تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فارس گزارش مي‌دهد: شاخص كل بورس بعد از 4 سال وارد كانال12 هزار و 600 واحدي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهد: شاخص كل بورس بعد از 4 سال وارد كانال12 هزار و 600 واحدي شد
خبرگزاري فارس: شاخص كل بورس درست بعد از 4 سال وارد كانال 12 هزار و 600 واحدي شد و بعد از گذشت 725 روز ركورد جديدي را در ديدگان فعالان بازار سرمايه نشاند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، شاخص كل بورس در حالي روز گذشته با بازگشايي و رشد قيمت سهام فولاد مباركه، فولاد خوزستان و كشتيراني با جهش 590 واحدي ركورد جديدي را از لحاظ بيشترين رشد روزانه در طول تاريخ 41 ساله بورس به جا گذاشت كه دقيقا" بعد از 4 سال دماسنج بازار سهام وارد كانال 12 هزار و 600 واحدي شد و امروز از مرز 12 هزار و 606 واحدي نيز عبور كرد.
اين رويداد كه بعد از گذشت 725 روز كاري بورس به وقوع پيوست در نتيجه اثر عواملي اخبار خوش هسته‌اي، ركورد بازار مسكن، رشد قيمت‌هاي جهاني، عدم عرضه سهام، فشار تقاضاي خريد و ... بود كه از هفته‌ها پيش زمينه‌ساز رونق بورس شده بود.
به گزارش فارس، شاخص كل بورس در حالي طي 4 سال اخير در بالاترين عدد و اوج نمودار ايستاده كه با توجه به اثر مثبت خروج سه مرحله اي سيمان از سبد حمايتي، پيش‌بيني مي شود با بازگشايي نماد 28 شركت سيماني بورس و چند شركت سرمايه‌گذاري و مالك سهام سيماني، شاخص كل بورس از مرز 13 واحد نيز عبور كند كه در اين صورت ركورد ديگري شكسته خواهد شد.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن