌كنند، حذف كنيم. كفاشيان براي حل مشكلات مالي قول‌هايي داده كه اين هفته مشخص مي‌شود. تصميم پارالمپيك بعد از بازي‌هاي آتن راهبرد قهرمان پروري و كسب مدال در پكن بود كه همين روند را در اعزام‌ها در پيش گرفته است.

در اولويت بندي بودجه‌ها درست عمل كنند
رييس ستاد بازي‌هاي پارالمپيك پكن گفت: مسوولان كميته ملي المپيك كه تعهد تامين اعتبارات مالي پارالمپيك را برعهده دارند، بايد فكري كنند. نمي‌گويم كه تيم‌هاي المپيكي كه در فرهنگ ما جايي ندارند يا شرايط‌شان در المپيك مشخص است را حذف كنند، بلكه مي‌گويم در اولويت بندي بودجه‌ها درست عمل كنند.
كارگري افزود: افتتاحيه بازي‌هاي پارالمپيك 16 شهريورماه است كه شرايط نسبت به آتن فرق مي‌كند. در اين رقابت‌ها رقيب جدي به نام چين وجود دارد كه بدون ترديد مدال‌ها را درو خواهد كرد. ادغام كلاس‌بندي‌هاي پزشكي هم دليل دومي است كه ممكن است مدال‌هاي ايران نسبت به آتن كمتر شوند.
وي با اشاره به اينكه فاصله‌ ميزان جوايز المپيكي ما با پارالمپيك‌ها عادلانه نيست، گفت: ما به دنبال جذب تساوي جوايز نيستيم چرا كه با توجه به مدال‌هاي پارالمپيكي آن موقع سازمان بايد تمام بودجه خود را جايزه بدهد. نگاه سيستمي و شرايط ورزش را در نظر داريم. نمي‌گوييم پارالمپيكي جوايزي در حد المپيكي‌ها بگيرند اما، اين هم درست نيست كه يك ورزشكار پارالمپيكي با آن محدوديت‌ها به سطح قهرماني پارالمپيك برسد و تنها يك پنجم افراد سالم جايزه بگيرد. اين مسايل روي روحيه بچه‌ها تاثير مي‌گذارد. در حال رايزني هستيم تا شرايط جوايز بهتر شود.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن