تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815129229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزيده اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گزيده اي از خطبه هاي نماز جمعه شهرستانها
دولت آمريكا؛ جنايتكارترين دولت جهان‌

اراك ---- نماينده ولي‌فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراك گفت: دولت آمريكا جنايتكارترين دولت جهان است و هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري ايران در سال 67 كه به شهادت 290 انسان بيگناه انجاميد، يكي از اين جنايات است.‌وي با بيان اينكه مسلمانان بايد با هوشياري مانع از جنايات و جسارتهاي آمريكا شوند، گفت: ملت و نيروهاي نظامي ايران متحد هستند و آمريكا جرات حمله به ايران را ندارد.

آيت‌الله محسني گركاني خواستار توجه بيشتر مسئولان به قشر آسيب‌پذير جامعه شد و گفت: افزايش عرضه كالا براي مقابله با گراني ضروري است.

تاكيد بر پرداخت زكات و دوري از اسراف‌

اروميه ---- حجت‌الاسلام والمسلمين حسني امام جمعه اروميه در خطبه‌هاي نمازجمعه، مسلمانان را به پرداخت زكات توصيه كرد و افزود: با پرداخت زكات نعمت‌هاي الهي افزايش مي‌يابد و غبار محروميت از جامعه برچيده مي‌شود.وي در ادامه با اشاره به بارش كم باران و كاهش توليد برخي محصولات كشاورزي مردم را به صرفه‌جويي و دوري از اسراف دعود كرد.

انگليس، در پي فتنه‌گري عليه مسلمانان‌

اردبيل ---- نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل گفت: خاندان سلطنتي انگليس با اعطاي جايزه و نشان به سلمان رشدي مرتد، قصد فتنه‌گري عليه مسلمانان را دارد و احساسات مسلمانان را جريحه‌دار كرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين عاملي با بيان اين كه دشمنان امروز تهاجم خود را به اسلام و مسلمانان آغاز كرده‌اند، گفت: حمله و قتل‌عام مسلمانان و هجوم فرهنگي به اسلام دو شيوه اين تهاجم است.

او تاكيد كرد كه، در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن بايد با ارائه تصويري زيبا از دين اسلام و پيامبر اكرم(ص) به جهانيان، به مقابله با آنها بپردازيم.

خطيب جمعه اردبيل از كمك‌هاي مردم اردبيل براي تاسيس دارالشفا در عتبات عاليات در عراق قدرداني كرد.

برخورد با اخلالگران امنيت عمومي‌

اصفهان ---- امام جمعه موقت اصفهان گفت: خواست مردم و مسئولان از دستگاههاي قضايي و امنيتي كشور، اين است كه با اخلالگران امنيت عمومي به شدت برخورد كنند.

حجت‌الاسلام اظهار داشت: طرح تشديد مجازات براي آدم‌ربايان، متخلفان و هنجارشكنان و تمام كساني كه عفت عمومي را جريحه‌دار مي‌كنند، در مجلس راي آورده است.

وي همچنين از تشكيل جلساتي با مسئولان اقتصادي اين استان درباره نظارت بر قيمت، گراني و چند نرخي بودن كالاها خبر داد و گفت: در اين نشستها تلاش شده تا با بخشي از مشكلات اقتصادي جامعه برخورد كنيم.

اتحاد جوانان، بهترين عبادت است‌

اهواز---- نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز، اتحاد جوانان براي پيشرفت جامعه اسلامي را در تمامي عرصه‌ها بويژه عرصه اقتصادي بهترين عبادت عنوان كرد.‌

آيت‌الله در خطبه‌هاي نماز جمعه اهواز گفت: با پيروزي انقلاب اسلامي وظيفه جوانان سنگين‌تر شده و فرد فرد آنها وظيفه دارند در سايه تعاليم ديني و اسلامي، دستاوردهاي علمي فراواني را براي كشور خود به ارمغان آورند.

نماينده ولي‌فقيه در خوزستان، در ادامه بر انجام عبادات در ماه رجب تاكيد كرد و گفت: دعاهاي ماه مبارك رجب گنج‌هاي گرانبهايي هستند كه خداوند در اختيار ما قرار داده و بايد به نحو احسن از آنها استفاده كنيم.

دولت در پي رفع مشكلات اقتصادي جامعه است‌

ايلام ---- امام جمعه موقت ايلام گفت: دولت در پي رفع مشكلات اقتصادي جامعه است و برنامه‌هاي متنوعي در اين زمينه در دست اجرا دارد.

حجت‌الاسلام مرادبيگي گفت: اگر تحولات اقتصادي در جامعه ايجاد شود و مردم و مسئولان در اين زمينه به دولت كمك كنند، مشكلات اقتصادي بر طرف خواهد شد.

مسئولان با گرانفروشان مقابله كنند

بجنورد---- نماينده ولي فقيه در منطقه مقاومت بسيج خراسان شمالي گفت: مسائلي كه اين روزها درباره دشمني آمريكا با ايران مطرح مي‌شود، چيز جديدي نيست و اين دشمني آمريكا با ايران مطرح مي‌شود، چيز جديدي نيست و اين دشمني با استقامت ملت ايران ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام رجايي اظهارات جديد وزير امور خارجه آمريكا مبني بر ارتباط ديپلماتيك با ايران را با عملكرد اين كشور در مورد جمهوري اسلامي مغاير اعلام كرد و اظهار داشت: اين در حالي است كه مسئولان ارشد آمريكايي از منافقان تروريست حمايت مالي مي‌كنند تا به كشور ما ضربه بزنند.‌

وي با اشاره به گراني‌هاي اخير در كشور گفت: مسئولان نظام بايد جلو گرانفروشان و محتكران را كه آب به آسياب دشمن مي‌ريزند بگيرند.‌

لزوم هوشياري مردم در برابر توطئه‌هاي استكبار

بيرجند ---- امام جمعه بيرجند بر لزوم هوشياري ملت ايران در برابر توطئه‌هاي استكبار جهاني تاكيد كرد.‌

حجت الاسلام با اشاره به تصويب بودجه در كنگره آمريكا براي ايجاد ناامني و اختلال در ايران گفت: محاصره‌هاي اقتصادي و تهديدهاي استكبار عليه ايران همواره وجود داشته است؛ اگر درست به وظايف خود عمل كنيم نبايد هيچ نگراني از تهديدهاي آمريكا و مخالفان اسلام داشته باشيم.‌او گفت: جاي تاسف است كه بعد از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامي، هنوز برخي از پست‌هاي كليدي در دست افرادي چون پاليزدار است كه با گرفتن وام 6 ميليارد توماني از بانك، بعد از 10 سال هنوز قسطي را پرداخت نكرده است.‌

ماليات ،حق مردم است‌

بندرعباس---- آيت‌الله امام جمعه بندرعباس از افرادي كه ماليات به آنان تعلق مي‌گيرد خواست، حق ملت را از اموال خود جدا كنند.‌

وي در ادامه به ماه رجب و فضيلتهاي آن اشاره و ابراز داشت: روزه گرفتن در اين ماه مستحب اعلام شده است.‌

مسئولان موانع توليد را برطرف كنند

بوشهر---- امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان بايد با حمايت از سرمايه‌گذاران، زمينه رشد توليد و توسعه صنعت را فراهم كنند.‌

آيت‌الله ايماني اضافه كرد: به دليل برخي مشكلات، فعاليت‌هاي كشاورزي صرفه اقتصادي ندارد و تناسب نداشتن درآمد با هزينه‌ها موجب مهاجرت فعالان اين بخش از روستاها به شهرها شده است.‌

وي هدايت سرمايه‌ها و منابع كشور را به سمت شغل‌هاي كاذب، موجب افزايش تورم و فشار بر قشرهاي آسيب‌پذير دانست.‌

مسلمانان نسبت به توطئه‌هاي انگليس سكوت نخواهند كرد

تبريز---- آيت‌الله در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز با اشاره به تجليل فريبكارانه دولت انگليس از نويسنده مرتد كتاب آيات شيطاني خاطرنشان كرد: مسلمانان نسبت به اين مساله سكوت نخواهند كرد.‌

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي افزود: خارج كردن سازمان منافقين از ليست سازمان‌هاي تروريستي، ديگر اقدام دولت انگليس است كه نشان از جدال آشكار آنان با مفاهيم انقلاب اسلامي است.‌

ايجاد جنگ رواني، شيوه جديد دشمنان‌

خرم‌آباد---- امام جمعه خرم‌آباد و نماينده ولي‌فقيه در لرستان گفت: دشمنان انقلاب با سياه‌نمايي و جنگ رواني براي ايجاد تفرقه و ناامني در كشور در تلاش هستند. حجت‌الاسلام ميرعمادي اظهار داشت: انگليسي‌ها با حذف نام منافقين از ليست گروهك‌هاي تروريست‌ و دفاع از سلمان رشدي، موضع خود را در برابر ملت ايران نشان داده‌اند. وي افزود: آمريكايي‌ها نيز در باتلاق افغانستان و عراق گرفتار شده‌اند و توان مبارزه با ديگر كشورها را ندارند.

وي اضافه كرد: اسرائيلي‌ها با هدف ايجاد ناامني به ايجاد جنگ رواني پرداخته‌اند؛ اين در حالي است كه كشور ايران در سايه تلاش‌هاي شبانه‌روزي همه آحاد ملت از امنيت بالايي برخوردار است. ‌

تأكيد بر اختصاص اعتبارات ويژه خشكسالي به گيلان‌

رشت---- امام‌جمعه موقت رشت خواستار اختصاص اعتبارات ويژه خشكسالي به استان گيلان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمين در خطبه‌هاي نماز جمعه رشت افزود: اعتبارات ويژه خشكسالي در اقتصاد كشاورزي و دامداري گيلان نقش بسزايي خواهد داشت.

امام‌جمعه موقت رشت در ادامه با اشاره به سالروز شهادت استاندار اسبق گيلان و معاون عمراني وي ياد و خاطره آنان را گرامي داشت.

تحريم‌ها؛ منشاء تحول نظام جمهوري اسلامي‌

زاهدان ---- نماينده ولي‌فقيه در سيستان و بلوچستان و امام‌جمعه زاهدان گفت: تحريم‌هايي كه از ابتداي شكل‌گيري انقلاب اسلامي تاكنون عليه ايران برنامه‌ريزي و اعمال شده، منشاء تحول و خيزش اساسي كشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمين افزود: اكنون با تلاش نخبگان داخلي، كشور به مرز خودكفايي در بسياري از زمينه‌ها رسيده است.




 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن