تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816439559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي در نشست استانداران :موفقيت مستلزم موازنه بين ثبات مديريت و نوآوري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هاشمي در نشست استانداران :موفقيت مستلزم موازنه بين ثبات مديريت و نوآوري است
سرپرست وزارت كشور افزايش كارآمدي، كاهش هزينه ها و استفاده از آخرين تجربيات را براي هماهنگي و تسهيل امور از مهمترين وظايف وزارت كشور برشمرد .

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي هاشمي كه در سومين گردهمايي استانداران سراسر كشور كه صبح امروز در تالار پيامبر اعظم (ص) برگزار شده بود سخن مي گفت با بيان اينكه اهداف چنين همايشي بررسي عملكرد گذشته و ترسيم آخرين وضعيت موجود در كشور است گفت: توجه به برنامه هاي آتي و استفاده از تجربيات و نظرات براي ادامه فعاليت وزارت كشور متصور است.

وي با تاكيد بر اينكه بايد به گونه اي اقدام كنيم كه حداكثر كمك به مردم را با حداقل هزينه داشته باشيم، گفت: استانداران نقش ويژه و جايگاه مهمي در اين رابطه دارند و با افزايش كارآمدي و كاهش هزينه ها و استفاده از آخرين تجربيات براي هماهنگي و تسهيل امور از اصلي ترين وظايف وزارت كشور است.

سرپرست وزارت كشور با تاكيد براينكه مهمترين كاركرد مديريتي ، توسعه متوازن و پايدار است، گفت: توسعه پايدار بايد انسان محور باشد بايد حداكثر رفاه قانوني را براي همه افراد تامين كنيم وتوسعه بدون عدالت امكانپذير نيست.

هاشمي با بيان اينكه بسياري از اعتقادات و گفتمان اسلامي ما بايد ويرايش شود، تصريح كرد: اين ويرايش بايد توسط دانشمندان و خبرگان ما و ساير كشورهاي اسلامي انجام شود به گونه اي كه مردم پسند باشند.

وي با تاكيد براينكه گفتمان ادبيات ديني درسه ضلع پايداراست، گفت: خدمت به مردم، مبارزه با فساد ونا امني درمسائل اقتصادي و اداري، توليد علم و جنبش نرم افزاري سه ضلع مثلث گفتمان عدالت و انقلاب است و بايد عالمانه و دلسوزانه خدمت بي منت داشته باشيم.

هاشمي در ادامه سخنانش با تاكيد بر اينكه در بحث امنيت عمومي بايد برخورد ريشه اي با مواد مخدر و بحث مزاحمت ها و اراذل و اوباش داشته باشيم، گفت: اين مسئله ازمهمترين مطالبات مردم است و تعامل سازنده با رسانه ها دراين مورد بسيار حائز اهميت است كه منجر به اين خواهد شد كه ما بتوانيم اين مطالبه مردم را پاسخگو باشيم.

سرپرست وزارت كشور در مورد تهديدات برخي كشورهاي غربي بر عليه ايران گفت: معتقديم اگر حكومت در دل مردم استوار باشد هيچ تهديدي نمي تواند آن را متزلزل كند. ابرقدرتها براي همه اين باور را ايجاد كرده بودند كه آمريكا به ايران حمله مي كند ولي مردم ما هيچ گاه اين مسئله را باور نكردند چرا كه مردم ايران تهديدها و روش هاي آنان را شناخته اند و با اعتقاد خود با حكومت ايران همبستگي پيدا كرده اند.

وي با تاكيد بر اينكه بايد براي مقابله با اين تهديدات آمادگي هاي لازم را داشته باشيم، گفت: بايد با اطلاع رساني به مردم و تعامل و ارتباط دو و چند جانبه با مردم، مردم را همچنان در حمايت و پشتيباني از دولت ونظام قرار دهيم.

هاشمي بخش ديگر امنيت را امنيت مرزها دانست و گفت: همه به اين نتيجه رسيده اند كه بخش قابل توجهي از مسائل ومشكلات ما بر اين مسئله متوقف است.

سرپرست وزارت كشورمديريت حوادث طبيعي را بخش ديگري ازمسئله امنيت دانست و گفت: در اين راستا مديريت بحران ابلاغ شده است و ما بايد با پيش بيني هايي كه انجام مي دهيم آمادگي خود را براي مقابله با اين حوادث به حداكثر برسانيم تا مسائلي مانند خشكسالي، سرمازدگي و غيره ما را دچار تهديد نكند.

وي در ادامه توجه جدي به مسائل اجتماعي را يكي ديگر از گام هاي مهم در جهت عدالت گستري، خدمت رساني و مهروزي ارزيابي كرد و گفت: توجه و رسيدگي به اين نوع مسائل از مطالبات جدي مردم است و به اميد خدا شوراهاي اجتماعي با دور جديدي از فعاليت هاي خود بايد شادابي و ايمني را به جامعه هديه كنند و ما از طريق شوراها اين موضوع را دنبال مي كنيم.

هاشمي صيانت از آراء مردم را مهمترين مطالبه اصلي مردم در حوزه سياست دانست و گفت: مصمم به هماهنگي با شوراي نگهبان هستيم تا به نحوي برنامه ريزي و عمل شود كه با بهره گيري از تكنولوژي روز دقت و سرعت و صرفه جويي بتوانيم اين مطالبه را به نحو احسن پاسخ دهيم .

وي با تاكيد بر اينكه در بستر اعتماد مردم مي توانيم به توسعه سياسي دست پيدا كنيم، تصريح كرد: مطالبه مردم قانونمند كردن فعاليت هاي سياسي درجامعه است و ما اين مسئله را به عنوان يكي از موضوعات اصلي در دست پيگيري داريم كه يكي در بخش صيانت از آراء مردم و جلب مشاركت آنها معنا پيدا مي كند و ديگري در بخش شفاف سازي فعاليت هاي سياسي.

سرپرست وزارت كشور با تاكيد بر اينكه امروز موفقيت ما در ايجاد موازنه بين ثبات و نوآوري است گفت: در اين صورت است كه مي توانيم بيشترين كارآمدي را داشته باشيم در بررسي و ارزيابي عملكرد مديران پيدا كردن نقطه موازنه اين دوموضوع حائز اهميت است. عملكرد و خروجي مديران تابعي از دو عنصر توانمندي و كارآمدي خود فرد و عناصر محيطي است.

هاشمي موضوع دولت الكترونيك را آخرين بحث خود دانست و گفت: ملت ما بهترين ملت دنيا هستند پس بايد بهترين امكانات و خدمات را به آنان عرضه كنيم اگربخواهيم حداكثرخدمات را بدهيم بايد با دقت وسرعت بالا و كمترين هزينه اين خدمات را عرضه كنيم تا به سمت فراگير كردن و نهادينه كردن دولت الكترونيك پيش برويم.

در اين نشست معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي، وزير جهاد كشاورزي، وزير نيرو، وزير بازرگاني، وزير كار، وزير مسكن و معاون رئيس جمهور ورئيس سازمان تربيت بدني، رحيم پور ازغدي و استانداران سراسر كشور حضور داشتند و محور اين نشست بحث و بررسي در خصوص وضعيت خشكسالي و ارائه برنامه هاي وزارت بازرگاني در مورد تنظيم بازار كالاهاي اساسي و كنترل قيمت ها بود.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن