تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش اسرائيل درباره چهار ديپلمات ايراني تحويل حزب‌الله نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گزارش اسرائيل درباره چهار ديپلمات ايراني تحويل حزب‌الله نشده است
برخلاف ادعاي برخي رسانه‌ها، گزارش رژيم صهيونيستي درباره چهار ديپلمات ايراني هنوز تحويل حزب الله نشده است.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس، روزنامه هاآرتص اسرائيل و برخي رسانه هاي غربي مدعي شده اند كه گزارش رژيم صهيونيستي درباره سرنوشت چهار ديپلمات ايراني تحويل حزب الله لبنان شده است در حالي كه اين گزارش هنوز به حزب الله ارسال نشده است.

بر اساس هماهنگي ها در جريان روند تبادل اسرا ميان حزب الله و رژيم صهيونيستي، قرار است حزب الله گزارشي از سرنوشت ران آراد خلبان مفقود شده اسرائيلي به سازمان ملل بدهد و در مقابل رژيم صهيونيستي نيز گزارشي از سرنوشت چهار ديپلمات ربوده شده ايراني تحويل نماينده ويژه سازمان ملل بدهد تا وي نيز اين گزارش را براي مسئولان حزب الله ارسال كند.

در حالي حزب الله گزارش خود درباره سرنوشت "ران آراد" را ارسال كرده است، هنوز رژيم صهيونيستي گزارش خود درباره چهار ديپلمات را ارسال نكرده اما برخي رسانه ها مدعي شده اند كه اين گزارش ارسال شده است.

به نظر مي رسد با حساس شدن موضوع تبادل اسرا و ارائه گزارش درباره سرنوشت چهار ديپلمات ايراني، برخي رسانه هاي صهيونيستي پيشاپيش وارد ماجرا شده و مي كوشند در روند روشن شدن سرنوشت چهار ديپلمات ايراني اخلال ايجاد كنند و مسئولان اين رژيم را به سمت ارائه گزارشي مجعول از سرنوشت اين چهار نفر سوق دهند.

محسن موسوي كاردار، احمد متوسليان وابسته نظامي سفارت، كاظم اخوان عكاس و خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران و تقي رستگار مقدم راننده آنها روز چهارم ژوئيه 1982 ميلادي كه بيروت در محاصره نظاميان رژيم صهيونيستي بود، هنگام انتقال از شمال لبنان به بيروت در ايست بازرسي منطقه "برباره"در شمال بيروت ربوده شدند و از آن زمان تاكنون از سرنوشت آنها اطلاعي در دست نيست.

مقامات ايراني و لبناني تاكيد دارند، با توجه به همكاري نيروهاي لبناني در آن زمان با رژيم صهيونيستي چهار ديپلمات ربوده شده ايراني به اين رژيم تحويل داده شدند و آنها هم اكنون در يكي از زندان‌هاي اين رژيم در فلسطين اشغالي زنداني هستند.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن