تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي: احتمال تغييرنرخ بنزين سهميه‌اي وجود ندارد جلسه با شهردارتهران براي بررسي مسائل حمل‌ونقل اين هفته برگزار مي‌شود تغييرات در وزارت كشور متوقف نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هاشمي: احتمال تغييرنرخ بنزين سهميه‌اي وجود ندارد جلسه با شهردارتهران براي بررسي مسائل حمل‌ونقل اين هفته برگزار مي‌شود تغييرات در وزارت كشور متوقف نمي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

سرپرست وزارت كشور طرح ارتقاي امنيت اجتماعي را از دغدغه‌هاي اصلي مردم دانست و تاكيد كرد كه نيروي انتظامي با جديت بيشتر اجراي اين طرح را پيگيري كند.

به گزارش خبرنگار «شهري» ايسنا، سيد مهدي هاشمي امروز در حاشيه نشست استانداران و وزاري اقتصادي درباره موضوع خشكسالي در جمع خبرنگاران با اعلام اين كه هفته آينده، هيات ايراني به پاكستان سفر خواهد كرد، گفت: هيات پاكستاني كه چندي پيش براي ديدار با مقامات ايران، ‌به كشورمان سفر كرده بودند، از مقامات ايراني براي حضور در اين كشور دعوت به عمل آوردند و طي اين مدت، هماهنگي‌هاي لازم توسط سفير پاكستان صورت گرفته و برنامه‌هاي پيش‌بيني شده‌اي نيز براي اين سفر در نظر گرفته شده است.

وي اظهار كرد: در بحث امنيت عمومي و مشاركت سياسي مردم بايد با هماهنگي دستگاه‌ها، بستر و زمينه مناسب براي اين امر را فراهم كنيم، زيرا در اين صورت، سطح خدمتگزاري و امنيت عمومي و جامعه ارتقا پيدا مي‌كند و مردم اطمينان مي‌يابند كه مسوولان مي‌خواهند، با استفاده از تكنولوژي و نظر كارشناسان و نخبگان در جهت تامين امنيت و صيانت از آراي آن‌ها اقدام كنند.

هاشمي در پاسخ به اين سوال كه برخي،‌ تحويل ندادن اتوبوس به شهرداري تهران را اقدامي سياسي و سنگ‌اندازي در كار شهرداري دانسته‌اند، پاسخ داد: مجموعه وزارت كشور، آماده هرگونه خدمت‌رساني و از خود گذشتگي در جهت تامين منافع مردم است و هيچ اعتقادي به حرف‌هاي جسته و گريخته‌ برخي از افراد كه بيشتر به دنبال ايجاد شكاف بين مردم و مسوولان هستند، ندارد.

سرپرست وزارت كشور در پاسخ به اين سوال كه «نرخ بنزين بايد به تصويب مجلس برسد؛ آيا اقدام وزارت كشور در اعلام نرخ بنزين، غيرقانوني است؟» تصريح كرد: تمامي مصوبات دولت، به مجلس شوراي اسلامي ارائه مي‌شود و ما قائل به تصميم‌گيري در خارج از اختيارات خود نيستيم. مجلس شوراي اسلامي در چارچوب سياست‌هاي خود، به دولت ابلاغ كرده است كه سال 1390، سوخت از سبد حمايتي دولت خارج شود و ما نيز در راستاي اجراي اين قانون، نرخ بنزين رايانه‌اي را طي روندي پلكاني تا سال 90، از چرخه سبد حمايتي دولت خارج مي‌كنيم. در عين حال اين مصوبات همواره به مجلس ارائه مي‌شود و اگر اعتراضي در مورد آن وجود داشته باشد، در آنجا اعلام و يا اصلاح مي‌شود.

هاشمي تاكيد كرد: در حال حاضر احتمال تغيير قيمت بنزين سهميه‌اي به هيچ وجه وجود ندارد.

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به سوالي در مورد تغيير استانداران، اضافه كرد: در جريان تغيير برخي استانداران، موضوع توانمندي و كارآمدي افراد و اثربخشي عناصر محيطي بسيار موثر است و سعي مي‌شود، از يك فرد در بالاترين و بهترين جايگاه ممكن استفاده شود، اما در برخي موارد، برخي از مسوولان يا استانداران، توانايي شكوفا كردن استعدادها و توانمندي‌هاي خود را ندارند.

به گزارش ايسنا سرپرست وزارت كشور در ادامه در پاسخ به سوال مجدد خبرنگاران كه از وي پرسيدند: «ممكن است در چند استان ديگر ضرورت تغيير استانداران احساس شود» توضيح داد: موضوع تغيير استانداران به مرور در دستور كار وزارت كشور قرار گرفته و هر زماني به نتيجه برسيم كه در جايي منافع مردم ايجاب مي‌كند مسوولي جابجا شود، حتما تاخير نخواهيم كرد.

هاشمي تاكيد كرد: در هر سنگري كه باشيم، در خدمت مردم خواهيم بود و هر طور كه مصلحت ايجاب كند، فعاليت خواهيم كرد.

وي همچنين در پاسخ به سوالي در مورد تغيير استانداران، ضمن رد اين كه چنين تغييراتي بر اساس ستادهاي انتخاباتي صورت مي‌گيرد، گفت: به هيچ وجه چنين موضوعي صحت ندارد! ما در مورد تغيير استانداران و برخي مسؤولان، از مجلس،‌ ائمه جماعات و مديران استاني و ساير بخش‌هاي فعال در استان‌ها، نظرسنجي و نظرخواهي مي‌كنيم، اما اين كه نظر اين افراد، تعيين‌كننده باشد تا به حال چنين مساله‌اي نبوده و حتي در برخي از مواقع،‌ همين مراجع نسبت به تغييرات اعتراض مي‌كنند.

سرپرست وزارت كشور خاطرنشان كرد: تغييرات هيچ گاه در وزارت كشور متوقف نمي‌شود و در مسووليت‌هاي مختلف وجود خواهد داشت و اساسا تغييرات امري كاملا پذيرفته شده است و محدود به قوه مجريه نمي‌شود.

وي همچنين در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر جلسه سرپرست وزارت كشور با شهردار تهران، عنوان كرد: در هفته جاري جلسه‌اي با شهردار تهران خواهيم داشت و به بررسي مسايل حمل و نقل شهري مي‌پردازيم.

انتهاي پيام
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن