تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813196006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:آخرين اخبار استقلال از زبان فتح الله زاده/ خرجهاي حساب شده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:آخرين اخبار استقلال از زبان فتح الله زاده/ خرجهاي حساب شده
مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اقدامات انجام شده براي جذب بازيكن و تدوين اساسنامه تاكيد كرد: در تمام مراحل و براي انجام هر فعاليتي حساب شده خرج مي كنيم.

علي فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: در فصل نقل و انتقالات به آنچه كه مدنظر داشتيم، دست پيدا كرديم. يكي از مهمترين اولويت هاي ما حفظ بازيكنان فصل گذشته و تقويت تيم با چهره هاي شاخص ليگ برتر بود كه تا به امروز تا حدود زيادي به اين هدف رسيده ايم.

براي جذب مهاجم عجله نمي كنيم
وي در ادامه از ثبت قرارداد ديگر بازيكنان مورد نظر تيم فوتبال استقلال تا فردا خبر داد و افزود: يكي از مهمترين اهداف ما جذب مهاجمي توانمند است كه در اين ارتباط عجله به خرج نمي دهيم. صبر مي كنيم تا بهترين گزينه مورد نظر را انتخاب كنيم. ممكن است تا پيش از اعزام تيم به اردوي تركيه اين بازيكن را جذب كنيم و يا حتي در روزهاي پاياني فصل نقل و انتقالات با مهره مورد نظر خود به توافق دست يابيم.

تمام خريدهاي ما با نظر قلعه نويي بوده است
مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان كرد: يكي از شانس هاي ما نسبت به ديگر تيم ها اين بود كه كادر فني تيم پيش از آغاز تمرينات و فصل نقل و انتقالات مشخص بود. روي همين اصل تمام فعاليت هاي تيم در فصل نقل و انتقالات زير نظر امير قلعه نويي انجام شد و او بود كه براساس كم و كاستي ها و ضعف هاي موجود، اقدام به جذب بازيكن كرد.

امسال تيم فوتسال نخواهيم داشت
وي در خصوص اينكه چرا تيم فوتسال استقلال براي حضور در دهمين دوره مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با مشكل مواجه شده است، گفت: سال گذشته بنابه دلايلي تيم فوتسال استقلال از سوي كميته انضباطي با جرايمي روبه رو شد كه در ادامه به تعليق فعاليت هاي اين تيم انجاميد. تقاضاي ما مبني بر رسيدگي به اين مشكل هم به نتيجه اي نرسيد تا اينكه در آستانه برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتسال قرار گرفتيم.

فتح الله زاده با تاكيد بر اينكه يكي از موارد جذابيت مسابقات فوتسال و تزريق حساسيت به اين رقابت ها حضور تيمي پرطرفدار چون استقلال است، افزود: با اين شرايط هيچ چيزي عايد ما نشده و همه ساله فقط در مسابقات ليگ فوتسال حضور داريم. صرف حضور تنها در مسابقات درست نيست و مي بايست خواسته هاي ما از همه نظر محقق شود. همه اين مسائل دست به دست هم داد تا فعلا ازتيم داري در مسابقات ليگ برتر فوتسال ممانعت به عمل آوريم.

با مسئولان كميته فوتسال مشكل نداريم
وي ادامه داد: تا زمانيكه كه وضعيت فوتسال كشور كاملا مشخص نشود در رقابت هاي باشگاهي شركت نمي كنيم اما اين بدان معنا نيست كه با مسئولان كميته فوتسال مشكل داريم. اعتراض ما به نحوه و شرايط برگزاري مسابقات فوتسال است، همانطور كه مي دانيد فوتسال يك ورزش سالني و زمستاني است، با اين شرايط چه دليلي دارد در اوج گرما و فصل تابستان ليگ فوتسال آغاز شود؟ البته در مورد مشكلات ديگري هم وجود دارد كه ترجيح مي دهم بدان نپردازم.

اساسنامه جديد استقلال تدوين شده است
مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه از تدوين اساسنامه جديد اين باشگاه خبر داد و گفت: با تلاش همه دوستان در هيئت مديره باشگاه استقلال به خصوص آقاي زريبافان طي چهار جلسه بحث و گفتگو كه بعضا تا پنج ساعت هم به طول مي انجاميد توانستيم نسبت به تدوين اساسنامه اقدام كنيم. خوشبختانه در اين اساسنامه نكات مثبتي پيش بيني شده است كه مي تواند در پيشبرد اهداف باشگاه بيش از پيش كمك حال ما باشد.

وي اظهارداشت: همانطور كه گفتم اساسنامه تدوين شده است و آن را براي تاييد نهايي به سازمان ثبت اسناد تحويل داده ايم. با توجه به اينكه كنفدراسيون فوتبال آسيا ضرب العجلي را براي اصلاح اساسنامه باشگاه هاي ايراني تعيين كرده، اين موضوع تا حد يك كار ملي داراي اهميت است. اميدوارم با توجه به ضرب العجل هايي كه فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا تعيين كرده اند در اسرع وقت اين اساسنامه تاييد شود و آن را تقديم فدراسيون فوتبال كنيم تا مشكلي از بابت حضور در مسابقات ليگ حرفه اي آسيا نداشته باشيم.

قلعه نويي خواهان حضور مربي جديد نشده است
فتح الله زاده با ابراز بي اطلاعي از حضور يك مربي تمرين دهنده در كادر فني تيم فوتبال استقلال گفت: تا به امروز آقاي قلعه نويي چنين درخواستي از ما نكرده است. قطعا اگر كادر فني استقلال در اين خصوص احساس نياز كند مربي مورد نظر آنها را به مجموعه فني تيم اضافه خواهيم كرد.

حساب شده پول خرج كرديم
مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به استراتژي اين باشگاه در فصل نقل و انتقالات ليگ برتر گفت: ما براساس تاكيد رئيس سازمان تربيت بدني در فصل نقل و انتقالات حساب شده خرج كرديم. براي عقد قرارداد شرايط خاصي را مدنظر داشتيم. بطور مثال به بازيكنان جديد بيش از بازيكني كه سال ها براي استقلال بازي كرده پول نداديم. سعي كرديم قراردادها را به نوعي تنظيم كنيم كه فاصله زيادي بين بازيكنان نباشد.

نمي توانستيم بيش از اندازه به توره پول بدهيم
فتح الله زاده خاطرنشان كرد: ما براساس اين استراتژي كه براي خود تعيين كرده بوديم در فصل نقل و انتقالات عمل كرديم. مثلا بازيكني مانند ابراهيم توره با اينكه مورد نظر مربيان تيم بود، به علت رقم درخواستي بالايش جذب نكرديم. اين مهاجم سنگالي بيش از 400 ميليون تومان از ما مي خواست كه عمل كردن به آن توازن را در تيم استقلال به هم مي زد. در نهايت ما نمي توانستيم بيش از اندازه به اين بازيكن پول بدهيم به همين دليل از عقد قرارداد با وي خودداري كرديم.

تيمي تكميل تر از فصل گذشته خواهيم داشت
فتح الله زاده تاكيد كرد: ما براي عقد قرارداد حتي مقابل بازيكنان خودمان هم ايستاديم. سقف مشخصي براي آنها تعيين كرده و از آن حد تجاوز نكرديم. بدين ترتيب تيم خوبي را تدارك ديديم كه حتي بهتر و تكميل تر از سال گذشته است.

با آيلتون مذاكره كرده ايم
مديرعامل باشگاه استقلال با تاييد خبر مذاكرات اين باشگاه با "آيلتون" برزيلي گفت: ما به شدت در پي جذب يك مهاجم توانمند و ششدانگ هستيم كه نيازهاي ما در بخش هجومي را مرتفع سازد. در همين راستا با چند مهاجم تراز اول مذاكره شده كه يكي از آنها "آيلتون" است اما هنوز با اين مهاجم برزيلي به توافق نرسيده ايم. شك نداشته باشيم كه يك مهاجم بزرگ تا پايان فصل نقل و انتقلات به استقلال خواهد آمد.

پورحيدري از سر دلسوزي اظهارنظر مي كند
وي در خصوص اظهارنظرهاي اخير پورحيدري كه برخي فعاليت هاي باشگاه استقلال را زير سئوال برده است، گفت: آقاي پورحيدري يكي از پيشكسوتان استقلال است كه امروز به عنوان يكي از اعضا هيئت مديره در خدمت ايشان هستيم. قطعا اين پيشكسوت باشگاه استقلال هرچه كه مي گويد از سر دلسوزي و در جهت كمك كردن به باشگاه محبوب خود است. ما از انتقادهاي وي نه تنها ناراحت نمي شويم بلكه سعي مي كنيم از آن در جهت پيشرفت و پيشبرد اهداف باشگاه بهره مند شويم.

فتح الله زاده تصريح كرد: تمام اعضا هيئت مديره باشگاه استقلال سعي مي كنند در يك جو سالم و به دور از تنش تيم را به موفقيت هاي بيشتر برسانند. در اين ميان اگر هم انتقادي باشد با ديده منت مي پذيريم، اما اين انتظار را داريم كه نقاط مثبت كار ما هم ديده شود كما اينكه پس از قهرماني تيم استقلال در جام حذفي همه به ما تبريك گرفتند.

مديرعامل باشگاه استقلال با تاييد خبر مذاكره با سياوش اكبرپور گفت: اين بازيكن از مهاجمان مورد تاييد امير قلعه نويي است كه براي حضورش در استقلال و عقد قرارداد به توافقاتي رسيده ايم. البته ما خواهان ادامه همكاري با جباري نيز هستيم اما منتظر مشخص شدن وضعيت او با تيم هاي خراجي هستيم.

وي در مورد جذب عماد رضا گفت: ما مهاجماني بزرگتر از عماد رضا مي خواهيم و هيچ مذاكره اي با اين بازيكن نداشته ايم.
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن