تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812811278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - بازگشت امپراتور به پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: ورزش - بازگشت امپراتور به پرسپوليس


ورزش - بازگشت امپراتور به پرسپوليس

پريسا قهرماني: داستان دنباله‌دار اعلام نام سرمربي پرسپوليس با امضاي قرارداد افشين قطبي به پايان رسيد. در شرايطي كه مذاكرات اوليه با سرمربي فصل قبل از دو هفته قبل آغاز شده بود قرارداد او پنج‌شنبه شب در دوبي به مدت دو سال با پرسپوليس به امضا رسيد. حسين هدايتي عضو تازه‌وارد هيات‌مديره طرف مذاكره‌كننده با قطبي در دوبي بود.

انتخاب دوباره قطبي بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف اتفاق افتاد. بعد از معرفي كادر هيات‌مديره و مديرعامل جديد، داريوش مصطفوي در اولين اظهار نظر رسمي خود اعلام كرد كه توميسلاو ايويچ را به پرسپوليس مي‌آورد. سرمربي سابق كروات تيم‌ملي البته زودتر از زماني كه تصور مي‌شد درخواست پرسپوليسي‌ها را رد كرد تا همه چيز وارد مراحل تازه‌تري شود. مسوولان باشگاه هر روز از مذاكره با گزينه‌هاي جديدي خبر مي‌دادند كه در نهايت تمام آنها در مرحله گفت‌وگوهاي اوليه باقي ماند. از طرح نام‌هايي مثل مجيد جلالي، حميد درخشان و بيژن ذوالفقارنسب تا گزينه‌هاي خارجي مانند آلبرتو زاكروني ايتاليايي. اين در حالي بود كه سخنگوي پرسپوليس از در جريان بودن گفت‌وگوها با چند گزينه از آلمان و فرانسه هم خبر مي‌داد اما درست در همين شرايط بود كه نام افشين قطبي به طور جدي وارد معادلات تعيين سرمربي شد. او كه بعد از استراحت دو هفته‌اي در دوبي راهي آمستردام شده بود خيلي زود از طريق مدير برنامه و وكيل حقوقي‌اش در ايران متوجه تمايل دوباره پرسپوليسي‌ها براي عقد قرارداد دوباره شد، هر چند در روزهاي اول مسوولان پرسپوليس تاكيد مي‌كردند كه قطبي شانسي برابر با باقي گزينه‌ها دارد اما طرح نام او در رسانه‌هاي گروهي و فشار افكار عمومي آنها را وادار كرد تا براي كشاندن پاي قطبي به ايران با جديت بيشتري وارد كار شوند. مسئله‌اي كه به صراحت توسط مجيد فرخزادي، سخنگوي پرسپوليس هم تاييد شد. او در يكي از مصاحبه‌هاي خود رسما اعلام كرد كه فشار بسيار زيادي براي بازگشت قطبي از طرف هواداران تيم و رسانه‌هاي گروهي روي باشگاه پرسپوليس وجود دارد و آنها تمام تلاش خود را براي متقاعد كردن سرمربي محبوب فصل قبل به كار خواهند بست. موضوع جالب توجه اما شايد تحركات گروه مخالف افشين قطبي بود. آنها بعد از پي بردن به علاقه باشگاه براي همكاري با قطبي با طرح مسائل عجيب و دور از ذهن سعي در بر هم زدن جو مثبت به‌وجود آمده براي عملي شدن اين اتفاق بودند اعلام درخواست يك ميليون دلاري براي خود قطبي و عقد يك قرارداد 200 ميليون توماني جداگانه براي همسر او از جمله مسائلي بود كه در روزهاي پرترافيك مذاكره با قطبي مطرح مي‌شد. با اين وجود اعلام رسمي خبر توافقي با او هم نتوانست اظهارنظرهاي ضد و نقيض را متوقف كند. درست چند ساعت بعد از امضاي قرارداد قطبي با پرسپوليس SMS جالب توجهي روي تلفن همراه بعضي از خبرنگاران ارسال شد. پيام كوتاهي كه مفهوم اصلي‌اش تمركز روي يك نكته بود: «قطبي با قرارداد يك ميليارد توماني به پرسپوليس آمد.» ديروز هم فعاليت استقلالي‌ها براي معطوف كردن افكار عمومي به سمت رقم قرارداد قطبي و خريدهاي تازه پرسپوليس در همين راستا بود. فعاليت آنها در شرايطي جالب توجه به نظر مي‌رسد كه استقلال هم همچون پرسپوليس تحت نظر مستقيم سازمان تربيت‌بدني است و هنوز معلوم نيست طرح چنين مباحثي چه واكنشي از طرف سازمان‌ به همراه داشته باشد.
برخلاف شايعات مطرح شده قرارداد قطبي با مبلغ 700 هزار دلار به امضا رسيده. مبلغي كه در صورت قهرماني در بازي‌هاي اين فصل براي سال دوم با رقم 800 هزار دلار تمديد مي‌شود، اين در حالي است كه نتيجه‌گيري در جام باشگاه‌هاي آسيا هم طبق روال معمول پاداش جداگانه‌اي به همراه خواهد داشت. او در مذاكره با نماينده باشگاه حضور افشين پيرواني به عنوان دستيار اول خود را قبول كرده اما هنوز تكليف نهايي ادامه همكاري با پرويز كماسي و احمدرضا عابدزاده به طور دقيق مشخص نشده است. براساس توافقات انجام شده بين طرفين قرار است يك مربي برزيلي همراه او در كادر فني قرار بگيرد ضمن اينكه تمديد قرارداد بعضي از بازيكنان تيم مثل واحدي‌نيكبخت هم به نظر مستقيم او بستگي دارد.
قطبي ديروز بعد از قطعي شدن قرارداد خود در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها از حضور دوباره در پرسپوليس اظهار خوشحالي كرد: «در ايران پرسپوليس تيم محبوب من است. براي اداي دين به سرزمين مادري‌ام و هواداران پرسپوليس به اين تيم برگشتم.» سرمربي پرسپوليس درباره دستيار ايراني خود و مديرعامل جديد باشگاه هم اظهار نظرهاي جالبي كرد: «شناخت نسبتا خوبي از پيرواني دارم، مي‌دانم يكي از بهترين مربيان ايران است. به خاطر همين مشكلي از كار در كنارش ندارم، اما شناخت چنداني از مصطفوي ندارم. اميدوارم با حضور در تهران و كار در كنار او روزهاي خوبي را تجربه كنم.»
افشين پيرواني و داريوش مصطفوي هم در صحبت‌هاي جداگانه با اشاره به حضور دوباره قطبي از همكاري با سرمربي فصل قبل پرسپوليس استقبال كردند. پيرواني تاكيد كرد كه هيچ مشكلي براي همكاري با قطبي و دستيار برزيلي‌اش ندارد، داريوش مصطفوي هم اعلام كرد هيچ دخالتي در امور فني پرسپوليس و مسائل مربوط به قطبي نخواهد داشت. سرمربي جديد پرسپوليس اوايل اين هفته براي ثبت قرارداد رسمي و برنامه‌ريزي جهت انتخاب بازيكنان جديد و در دست گرفتن تنها صندلي خالي نيمكت به تهران مي‌آيد، با اين اميدواري كه موفقيت‌هاي قطبي با حضور او يك بار ديگر تكرار شود.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن