تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816492754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به همراه 4 تيم دانشگاهي تيم روبوكاپ دانشگاه بناب به چين مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به همراه 4 تيم دانشگاهي تيم روبوكاپ دانشگاه بناب به چين مي رود
خبرگزاري فارس: رئيس دانشگاه آزاد بناب از اعزام تيم روبوكاپ اين دانشگاه به همراه چهار تيم دانشگاهي ديگر از كشورمان به چين خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مقصود كفشنوچي امروز در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران با اشاره به تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب افزود: در شش شهريور ماه سال 1364 اين واحد به عنوان نخستين دانشگاه آزاد اسلامي بخش در كشور با 210 دانشجو شروع به كار كرد و هم اكنون مي رود كه با حضور نزديك به 10 هزار دانشجو، به يكي از بزرگ ترين و زيباترين واحدهاي دانشگاهي تبديل شود.
وي با بيان اين كه شهريه دانشگاه آزاد در سراسر كشور ثابت است، اظهار داشت: بدون شك دانشجو واحدي را انتخاب خواهد كرد كه از لحاظ امكانات و فضاي آموزشي در سطحي بالا قرار گرفته باشد و دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب نيز با همين سياست فعالانه وارد عمل شده است.
كفشنوچي، دانشگاه آزاد واحد بناب را از لحاظ درجه بندي در سطح بسيار بزرگ اعلام كرد و افزود: اين واحد دانشگاهي با بيش از 9 هزار و 500 دانشجو و 61 رشته تحصيلي، بعد از تبريز در رتبه دوم قرار گرفته است و داراي سه دانشكده علوم انساني، فني، مهندسي و تحصيلات تكميلي است.
رئيس دانشگاه آزاد واحد بناب اضافه كرد: توسعه كارگاه ها و آزمايشگاه ها در دستور كار قرار دارد و هم اكنون نزديك به 50 آزمايشگاه و مجموعاً 45 هزار متر مربع فضاي آموزشي، رفاهي و خوابگاهي در اين واحد وجود دارد.
وي افزود: با وجود اينكه در تملك زمين هاي موجود سايت فعلي دانشگاه ضمن داشتن معارض هاي متعدد، بعضاً با پرونده هاي لاينحل با سابقه بيش از 12 سال نيز مواجه بوديم، ولي به لطف خدا و تلاش هاي مضاعف حقوقي، ضمن حل پرونده اين دعاوي در دادگاه هاي صالح، مساحت 7/6 هكتاري اين دانشگاه طي اقدامات مذكور، به 17 هكتار افزايش يافته است و به جرأت مي توان گفت، صاحب زيباترين محوطه دانشگاهي هم هستيم.
كفشنوچي، از انتشار نزديك به 17 مقاله بين المللي از سوي اساتيد دانشگاه آزاد بناب خبر داد و اظهار داشت: مجموعاً 420 هيئت علمي شامل اعضاي هيئت علمي تمام وقت، نيمه وقت و حق التدريس در اين دانشگاه مشغول آموزش هستند.
وي اعزام تيم روبوكاپ اين دانشگاه به همراه چهار تيم دانشگاهي ديگر از كشورمان به چين طي روزهاي آينده را از افتخارات ارزشمند اين دانشگاه برشمرد و گفت: واحد بناب در زمينه هاي فرهنگي و ورزشي همواره پيشتاز بوده و دانشجويان اين دانشگاه با كسب رتبه هاي برتر، توانسته اند جايگاه ويژه و ممتازي را براي اين واحد به ارمغان بياورند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب با اشاره به نقش جاسبي، در رشد و ارتقاي سطح علمي و فرهنگي كشور افزود: عملكرد دكتر جاسبي نقطه عطف و انقلابي در عرصه علمي و فرهنگي كشور است كه هيچوقت و با هيچ وسيله اي نمي توان آن را از ديد مردم فهيم و انقلابي ايران به دور نگاه داشت و انكار كرد.
وي در همين زمينه اذعان داشت: با وجود اينكه متأسفانه برخي درصدد تخريب شخصيت وي هستند، ولي دانشجويان، كاركنان و اساتيد دانشگاه هاي آزاد، همواره حمايت همه جانبه خود را از اين مرد بزرگ علمي و فرهنگي اعلام داشته و ابراز كرده اند.
رئيس دانشگاه آزاد بناب در ادامه اين گفتگو حضور دانشجويان را در هر شهري، موجب به وجود آمدن روح جواني و طراوت دانسته و گفت: كسب درآمد 40 ميليارد ريالي اين دانشگاه در طول هر ترم، در كنار پرداخت هشت نوع وام و نزديك به يك ميليارد ريال تخفيف شهريه، باعث شده است تا نشاط و پويايي واحد بناب بيش از پيش جلوه گر شود.
وي در خصوص برنامه هاي آتي اين دانشگاه، با اشاره به معماري منحصر بفرد مسجد بزرگ و در حال ساخت دانشگاه كه آميزه اي از معماري نوين و سنتي است، از احداث 23 هزار متر مربع فضاي آموزشي و فرهنگي طي يك برنامه مدون چهار ساله خبر داد و اظهار اميدواري كرد، بر اساس اين برنامه، بهره برداري از هشت هزار متر مربع فضاي آموزشي براي نيمسال دوم سال تحصيلي 88-87 تحقق يابد.
كفشنوچي پروژه ساخت هتل، كارگاه هاي آموزشي، فضاي آموزشي 105 كلاسه، كتابخانه و سالن آمفي تئاتر 1800متري را از ديگر طرح هاي عمراني و اولويت دار اين دانشگاه اعلام كرد.
براساس اين گزارش، در پايان اين نشست رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب با تأكيد بر اين كه ارتباط دو سويه اصحاب رسانه با دانشگاه، مي تواند روند رشد و توسعه اين واحد را هموارتر كرده و برپويايي آن بيافزايد، از روابط عمومي دانشگاه خواست تا در زمينه ارتباط تنگاتنگ و گسترده با اصحاب قلم و رسانه اهتمام ورزد.
اين گزارش مي افزايد، شهرستان 125 هزار نفري بناب با بيش از 15 هزار دانشجو و با دارا بودن شش مركز بزرگ دانشگاهي و بزرگ ترين حوزه علميه شمال غرب كشور، به عنوان شهر علمي-مذهبي، در 127 كيلومتري جنوب مركز استان آذربايجان شرقي واقع شده است.
انتهاي پيام/ع
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن