تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821317792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعالان ضدجهاني شدن در اطراف محل برگزاري اجلاس سران گروه ‪ ۸‬مستقر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فعالان ضدجهاني شدن در اطراف محل برگزاري اجلاس سران گروه ‪ ۸‬مستقر شدند
به گزارش تلويزيون سراسري ژاپن (ان .اچ .كي )، اين فعالان خود را آماده مي كنند تا همزمان با آغاز بكار اجلاس سران عضو گروه ‪۸‬از فردا صبح (دوشنبه ) فريادهاي اعتراض آميز خود را نسبت به اين نشست سر دهند.

به گزارش ايرنا به نقل از ان .اچ .كي ،اين عده كه از فعالان ضد جهاني شدن ژاپني ، كشورهاي عضو گروه ‪ ۸‬و ديگر كشورهاي غير عضو هستند، معتقدند ، جهاني شدن موجب گسترش فقر و شكاف شديد بين فقير و غني در جهان شده است .

آنها همچنين مي‌گويند كه روند جهاني شدن به تخريب بيش از پيش محيط زيست در جهان منجر شده است .

فعالان ضد جهاني شدن درنظر دارند تا پايان نشست سه روزه سران گروه ‪۸‬ چادرهاي خود را در منطقه برپا نگه دارند و با برگزاري تجمعات و گردهماييهاي اعتراض آميز ، مخالفت خود را با برگزاري اين نشست اعلام كنند.

سازمان پليس ملي ژاپن همزمان با نزديك شدن زمان آغاز بكار نشست سران هشت كشور بزرگ صنعتي عضو گروه ‪ ۸‬در ژاپن ، تدابير امنيتي در توكيو ، پايتخت اين كشور و همچنين استان هكايدو را تشديد كرد.

اين سازمان ‪ ۲۰‬هزار نيروي پليس از جمله نيروهاي ضد شورش را درهكايدو و ‪ ۲۰‬هزار نيروي پليس را نيز براي مقابل با هرگونه حملات تروريستي در نقاط پر ازدحام توكيو از جمله ايستگاههاي قطار، فرودگاهها و سفارتخانه‌هاي كشورهاي شركت‌كننده دراين نشست مستقر كرده است .

بخشي از ‪ ۲۰‬هزار پليس مستقر در استان هكايدو ديروز (شنبه )با معترضين به برگزاري اين نشست درگير شدند و چهار نفر از جمله يك عكاس خبرگزاري رويتر را بازداشت كردند.

اجلاس سه روزه سران هشت كشور بزرگ صنعتي عضو گروه ‪ ۸‬متشكل از آمريكا، روسيه ، ژاپن ، انگليس ، فرانسه ، ايتاليا ، كانادا و آلمان از فردا( دوشنبه )در شهر توياكو در استان هكايدو واقع در شمال ژاپن آغاز بكار مي كند.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن