تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816433103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات
درختان بزرگراه همت نياز به آرايش دارند

درختان حاشيه بزرگراه همت واقع در نزديكي سازمان محيط‌زيست روي زمين پخش شده‌اند و نياز به ساماندهي و آرايش دارند.

شهروندي از تهران‌

اتوبوسراني مسير تجريش - انقلاب دوباره برقرار شود

شركت واحد در اقدامي شتابزده، اتوبوس‌هاي بليتي مسير ميدان تجريش - ميدان انقلاب (خط 10 - 11) را جمع كرده است. حال آن كه اكثريت مسافران اين خط را دانشجويان تشكيل مي‌دهند كه حتي از مناطق اطراف شميران مانند لواسان، خود را به ميدان تجريش مي‌رسانند تا از آنجا با اتوبوس به ميدان انقلاب و دانشگاه بروند. از شركت واحد تقاضا مي‌شود مسير اتوبوسراني ياد شده را دوباره برقرار كند و اگر اين مسير را طولاني تشخيص مي‌دهد، به جاي يك بليت، دو بليت از مسافران بگيرد.

مسافر شركت واحد

قطع سهميه بنزين خودروهاي داخلي بي‌مورد است‌

خودروهايي مانند را كه لوكس و پر مصرف تشخيص داده‌ اند، چرا اجازه ساخت در ايران را يافته‌اند و اگر توليد خودروهاي داخلي به نفع كشور و مصرف‌كنندگان است، چرا سهميه بنزين آنها را قطع مي‌كنند؟ آيا اين سياست مصداق ضرب‌المثل يك بام و دو هوا نيست؟

تلفن به خط ارتباطي‌

بوي تعفن اهالي اين كوچه را كلافه كرده‌

حدود دو ماه است كه بوي تعفن چاه توالت ساكنان كوچه ميرشريفي روبه‌روي چلوكبابي لوكس طلايي را به شدت آزار مي‌دهد و آنان را كلافه كرده است. از شهرداري منطقه و يا ديگر مسئولان ذي‌ربط تقاضا داريم به اين مشكل رسيدگي كنند.

از ساكنان كوچه‌

بي‌توجهي به تفكيك قسمت‌هاي آقايان و خانم‌ها

اغلب رانندگان اتوبوس‌هاي ريالي مسير ميدان آزادي - ميدان تجريش بر تفكيك قسمت‌هاي آقايان و خانم‌ها در اتوبوس‌هاي ياد شده، نظارت دقيق ندارند و در نتيجه ورود آقايان به قسمت خانم‌ها، براي آنان مزاحمت‌هايي ايجاد مي‌كند.

خواهر من هر روز صبح و عصر در ايستگاه بيمارستان ميلاد ناچار است سوار اين اتوبوس‌ها شود و همواره از موضوع يادشده گله‌مند است.‌

تلفن به خط ارتباطي‌

پاداش شهرداري به تيم فوتبال چه توجيهي دارد؟

روزنامه‌ها نوشته بودند كه شهرداري تهران به تيم فوتبال استقلال به دليل كسب مقام قهرماني در مسابقات جام حذفي 200 ميليون تومان پاداش مي‌دهد. حال آن كه شهروندان عوارض نوسازي مي‌پردازند تا خرج عمران و آبادي شهرشان شود، نه اين كه به عنوان پاداش به يك تيم فوتبال و آن هم يك تيم خاص تعلق گيرد.

شهروند تهراني‌

براي بيمه تكميلي به فيش حقوق نياز دارم‌

75 ساله و بازنشسته آموزش و پرورش هستم كه دوبار سكته قلبي كرده‌ام و براي آن كه در صورت پيش آمدن مشكلات بعدي بيماري بتوانم از بيمه تكميل درمان فرهنگيان بازنشسته استفاده كنم، به اداره بيمه حافظ مراجعه كردم. در آنجا از من مداركي از جمله فيش حقوق خواستند، اما به هر جا مراجعه كردم، نتوانستم فيش حقوق خردادماه خود را دريافت كنم. زيرا اغلب اوقات فيش‌هاي حقوقي بازنشستگان آموزش و پرورش را در شعب مربوطه بانك‌ها، روي هم مي‌ريزند كه در نتيجه به گوشه و كنار مي‌افتد و گم مي‌شود برخي ماه‌ها فيش‌ها تحويل بانك نمي‌شود به دليل بيماري بيش از اين نمي‌توانم به دنبال فيش حقوقم باشم و اين در حالي است كه به بيمه تكميل درمان، بسيار نياز دارم و نمي‌دانم چه كنم؟

خانم نيك بين‌

ضرورت تقويت كلانتري 161 ابوذر

براي مبارزه با اراذل و اوباش مناطق وصفنارد و ابوذر، لازم است مكان بزرگتر و ماموران انتظامي بيشتري در اختيار كلانتري 161 ابوذر قرار گيرد تا اين عزيزان با توان و امكانات فراوانتري بتوانند امنيت مردم را تامين كنند.

حسيني - از منطقه وصفنارد

بازسازي بافت‌هاي فرسوده و گراني مسكن‌

بازسازي بافت‌هاي فرسوده شهر تهران و ساخت آپارتمان‌هاي جديد به جاي آن‌ها، در صورتي موجب افزايش قيمت مسكن نخواهد شد كه اين واحدهاي تازه ساز توسط كارشناسان ذي‌صلاح قيمت‌گذاري و زير نظر دولت، به نيازمندان واقعي فروخته شود.

محسن جواداللهي‌

تضعيف برخي افراد، ايراد ندارد!

اگر انتقاد از كسي يا كاري همراه با به كار بردن الفاظ ركيك و كلمات توهين‌كننده باشد، البته جايز نيست. اما اگر به بهانه اين كه انتقاد موجب تضعيف فرد و يا برنامه‌اي مي‌شود، با انتقاد مخالفت‌كنند، در صورتي كه آن فرد يا برنامه ايرادهايي داشته باشد، انتقاد كار پسنديده‌اي محسوب مي‌شود و به نظر من تضعيف آنها هم ايرادي ندارد.

تلفن به خط ارتباطي‌

اجازه ندهند دست نياز به سوي ديگران دراز كنيم‌

يكي از مسئولان در گفتگوي تلويزيوني ادعا كرده بود كه افرادي با حقوق و در آمد 60 تا 120 هزار تومان در ماه هم زندگي مي‌كنند. با توجه به خط فقر كه در تهران 700 هزار تومان اعلام شده است. آيا با ارقام يادشده مي‌توان در اين شهر زندگي كرد؟

ما بازنشستگان كه عمري را با عزت نفس زندگي كرده‌ايم، با حقوق 200 هزار تومان در ماه دچار مشكلات جدي مالي هستيم و مسئولان ذي‌ربط اجازه ندهند در سال‌هاي پاياني عمر، دست‌ نيازمان را به سوي ديگران دراز كنيم و اگر از اين كار ناتوانند، لااقل به ما بگويند كه به كجا پناه ببريم؟!‌

يك خانم بازنشسته‌

مشكل اصلي مسكن است، نه پودر!

دولت محترم توجه كند كه مشكل اقشار كم درآمد جامعه، ارزان يا گران شدن اقلامي مانند پودر لباسشويي نيست، بلكه پرداخت كرايه خانه‌هاي سنگين است كه تمامي در آمد ما را مي‌بلعد و در نتيجه حل مشكل مسكن بايد در اولويت قرار گيرد.

الف، ب، ت - كرج‌

ماليات و عواض خودروهاي گران قيمت‌

قطع سهميه بنزين خودروهاي به اصطلاح لوكس و گران قيمت توجيه قانوني و منطقي ندارد. زيرا براي واردات هر دستگاه از آنها بين 20 تا 120 ميليون تومان عوارض و ماليات به دولت پرداخته شده است كه اگر اين عوارض مانند خودروهاي ساخت داخل محاسبه و دريافت شود، حاضريم بنزين آزاد را ليتري 1000 تومان و بيشتر هم بخريم.

دارنده خودروي گران قيمت‌

افزايش قيمت شير يارانه‌اي‌

شير يارانه‌اي كه مورد مصرف اقشار كم درآمد است،‌ناگهان 25 درصد گران شده و به 250 تومان افزايش يافته است. جا دارد مسئولان امر دليل اين افزايش قيمت را به مردم اعلام كنند.

سيد امير مرتضوي‌

گراني مداوم ماست‌

ماست چوپان در ماههاي اخير به تدريج قيمتش گران و گرانتر مي‌‌شود، مسئولان توجهي بنمايند.‌

شهروند تهراني‌

سهميه آب تعاوني ايثارگران قطع شده است‌

عليرغم دستور وزير محترم نيرو و نامه‌نگاري‌هاي چند تن از نمايندگان مجلس با مسئولين براي تخصيص سهميه آب به تعاوني ايثارگران كردان سهميه آب اندكي كه سه سال پيش از سوي سازمان آب منطقه‌اي تهران به اين تعاوني اختصاص داده شده بود نيز قطع شد. متأسفانه مسئولين فعلي سازمان آب منطقه‌اي تهران به دستورات توجهي نمي‌كنند، لذا ساكنين اين منطقه كه از خانواده‌هاي شهدا و جانبازان هستند با مشكل بي‌آبي مواجه هستند.از مسئولين ارشد دولت مي‌خواهيم فكري براي مشكل اين افراد بكنند.

از اعضاي تعاوني ايثارگران كردان‌




 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن