واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: samadsam28-09-2009, 03:42 PMبازم اومدم با یه کار ساده تر یه سوال تکسچر رو از چه طریقی بهش اعمال کنم متاسفانه موقع رندر تکسچر قسمتی از مدل به صورت نامنزم در می یاد یعنی بزگ و کوچیک هست با تشکر از تمامی دوستان از جمله کوروش همایون شهاب و Hrgh2 http://samadblaj.persiangig.com/max/کارای%20من/House%20%281%29.gif http://samadblaj.persiangig.com/max/کارای%20من/House.gif HOMAYOON.F28-09-2009, 04:28 PMآفرین صمد جان، مدلینگت که خوب شده... فقط وقتی داری خونه و ساختمون میسازی، واسه طبیعی شدن کار باید قوائد و قوانین معماری رو در نظر بگیری. اگه اینکارو نکنی مث این میمونه که بخوای یه انسان رو بدون در نظر گرفتن آناتومی بسازی. الان با توجه به اینکه تازه شروع کردی اینو خیلی خوب ساختی. واسه تکسچر دادن هم از دو مودیفایر UVW Map و Unwrap UVW استفاده میشه... zenoos28-09-2009, 04:34 PMكارت خوبه ولي بايد بيشتر كار كني . براي اون مشكل بايد از uv استفاده كني. براي سقف هم سعي كن از قرمز استفاده نكني يا حد اقل به اين جيغي نباشه. hrgh228-09-2009, 04:46 PMخوب خوبه اما خیلی سادست یه جورایی عروسکی میزنه واسه یو وی میتونی از مادیفیر MapScaler استفاده کنی با تنظیم پارامتر Scale هم اندازه ها ردیف میشن در حالت حرفه ای تر هم از UVWmap میتونی استفاده کنی موفق باشی... SSS_HHH_OOO28-09-2009, 09:40 PMآفرین مدل جالبه بهتره مدلسازی رو از روی عکس انجام بدی تا جزییاتش زیاد باشه maxya30-09-2009, 06:57 AMآفرین... قشنگه samadsam30-09-2009, 05:23 PMآفرین صمد جان، مدلینگت که خوب شده... فقط وقتی داری خونه و ساختمون میسازی، واسه طبیعی شدن کار باید قوائد و قوانین معماری رو در نظر بگیری. اگه اینکارو نکنی مث این میمونه که بخوای یه انسان رو بدون در نظر گرفتن آناتومی بسازی. الان با توجه به اینکه تازه شروع کردی اینو خیلی خوب ساختی. واسه تکسچر دادن هم از دو مودیفایر UVW Map و Unwrap UVW استفاده میشه... همایون جان تا یه خورده جلو برم درستش می شه ممنونم از نظر ت كارت خوبه ولي بايد بيشتر كار كني . براي اون مشكل بايد از uv استفاده كني. براي سقف هم سعي كن از قرمز استفاده نكني يا حد اقل به اين جيغي نباشه. تشکر ولی من قواعد تکسچر دهی رو بلد نبودم و نداشتم که الان شما و دوستان راهنماییم کردن دیگه تو رندر بعدی باید با تکسچر ببینی خوب خوبه اما خیلی سادست یه جورایی عروسکی میزنه واسه یو وی میتونی از مادیفیر MapScaler استفاده کنی با تنظیم پارامتر Scale هم اندازه ها ردیف میشن در حالت حرفه ای تر هم از UVWmap میتونی استفاده کنی موفق باشی... شرمنده اولین مدل خونم بود و مدل توی این شکل کار نکردم و بیشترم ذهنییه ذهنی هم خیلی مشکله بابت نظر ات تحمیل کننده به مشکلات ممنون . آفرین مدل جالبه بهتره مدلسازی رو از روی عکس انجام بدی تا جزییاتش زیاد باشه تشکر خودمم تو همین فکر بودم. آفرین... قشنگه تشکر ولی تو اینده نمونه می شه بازم از همتون بابت نظرات ممنونم. :11::11::11: الان دارم یه صحنه قدیمی (تقریبا قصر) مدلینگ می کنم که فکر کنم از تمام مدل هام بهتر بشه تا حدودی از مدل رو کار کردم فیس ها ، ستون ها ... (شک نکنید می یام با یه طرح حرفه ای) سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1026]