تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819311905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روند صعودي مصرف بنزين و گازوييل در دومين هفته تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: روند صعودي مصرف بنزين و گازوييل در دومين هفته تابستان


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: انرژي

مصرف بنزين در هفته گذشته (8 تا 14تير) معادل 490.9 ميليون ليتر بود كه بيانگر متوسط مصرف روزانه 70.1 ميليون ليتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ميزان گازوييل مصرف شده در همين مدت نيز 649.3 ميليون ليتر بود كه از متوسط مصرف روزانه 92.7 ميليون ليتر حكايت مي‌كند.

در اين راستا بيشترين ميزان مصرف بنزين مربوط به روز پنج‌شنبه (13 تير) با مصرف 77.3 ميليون ليتر بوده است. همچنين كمترين ميزان مصرف بنزين در هفت روز گذشته مربوط به روز جمعه (14 تير) با 61.4 ميليون ليتر بود. همچنين بيشترين ميزان مصرف گازوييل كشور مربوط به روز شنبه (8 تير) با مصرف 103.2 ميليون ليتر بوده است. همچنين كمترين ميزان مصرف گازوييل در هفت روز گذشته مربوط به روز جمعه (14 تير) با 65.8 ميليون ليتر بود.

ميزان مصرف بنزين استان تهران در هفته گذشته 93 ميليون ليتر (متوسط مصرف روزانه 13.2) و گازوييل 50.3 ميليون ليتر (متوسط مصرف روزانه 7.1) بوده است.

براساس آمار رسمي شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران، بيشترين مصرف بنزين استان تهران مربوط به روز ‌پنج‌شنبه (13 تير) با 14.5 ميليون ليتر و كمترين ميزان مصرف بنزين در استان تهران مربوط به روز جمعه(14 تير) با 11.6 بوده است. همچنين بيشترين مصرف گازوييل استان تهران مربوط به روز ‌چهار‌شنبه (12 تير) با 14.2 ميليون ليتر و كمترين ميزان مصرف گازوييل در استان تهران مربوط به روز جمعه (14 تير) با 5 ميليون ليتربوده است.

گفتني است، مقايسه آمار مصرف بنزين كشور در هفته گذشته نسبت به مصرف 479.6 ميليون ليتري هفت روز پيش از آن (1 تا 7 تير) از افزايش 11.3 ميليون ليتري معادل 2.3 درصدي خبر مي‌دهد. همچنين مقايسه مصرف گازوييل هفته گذشته نسبت به هفت روز پيش از آن با مصرف 634.7 ميليون ليتر از افزايش 14.6ميليون ليتري (2.2 درصد) حكايت مي‌كند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن