تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نبايد در تعيين مصداق بدحجابي اعمال سليقه شخصي صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نبايد در تعيين مصداق بدحجابي اعمال سليقه شخصي صورت گيرد
بندرعباس - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در هرمزگان گفت: نبايد اجازه داد مصداق تعيين بد حجابي اعمال سليقه شخصي باشد و مردم در اين راه دچار مشكل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در بندرعباس، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي ظهر امروز در نشست شوراي فرهنگ عمومي هرمزگان افزود: مصداق تعيين بدحجابي در جامعه بايد با نظر ولي فقيه و يا نماينده وي صورت گيرد و هر گونه اعمال نظر شخصي موجب ايجاد بدبيني نسبت به احكام اسلام و نظام مي شود.

وي گفت: بايد به صورت اصولي و منطقي جهت فعاليتهاي فرهنگي در جامعه را به سويي سوق داد كه اصلاح گرايانه برخي معضلات و مشكلات جامعه را شناسايي و حل كند و نيازي به برخوردهاي موردي در مورد آنها نباشد.

نعيم آبادي احيا امر به معروف در جامعه را ضروري دانست و گفت: نحوه اجراي اين فريضه بايد با متانت، صبوري و آگاهي صورت گيرد و هرگز در حين اجراي اين فريضه موجب نشويم كه برخي به دين و اسلام بدبين شوند و دين گريزي به وجود بيايد.

نماينده مردم هرمزگان در خبرگان رهبري از دستگاههاي متولي امر به معروف در اين استان خواست: افرادي را براي اجراي اين طرحها مورد استفاده قرار دهند كه ضمن دارا بودن شرايط ديني و عقيدتي لازم، خوش اخلاق و آگاه به مقتضيات روز باشند.

امام جمعه بندرعباس بر لزوم انجام فعاليتهاي پژوهشي در حوزه بدحجابي تاكيد كرد و گفت: هر چه جامعه اي بتواند بيشتر در حوزه فرهنگي سرمايه گذاري كنند به همان ميزان در ساير حوزه ها نيازمند هزينه كرد كمتري است زيرا فرهنگ در تمامي امور جامعه تاثير گذار و ضروري است.

معاون سياسي و امنيتي استانداري هرمزگان نيز در اين نشست بر لزوم تشكيل كارگروههاي تخصصي در حوزه فرهنگ تاكيد كرد و گفت: دولت نهم خود را ملزم به پشتيباني از بخش فرهنگ جامعه مي داند و تا به امروز نيز از هيچ كوششي در اين راستا دريغ نكرده و استانداري هرمزگان آماده است تا با پرداختن هر چه بيشتر اصولي و علمي به برنامه ها، زمينه توسعه هر چه بيشتر فرهنگي هرمزگان را فراهم كند.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن