تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف واگذاري مسئوليت تعيين قيمت آرم طرح ترافيك دخالت در امور شهرداري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قاليباف واگذاري مسئوليت تعيين قيمت آرم طرح ترافيك دخالت در امور شهرداري است
محمدباقر قاليباف روزشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد واگذاري مسئوليت تعيين قيمت طرح ترافيك به شوراي عالي ترافيك تاكيد كرد:
طبق اطلاع حاصله ، در جريان اين مصوبه، فقط موضوع تعيين قيمت مطرح نبوده و در مورد تعيين محدوده ترافيك و نوع كارت نيز تصميم‌گيري خواهد شد.

وي گفت: دولت اين مصوبه را به تصويب رسانده و مسئوليت آن را به شوراي عالي ترافيك منتقل كرده ، در حالي كه قبلا اين مسئوليت جزو حيطه وظايف شهرداري‌ها بود.

وي اظهارداشت: به نظر مي‌رسد، اين موضوع همان متمركز كردن امور و دخالت در كار شهرداري هاست.

قاليباف ادامه داد: اين اقدام دولت را درست و صحيح نمي‌دانم، اما اگر چنين تصميمي گرفته شود، انجام مي‌دهيم.

وي تصريح كرد: شهرداري تهران، به هيچ وجه در جريان واگذاري اين اختيار به شوراي عالي ترافيك نبوده ومخالف اين موضوع مي‌باشد.

شهردارتهران همچنين درخصوص صدورمجوزبراي ساخت كارخانه پره‌هاي توربين درداخل محدوده شعاع ‪ ۱۲۰‬كيلومتري تهران توسط دولت تصريح كرد: موضوع خروج صنايع آلاينده از شهر تهران و ساخت اين كارخانجات در خارج از شعاع ‪۱۲۰‬ كيلومتري، يكي از مصوبات مهم خود دولت بوده كه تاثير زيادي در رفع معضل آلودگي هوا دارد.

وي با تاكيد بر اينكه معضل آلودگي هوا، از مهمترين مشكلات شهر تهران است، افزود: اخيرا از طريق رسانه‌ها متوجه ارائه اين مجوز توسط دولت شده ايم كه در اطراف شهر تهران، مجوز ساخت به يكي از كارخانجات صنايع آلاينده داده شده است.

شهرداري تهران گفت: ما در مجموع با هر گونه صنعتي كه باعث آلودگي حريم شهر تهران شود و بر مشكلات پايتخت بيفزايد، مخالفيم.

قاليباف با تاكيد بر اينكه شهرداري تهران، به هيچ وجه مجوز ساخت كارخانجات و صنايع آلاينده در محدوده شهر تهران را نمي‌دهد، تصريح كرد:
انتقال صنايع به شعاع ‪ ۱۲۰‬كيلومتري شهر تهران، مجاز است، اما كارخانجاتي كه در نزديكي شهر تهران باشند، قطعا براي اين شهر باعث بروز آلودگي مي شود.

وي افزود: به هيچ وجه از دليل تصميم دولت اطلاع ندارم، اما اميدوارم در مورد اين موضوع، تجديد نظر صورت گيرد و صنايعي كه آلودگي ندارند، به اين بخش منتقل شوند.

وي در خصوص شكايت همسايگان ساختمان هفت طبقه كه به تازگي در سعادت آباد تخريب شده ، از شهرداري تهران، گفت: اطلاعي از اين شكايت ندارم.

قاليباف اظهارداشت: از زماني كه دادگاه اجازه تخريب به شهرداري داد، بدون فوت وقت، تخريب اين ساختمان شروع شد، چرا كه در حكم دادستاني زمان تخريب املاك مشخص مي‌شود.

به گفته وي همسايگان اين ساختمان به عنوان شهروندان تهراني در اين حادثه آسيب ديده‌اند و شهرداري تهران زمينه اسكان اين افراد را تا ترميم كامل منازلشان در يكي از هتل‌هاي تهران داده مهندسان شهرداري نيز در حال ترميم اين ساختمان هستند. ك/‪۳‬
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن